Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertLillian Annette Danielsen Endret for 7 år siden
1
KLUBBKVELD 1. September 2014 Flest mulig – lengst mulig
2
FLEST MULIG – LENGST MULIG – BEST MULIG Vi trenger flere med! Klubben kan ikke driftes av noen få Flere som deltar fører til: Mer overkommelige arbeidsoppgaver Større involvering og inkludering i klubben – et bedre miljø Hyggeligere og bedre for oss alle! Kvalitetsklubb
3
Forslag til fordeling: 12-års lagene:Rydding av anlegg 13-års lagene:Vedlikehold av nett og mål 14-års lagene:Vask av garderober 16-års lagene:Kiosk og support av seniorlaget Mini og knøtt:Kiosk/miljøaktiviteter ved egne turneringer/fotballskole Arbeidsoppgaver må fordeles!
4
Arrangere enkelt kiosksalg for seniorlaget sine hjemmekamper Speakertjeneste og billettsalg ved seniorlaget sine hjemmekamper Arrangere enkelt kiosksalg ved egne hjemmekamper Lede «kioskutvalget» bestående av en representant fra hvert lag i alle årsklasser. Oppfordre og hjelpe til med å få satt i gang enkelt kiosksalg ved interne turneringer; særlig for knøtt og mini Kiosk – 16-års lagene
5
Garderober skal vaskes månedlig ved jevnlig bruk. Garderobene skal være nyvasket fremfor ØSB-cup og Tine Fotballskole. Vaske garderober etter ØSB-cup (Gryta, ØBK-huset, Ørlandshallen og Lundavold) Men - Alle lag har ansvar for å rydde etter seg etter bruk!! Garderober – 14-års lagene
6
Hjul på mål smørres og ettersees fremfor sesongstart vår og høst. Nett ettersees jevnlig slik at skader repareres så snart som mulig. Vedlikehold – 13-års lagene
7
Søppel skal kastes i søppelbøtter Søppelsekker tømmes ved behov og settes inn i garasjen for henting av kommunen. Nye søppelsekker hentes i garasjen og has i søppelspann. Området rundt Gryta og stadion rakes/kostes ved sesongstart på våren og før ØSB-cup medio august. Områdene brukt under cup skal ryddes søndag kveld etter cup. Alle lag har ansvar for å rydde etter seg etter trening/kamp! Rydding – 12-års lagene
8
Arbeidet utføres i hovedsak av deltakere på bedriftslag samt en gruppe av klubbens folk Viktig med god opplæring for å unngå unødige skader og reparasjoner av utstyr Plenklipping/brøyting
9
Vi får gå på fotballtrening og spille kamper Daglig drift må inngå som en del av klubbdriften Ekstraordinært arbeid kan godtgjøres Lagene kan søke om midler til sosiale aktiviteter, reiser, etc Klubben dekker påmeldingsavgift og to A-kort ved deltakelse på cup. Men hva får vi igjen for dette da??
10
Trenere og lagledere har mer enn nok å gjøre. Meldes inn til styret v/Torhild (900 85 005) innen 15. september! Behov for en foreldrekontakt for ulike aktiviteter i laget: Kampvert/Fair Play Kjørelister Kiosksalg Dugnader Miljøaktiviteter Kontaktperson mot styret Foreldrekontakt
11
Treningstilbud Forsikringer Reiser Deltakelse på cup/samlinger/turneringer Påmeldingsavgift til krets Dommerutgifter Viktig at denne betales, og lagledere/foreldrekontakt må hjelpe til for at denne kreves inn. Treningsavgift
12
Vi trenger å få satt sammen utvalget snarest mulig – blir sendt ut forespørsel på mail. Oppgaver: Revidere sportsplan Være koordinatorer for trenere Bistå trenere med oppdateringer og gode råd Sammensetning: Sportslig leder (Bjørn Inge fra styret) To fra ungdom/senior (Trond + …) To fra barnefotballen Sportslig utvalg
13
Utstyr som brukes skal settes tilbake på plass i samme stand og mengde! Behov for utstyr: meldes fra til Kåre Tilbakemeldinger fra møtet: Utstyrspool fra 14 år og oppover, og baller med ulik farge etter årstrinn Øvrige får ut egne ball-nett som de tar ansvar for. Utstyr
14
Lederkurs del 1: 13 – 14. september (minst halvparten av styret må ha dette). Vi har to plasser ledig Trenerkurs del II Vellykket del I, og del to gjennomføres nå i høst? Trenerseminar 16.september med Frode Moen, med tema Trenerrollen på Opphaug skole kl 18.00. Utvikling
15
Tillitsvalgte som har med barn og unge å gjøre er pliktige til å levere attest Kan leveres elektronisk vha Bank-ID Skjema blir sendt ut fra klubben Fyller ut skjema, tar bilde av/skanner, og legger ved søknad. Sendes til politiet. Fremvises for kontaktperson i Hovedstyret: For fotball: Torhild (Ta bilde av attest og send til 900 85 005) Politiattester
16
Flest mulig – lengst mulig Vi må redusere frafallet!! Trenere/lagledere må spesielt følge opp de som ikke møter på trening Ta en prat med spiller og foreldre – eller be andre gjøre det Vi må vite hvorfor spillerne våre slutter og hva vi kan gjøre for å beholde dem – hva kan vi bli bedre på?? Retningslinjer
17
Hva kan styret bli bedre på? Hva kan klubben bli bedre på? Hva kan vi gjøre for at alle skal ha det enda bedre i ØBK ? Noe mer da? Og hva mener dere?
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.