PRESENTASJON AV SÆREMNE

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
I DRETT OG SAMFUNN – NYE RETNINGSLINJER FOR MUNTLIG EKSAMEN En kort presentasjon v/ Christin Magnussen.
Advertisements

Avsluttende prosjekt-oppgave på 10. trinn
Bokanmeldelser..
=HS Bok + Nett • Bøker og nettsted henger nært sammen • Kapitlene i bøkene har tydeligere tilknytning til læreplanen • Nettstedet er inndelt i kapitler.
Finn bitene som mangler
Fredagstimen Jeg har veldig dårlig stemme i dag, så jeg skriver instruksjoner for timene her. I dag skal vi jobbe i grupper fram mot en muntlig framføring.
Tolkning og analyse Sigrun Eckhoff rev jan 2009.
EPISK DIKTNING inkl novelle
Workshop 8. februar 2013 Nye nettsider Maria og Martin.
Hvordan gjøre en god eksamen?
Roman- og novelleanalyse
Framtida nå - les og forstå!
Hvordan skrive en god utredning?
EiT-modul 15. november 2006 Bruk av mappeinnleveringer som underlag for prosessrapport Lene Rønningen og Hanne Charlotte Helgesen.
2005 Øving 5 – Økonomi og risiko 1. time: Arbeid med budsjetter i grupper Plenumsdiskusjon 2. time: Plenumsdiskusjon om risiko Plan for siste to øvinger.
Case 1: Etiske dilemmaer ved bruk av IKT i skolen
Johan Borgen
Eksempeltekst høst 2014 Når du skal svare på oppgaven:
LESEARBEID Elevene kan bruke disse kortene i selvstendig lesearbeid på skolen. Kortene er delt opp i før, under og etterarbeid. Lærer kan også bruke kortene.
ANALYSE/PRESENTASJON AV REKLAMEFILM
Skriverammer og stillasbygging i historiefaget
Digital bokproduksjon: Produksjon av bildebøker med app’en Book Creator Førstelektor Hege Emma Rimmereide 3. Mars 2016.
Bodin vgs og maritime fagskole Biblioteket 1 Fordypningsemne i norsk Hva kan biblioteket hjelpe deg med.
AMALIE SKRAM Karens jul. Mål for timen Kjenne til Amalie Skram som forfatter. Kunne gjenfortelle Karens jul. Gjennom eksempler i teksten si noe om hvilke.
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
Svein og Rotta og det store gavekaoset. Presentasjon Boken Svein og Rotta og det store Gavekaoset var skrevet av Marit Nicolyasen.
Dialogverksted [Sett inn navn på arbeidsplassen og dato]
Å bruke og vurdere kilder  T: hvor troverdig er kilden?  O: Hvor objektiv er kilden?  N: Hvor nøyaktig er kilden?  E: Hvordan egner kilden seg til.
Kapittel 7 Analyse av sakprosa SG- design/Fotolia.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Bokmelding. Som ein artikkel Typisk i aviser, nettet, m.m. Hugs på to ting: Skrive om boka Vurdere boka.
Lær lettere Studieteknikk for meir effektiv læring.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
| Å argumentere å skrive argumenterende tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saken. Se en film, let på Internett, les i aviser, fagbøker.
På med tenkehattene: Parallelltenkning som kreativ metode.
Velkommen til PowerPoint Utforme og gi vakre presentasjoner enkelt og trygt.
Bokdykk for born og førskolelærarar – Kva skal vi lese?
Vurdering for læring i Fysikk 1
Velkommen til første økt om Leselyst- en bok for alle
Elevrådet presenterer spørsmål om læring
Ekstern vurdering for kvalitetsutvikling i barnehagen
Spørsmål til diskusjon Leselyst- en bok for alle
Læringsdialogen legger grunnlaget for neste steg.
Retorikk og skriving.
En litt forenklet versjon
Spørsmål om læring i klasse på […] skole
Evaluering fra samarbeidsgruppemøte
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Dydar og laster Kva slags person vil du vere
Titteskap Korleis lagar vi det?.
Dette er undertittelen
Skill problemer fra vilkår og mindre irritasjoner
Tittel på opplæringspresentasjon
Tittel/problemstilling Eventuell undertittel
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Fagartikkel Hvordan arbeide med et kapittel i Fabel. Anne-Grete Fostås
Lær å bruke Noreg.no – vegvisaren til offentlege tenester på nett
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
Undervisning for dybdelæring B – Samarbeid
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
Denne presentasjonen er ment for barn 9-12 år
Smerteuttrykk og smertemestring
Kurs 9.3 s.384 Å analysere tekst Novelle
Tittel Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete Budskap i feit skrift
Tittel Budskap i feit skrift Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete
Setje tekstar i kulturhistorisk samanheng Langsvarsoppgåve 1 Sidemål, hausten 2018 Lenkje til oppgåva:
Aasmund O. Vinje Stjernekamp
Velkommen Agenda: Forarbeid til Kvalitetsoppfølging 8.november 2018
SG- design/Fotolia Kapittel 7 Analyse Å analysere noveller.
Utskrift av presentasjonen:

PRESENTASJON AV SÆREMNE Med vekt på val av tema, hovudperson/personar og synsvinkel.

Presenter særemnet ditt: Kvifor har du valt nett det temaet du vil presentere? Denne delen skal vere kort!

Hovudpersonen/personane Presenter hovudpersonen/ hovudpersonane Korleis er synsvinkelen? Får vi til dømes meir informasjon enn det hovudpersonen kan vete? Korleis nyttar forfattaren hovudpersonen til å få fram bodskapen sin?

OVERORDNA MÅL Få fram kva boka handlar om, utan å skrive eit reint handlingsreferat. Kvifor er hovudpersonen den han/ho er? Kvifor har forfattaren valt den synsvinkelen det er i boka?