Bustadgruppa informerer Turid, Maria og Bjarne KP møte 05.06.18
Rutiner for tilskot https://www.nav.no/no/Lokalt/Sogn+og+Fjordane/NAV+Hjelpemiddelsentral+Sogn+og+Fjordane/Lokal+informasjon
Nytt frå Husbanken Tilskot til utgreiing og prosjektering 34 saker i Sogn og Fjordane i 2017 44 saker i Hordaland Ca 50 saker i Rogaland Tilskot til tilpassing Kan nyttast til byggeleiar i byggjeprosessen Tilskot til tilstadsvurdering av burettslag Tilskot til å prosjektere UU i burettslag
Nytt frå 2020 Tilskot til utgreiing/prosjektering og tilpassing skal inn i rammetilskotet til kommunane Påvirke kommunane til å setje av pengar til dette i budsjettet
Ny rettleiar for omsorgsbustadar Rips solsikke Oppdatert etter forskrifter Berre på nett, dynamisk Kap 5 dimensjoneringsgrunnlaget https://www.veiviseren.no/stotte-i-arbeidsprosess/fremskaffe-og-forvalte-boliger/veileder-for-lokalisering-og-utforming-av-omsorgsbygg
Ferdigstilling av montert utstyr
Det verste
Det nest verste
Bagatell, men betydeleg avvik Utstyr ligg på skøyteledning.
Fort å skade fingrar
Krav, forventningar Monteringsarbeidet skal vere utført fagmessig og med god, forventa kvalitet. Stille spørsmålet: Ville eg hatt det slik sjølv? Kvaliteten er bedre i dag. Skjeldan med grove feil, oftast småfeil. Montør blir bedt om å rette opp registrerte avvik.
Gjennomføring Har siste to åra gjennomført ca 180 ferdigstillingar. I snitt funnet 30% med avvik. Leverandørane veit at vi kjem etter montering. Prøver etterkvart å skille mellom store og små monteringar. Har gjordt nokre ferdigstillingar via Skype som er ein effektiv samhandlingsmåte ved mindre monteringar som dørautomatikk, porttelefon og toalett m/spyl, tørk
Lokal formidlar / vaktmeister alltid med Ser at brukaren likar at vi kjem og ser på utstyret, gjerne ein tid etter montering slik at han/ho har fått kjennskap til utstyret. Brukaren får moglegheit til å spørre om funksjon og bruk. Det er betydeleg mindre avvik nå. Takk til lokal formidlar som hjelper til med besøksavtale.
Mykje positivt, mange fine monteringar