Hvordan blir dere påvirket av reklame?

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Dødsfall om bord.
Advertisements

Vi har to typer tekster i fagplanen i norsk.
HVA ER ?.
Erik B. Nes Handelshøyskolen BI 1 Du planlegger å kjøpe en ullgenser i en rabattbutikk her på stedet. Alle faktorer tatt i betraktning; hvordan vil du.
Mønsterbygging i GIMP.
Kommunikasjon ”Møte med sinte og aggressive personer”
Markedskommunikasjon, Reklame, Salgsfremmende tiltak, PR og Direkte markedsføring Kapittel 17, 18 og 19.
Frontlinjeserivce
Velkommen til lederkurs kveld 2 på BMB
REKLAME.
estetiske virkemidler
- Personlig markering/kamuflasje -
Tids tyv i barnehagen En utfordring for styrer
Ny Hovedvevside Betraktninger. VEV-arbeide er team-work – ingens enkeltarbeide.
Kommunikasjon, IT, Månedbrev Planer og strategi for 2004/5 Presentert av Jens Tore Steenslid PETS
Kommunikasjon, IT, Månedbrev
ROTARYS OMDØMME PÅL ROSENVINGE DISTRIKTSLEDER 2310 PUBLIC RELATIONS.
KOMMUNIKASJON Samling 3 Stabsutvikling.
Samarbeidsutvalget Foreldre representanter Torild Andersen Marit Ronny Kalgraff.
1Medlemsmøte OOBBF 26.mai 2010 Status for rekrutteringsarbeidet Status for arbeidet med rekrutteringsfilm for bilbransjen Status rekruttering til bilbransjen.
Sett inn riktig form av det refleksive pronomenet eller eiendomspronomenet Kapittel 10 oppgave c.
Bilder og bildespråk 123norsk.com.
Hva tenker du på ?.
Noen tips om PowerPoint
INF 1500; introduksjon til design, bruk og interaksjon
Hvordan bruke mediene? Av Gladston.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Visuell profil for fremtiden. Arbeidsplanen 2012 Hageselskapet mot 2019 Revitalisering, modernisering og effektivisering av organisasjonen Øke synligheten.
Reklameanalyse av Baneservice
Reklameanalyse av Baneservice
Ungdomspress I det siste har det vært mer og mer snakk om ungdomspress på både mediene og nyhetene.. Hva er egentlig ungdomspress og hva vil det si?
Digitale kommunikasjonsarenaer. Digital kommunikasjon Digital informasjon vil si informasjon som er lagret som tallkoder (0 og 1) Digitale medieplattformer.
Bruk og brukere Kapittel 3 INF 1500; introduksjon til design, bruk og interaksjon 26 august 2013.
Førskrivingsfasen – enkelt refleksjonsnotat Arbeid først alene: Hva leser du ut av bildet? Se på skrifttype, grafikk, språk, ordenes betydning og fargebruk.
Massemedier. Hva er et massemedium? Teknisk hjelpemiddel eller kontaktledd som gjør det mulig å kommunisere med et stort antall mennesker som ikke befinner.
Muntlig kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – hvordan du appellerer til mottakeren for å få fram ditt budskap og overbevise mottakeren. Greske.
| Muntlig kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vise åpenhet for andres argumentasjon og bruke relevante og saklige argumenter i diskusjoner bruke.
INF Introduksjon til design, bruk, interaksjon Kapittel 3 – bruk og brukere 25. august 2015 Institutt for Informatikk, Universitetet i Oslo
Hvordan kommuniserer vi egentlig?.  Om morgenen – med familien – på jobb  I kassa på super’n  Taxisjåføren  Telefonselgeren  I møtesammenheng – i.
Sammensatte tekster. Mål: gjenkjenne, beskrive og analysere elementer fra egenlaget sammensatt tekst. Faguttrykk: Format Blikkfang Bildeutsnitt Leseretning.
| Sammensatte tekster. Sammensatt tekst består av flere elementer enn bare ord kan bestå av ord, bilde, musikk og animasjon som brukes sammen for å få.
Mappevurdering Mappe innebærer at elevene tar vare på ulike former for arbeid, slik at de kan dokumentere både den kompetansen de Definisjon Mappevurdering.
Foreldremøte Læringsmiljø Jan Åge Almås. Thomas Nordahls 8 punkter for at en elev skal ha et godt læringsmiljø Thomas Nordahl: skoleforsker og professor.
Reklame Målgrupper.
Bruk og brukere Kapittel 3 i læreboka
Når demensomsorgen virker
Karl Jacobsen, professor, NTNU
Å skrive noveller.
Enkel innføring i reklame
INF1500 Introduksjon til design, bruk, interaksjon
Vi får Vestfold til å gro
UTKAST Prosjektøkonomistyring Felles for forvaltning av nye rapporter og håndtering av innspill til endringer EFP-prosjektet høsten 2013.
Muntlig framføring Hovedmål/periodemål:
Virkemidler - i reklame.
Enhet: Sist oppdatert:
Forbrukersamfunnet Forbruksmønsteret forandrer seg
1 Kommunikasjon.
Lys, syn og farger Forslag til forarbeid
Kommunikasjonsformer
Markedskommunikasjon, Reklame, Salgsfremmende tiltak, PR og Direkte markedsføring Kapittel 17, 18 og 19.
Noen tips om PowerPoint
Sosial kompetanse i yrkesrollen
Visuell kommunikasjon Budskap gjennom bilder
STANDARDER FOR OSERØD SKOLE
UTKAST Prosjektøkonomistyring Felles for forvaltning av nye rapporter og håndtering av innspill til endringer EFP-prosjektet høsten 2013.
Kristiania rotaractklubb
Følelser Læring for livet 9.trinn.
Hva er en PITCH? Kort, overbevisende presentasjon av ideen og dere
Utskrift av presentasjonen:

Hvordan blir dere påvirket av reklame?

Reklame http://www.youtube.com/watch?v=kCrBxS5iCmI - Widerø http://www.youtube.com/watch?v=2B1m4RFbpik – Grandiosa http://estmon.blogg.no/ - Blogg http://www.youtube.com/watch?v=4LFQIoc49ZM – Transformers http://sveumdesign.no/

Retusjering

Retusjering http://www.youtube.com/watch?v=h_1jnFo-LGY – ansikt http://www.youtube.com/watch?v=AhXIZOu5RlI - kropp

Kriterier for god reklameplakat Godt synlig Tydelig budskap Ryddig Farger som tiltrekker seg oppmerksomhet Helhet