Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Arrangørguide – minihåndball og aktivitetsserien

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Arrangørguide – minihåndball og aktivitetsserien"— Utskrift av presentasjonen:

1 Arrangørguide – minihåndball og aktivitetsserien

2 Kontakt personer Formann – Agnar Apeland – mob. 47922006
Dommeransvarlig – Nils Petter Aksdal – mob Kioskansvarlig – Marianne V.A. Lunde – mob Vaktmester – Inge Haugvaldstad – mob

3 Informasjon før arrangement – 3-4 uker
Kontakte dommeransvarlig – sørge for nok dommere Kontakte klubb for å bestille inn premier og eventuelt diplom (mini håndball) Kontakte kiosk ansvarlig – sørge for at det er nok mat i kiosken Lurt å vite hvor mange lag/ barn som er påmeldt for turneringen Kontakte vaktmester for å informere om lys- og ventilasjon tid i hallen - tidspunkter Ha kunnskap om sekretariat, eventuelt få opplæring i dette Husk LYS – timingen er viktig slik at lyset ikke går under turneringen – mulig dette kan være sekretariatets oppgave

4 Informasjon 1 uke før: Sende ut oppgavefordeling til foreldre
Avtale henting av nøkkel til kiosk, kasse og banksentral med kiosk ansvarlig

5 Forarbeid: Før arrangementet:
Skrive ut navn på alle lag og henge opp lapper utenfor garderober Skrive ut lapp med pil mot garderober (henges på halldøren) Skrive ut lapper til bane inndeling (A, B, C) og henge opp på veggen på motsatt side av tribunen) Skrive ut kampoversikt og henge opp i hallen, i tillegg til en i sekretariatet Sjekke at det er svarte søppelsekker og kasse til tomflasker ved alle søppeldunker

6 Forarbeid: Sekretariat:
Sekretariatsbaggen skal være i materialrom mellom garderobe A og B (stor svart bag) Sekretariatsbaggen skal inneholder førstehjelpsutstyr, dommerskjema og egen bag elektronisk tidsstyrer (til tavlen) og skjøteledning. Bordet hentes under tribunen og plasseres midt på tribunen, eller på midtre bane hvis denne ikke er i bruk Stikkontakt finnes i vegg til tribune, vipp opp deksel

7 Forarbeid: Hallen: Måle opp baner (minihåndball 3 baner, aktivitetsserie 2 baner (9-10 år frem til jul) Sette opp mål Aktivitetsserie 10 år etter jul + 11 år monter nedsenket tverrligger Sette ut benker (en benk pr lag) Finne bord og stoler til sekretariat (bord under tribune og stoler på ‘lager’)

8 Under turnering: To personer i kiosk To personer i sekretariat

9 Etter turnering: Kiosk - teller opp kassen, rydder, vasker fat, fyller opp kjøleskap i kiosken og vasker gulv på kjøkken Inngangsparti og toaletter - koste gulv, tømme søppelbøtter inklusive toaletter og vaske gulv ved behov Hall - koste tribune, rydde bort mål og benker og fjerne tape på gulvet Garderober - Koste gulv og tømme søppelbøtter Det er to kott i hallen med vaskeutstyr – ett ved garderobe A og ett i inngangspartiet

10 Kjøkken: Koking av kaffe – bruk en kopp med kaffe med haug – SETTES PÅ MED EN GANG Pølser: bruk to gryter – en til å koke pølsene i og en som holder de varme Kutt opp frukt – plastikk skåler ligger i skap under kaffemaskin i kiosken Ved behov ligger det svela poser som kan røres opp hvis det går tomt for kaker i kiosken

11 Kasse: Det skal være 1300 kr i veksel i kassen – behold 50 lapper og en god del smått i veksel Innbetalingslapper og poser ligger i skap ved siden av kjøleskap i kiosken og leveres til SR bank Konto nummer –


Laste ned ppt "Arrangørguide – minihåndball og aktivitetsserien"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google