| Samansette tekstar.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kva konsekvensar har Kunnskapsløftet for norskfaget i lærarutdanninga ved HSF? Utgangspunkt i nye emne i Kunnskapsløftet.
Advertisements

Larvik bibliotek Foredrag om sosiale medier Kl – Seniornett Larvik Sliperiet: Datakafé Kl – Minikurs: facebook Kl –
Hvordan bruke mediene? Av Gladston.
Boknytt Hva er nytt i Panorama Vg1?
An approach to multimodal and ergonomic nomadic services Marco Riva og Massimo Legnani.
Vanlege nynorskfeil.
Frå eitt medium til eit anna
Å ANALYSERE SAKPROSATEKSTER
ANALYSE/PRESENTASJON AV REKLAMEFILM
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Reklameanalyse av Baneservice
SAMMENSATTE TEKSTER Læreplanen sier at eleven skal kunne
Kapittel 7 Analyse Å analysere sammensatte tekster bilde – film -reklame SG- design/Fotolia.
Teksttyper vs. sjangre Hvordan oppleves endringen til teksttyper i klasserommet? Konsekvenser for lærere, elever og vurderings- og sensurarbeid Hvordan.
Digitale kommunikasjonsarenaer. Digital kommunikasjon Digital informasjon vil si informasjon som er lagret som tallkoder (0 og 1) Digitale medieplattformer.
Digitale medier. Wikipedia: Former for elektronisk kommunikasjon gjort tilgjengelig gjennom datateknologi. Mobiltelefon, cd, digital video, digital-tv,
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Kapittel 5 Munnleg kommunikasjon Adam Ciereszko/EPA/NTB scanpix.
Kapittel 7 Analyse av sakprosa SG- design/Fotolia.
Media og marknadsføring. Målet med kommunikasjon: Skape samhøyrsle Spreie informasjon Påverke Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring.
| Formelle tekstar. Formelt språk ver sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Kapittel 2 Tekstane rundt oss Birgid Allig/Stone/Getty Images.
| Sammensatte tekster. Sammensatt tekst består av flere elementer enn bare ord kan bestå av ord, bilde, musikk og animasjon som brukes sammen for å få.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
| Formelle tekstar. Formelt språk vær sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Sjølvtillit - ta ordet!. Om sjølvtillit… Hald fast ved dine gode sider! Ikkje overfokuser det du er mindre fornøgd med. Det er menneskeleg at ein ikkje.
Digitale medium. Wikipedia: Former for elektronisk kommunikasjon gjort tilgjengeleg gjennom datateknologi Mobiltelefon, cd, digital video, digital-tv,
Norsk kapittel 4 Skrivekløe Kompetansemål: – Å trene på å skrive gode forteljingar – Å kjenne att språklege verkemiddel i forteljingar – Å trene på å bruke.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
Retorikk og skriving. Omgrepskart litteratur skjønnlitteratur epikklyrikkdrama sakprosa.
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
Retorikk og muntlig kommunikasjon
Vel digital postkasse på Noreg.no
Massemedia.
1900: Spådom om år 2000.
Retorikk.
Forkurs System.
LESEKURS.
Kapittel 7: Ord og bilete
Retorikk og skriving.
| Munnleg kommunikasjon
| Samansette tekstar.
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Digitale medium.
Dramatiske sjangrar Skodespel og film
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Retorikk.
Å skrive novelle.
Studieteknikk for meir effektiv læring
Kort om implementering
UNIVERSELL UTFORMING AV IKT
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
Vel digital postkasse på Noreg.no
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Munnleg kommunikasjon
Sammensatte tekster Panorama Vg1 Del 4: Reklame Kapittel 6 Læreplanmål
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
Omsetjing og vurdering
Tittel Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete Budskap i feit skrift
Vel digital postkasse på Noreg.no
Tittel Budskap i feit skrift Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete
Setje tekstar i kulturhistorisk samanheng Langsvarsoppgåve 1 Sidemål, hausten 2018 Lenkje til oppgåva:
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Utskrift av presentasjonen:

| Samansette tekstar

Samansett tekst består av fleire element enn berre ord kan bestå av ord, bilete, musikk og animasjon som blir brukte saman for å få fram eit uttrykk og ein bodskap

Skjermtekst må fange merksemda raskt vi skannar sida for å sjå om det er noko interessant ein skjermtekst har mange ulike nivå ein skjermtekst kan endre seg og er ikkje ein avslutta tekst ein skjermtekst har ofte ein hypertekst ein skjermtekst kan mellom anna bestå av ord, bilete, lyd, animasjon, film ei nettside skal vere tilgjengeleg for alle

Reklame er ein samansett tekst «vi sel og forvaltar draumar» avsendar – verkemiddel – medium – mottakar reklamen på facebook viser kva spor du set etter deg, og kva dei trur du er interessert i aida – attention, interest, desire, action

Oppbygginga av ein tekst om reklame Innleiing: Avsendar, medium, mottakar Hovuddel: Innhald: Hva blir det reklamert for? Formålet? Bodskapen? Form: Kva verkemiddel blir brukte? Plassering av elementa. Bilete. Orda. (Musikk. Klipping) Kva appellformer dominerer? Avslutning: Eiga vurdering. Er verkemidla tilpassa målgruppa? Kva verdiar blir selde? Kva synest du om desse verdiane?

Lik oss på Facebook Lansert i 2004. Over ein milliard brukarar Alle er avsendarar og mottakarar Svært positiv og svært negativ + Når raskt ut med informasjon Tidstjuv Mobbekanal

#Instagram Biletteneste Lansert i 2010. Kjøpt opp av Facebook. Over 100 millionar brukarar Følgje andre og ha følgjarar. # Emneknagg Open tilgang eller lukka konto

Blogg dagbok på nett rosabloggar hobbybloggar politikarbloggar/meiningsbloggar kommersielle bloggar opnar for direkte kommunikasjon