Plan for forbedring av kundetilfredshet FORBEDRE KUNDE-TILFREDSHETEN

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Introduksjon.  ITIL står for Information Technology Infrastructure Library.  Det er mye snakk om ITIL i næringslivet for tiden, og veldig mange bedrifter.
Advertisements

Stortingsmelding 20 På rett vei Kvalitet og mangfold i fellesskolen.
Drivkraft for fremtidsrettede energiløsninger Nye rammeavtaler for kommunikasjon i Enova Informasjonsmøte 30. januar, 2007 Kommunikasjonsansvarlig Bård.
Bilde inn Intern markedsføring. Hva er intern markedsføring? ”En kontinuerlig prosess som skjer innad i organisasjonen, og som går ut på å motivere og.
1 - ditt springbrett til innovasjon. Skattepliktige til Norge kan søke Behøver ikke å være i skatteposisjon For alle næringer og selskapsformer Bedriften.
Avfallsdeklarering.no  Erfaringer hittil  Kommende endringer  Papirskjemaet Seniorrådgiver Trude Syversen,
Fylkesmannen i Oslo og Akershus Regelverksamling Tilsyn etter barnehageloven §§§§§§§ §§§§§
Rådgivernettverk Elev- og lærlingombud Lasse Knutsen.
WORLD SKILLS Skolekonkurranser som metode.. Hvorfor kan dette gi bedre læring? Å konkurrere kan være et virkemiddel for å sette fokus på bil og yrkesfag.
1 Kaffekurs om politiske veivalg VALGKAMP FAGFORBUNDETS KAFFEKURS Valgkamp Tema: Hva handler valget om? En kort introduksjon til de viktigste sakene for.
Vefsnakonferansen 2016 Tanker om norsk reiseliv 3. mars 2016, Gunnar Almlid.
Norsk Kundebarometer Hvorfor etterstrebe fornøyde kunder? Hva kjennetegner de beste og dårligste bedriftene på kundetilfredshet?
Nærings- og fiskeridepartementet Norsk mal: Startside Alternativ 1 Nærings- og fiskeridepartementet Seniorrådgiver Jan Henrik Skogen NHOs Anskaffelseskonferanse.
Den gode kunde Kompetanse, involvering og kultur Magne Jørgensen Simula Research Laboratory.
VURDERING FOR LÆRING Forskrift til Opplæringsloven, § 3
STUDIEFORBUNDET FUNKIS I TELEMARK. Styret 2015/2016.
Kapittel 4: Effekter av merkeverdi for bedriftene
Strategiplan
Vurdering av modenhet i salgsstyrken
MARKOM2020 Et langsiktig utviklingsprosjekt for maritim professjonsutdanning Norge skal ha maritim profesjonsutdanning i verdensklasse.
Forbruker og finanstrender 2017
Cafe med elevene.
Utvikling av Hias Miljøpartner AS
Vurdering for læring.
Inntakskvalitetsundersøkelsen 2010
Et lett utvalg av resultater fra Sjøstrand skole
Tilskudd til tillitsvalgte og klubber lokalt 2016
Fasilitering av kurs.
4/12/2018 Bjørn Songe-Møller Grants Subcommitee Chair Hei! Jeg er…
Shell Stjørdal Fyll Blyfri 95 eller Diesel Extra på Blink pumpen
Rekruttering.
Evaluering av [prosjektnavn]
PROSJEKTLEDER OG PROSJEKT? SPAR MED OPP_RETT
Dokumentene i sammenhengen
BARNEHAGER Høsten 2016/våren 2017 ble prosessen med å legge ned Regnbuen barnehage f o m gjennomført. 17 barn og 7 ansatte er blitt fordelt.
Kreativitet Opplæring
DFØ-app Din portal på mobilen.
Grønne tiltak i blå næring – Enova hjelper deg til lønnsomhet
Økonomiplanprosessen Budsjett 2018 Økonomiplan
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
Kompetanseutvikling og Effektiviseringsprogrammet Kompetanse koster, men inkompetanse koster mer! Det skal lønne seg å være seriøs ! NVF 2. mars 2015.
Verktøy for leverandørkategorisering
SkatteFUNN Eirik Normann,
Hva består bystyresystemet av ?
Presentasjon for virksomhetens ledelse
Segmentering og posisjonering
Foreldreundersøkelsen 2018
Flere lesere, flere muligheter
Vår kompetanse Maskinlinjen LEAN Økonomi CE merking Sertifiseringer
Informasjon til elever og foreldre skolemiljøutvalg
Hva er markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
12/29/2018 Bjørn Songe-Møller Grants Subcommitee Chair Hei! Jeg er…
7 Økonomi og miljø Er forurensning en kostnad? Hvorfor ikke ha totalforbud mot forurensning av luft, jord og vann? Hva har økonomer å bidra med i forurensningsdebatten?
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Videreutvikle en forretningside
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen BI Stavanger
Nye tider – nye utfordringer
Tittel for bedriftsmøte
Prisstrategier på bedriftsmarkedet
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
Rekruttere elever til å lage innhold
Vedtatt av styret i Landbrustjenester Hedemarken
IA skole Omsorgstjenesten.
Slik overbeviser du ledelsen om å investere i skytjenester
Utskrift av presentasjonen:

Plan for forbedring av kundetilfredshet FORBEDRE KUNDE-TILFREDSHETEN Utvide kvalitetskontrollen Forbedre kvaliteten på produktene Investere i mer anvendelighetstesting Bruke materiell av høyere kvalitet Øke budsjettet for markedsundersøkelser Gjøre prisene mer konkurranse-dyktige Samarbeide med detaljister for å øke salgsvolumet og senke prisene FORBEDRE KUNDE-TILFREDSHETEN Kreve resultatorientert opplæring Forbedre kundestøtten Opprette mentorprosjekter Øke kravene til erfaring ved ansettelse Senke prisene for støtte kundene betaler for Opprett nye kundestøttealternativer, for eksempel på Internett