Barnehagane i Os 2015/2016.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
FNF-samlingen, Granavolden Kjetil Bjørklund, KS 28. august 2007.
Advertisements

-Ein tydeleg medspelar Psykisk helse og fråfall i vgo Geirangerkonferansen 20. – 21. april 2016Jorunn Dahle.
VISJON: Kompetanse for alle i mulighetens skole VELKOMMEN TIL BLOKKHAUGEN SKOLE.
LIKEVERDIGE HELSETENESTER. «Likeverdige tjenester betyr at alle har tilgang til tjenester av like god kvalitet som er tilpasset det enkelte menneskets.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
BTI- Stord kommune. FORELDREROLLA BTI BTI-modellen 22.9.sept.2015.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
Anita Holm Cirotzki – Loen 19. november 2015 Høyring om endring i barnehagelova Barn med særskilde behov.
Velkommen til nytt barnehageår!. Program for kvelden Velkommen! Presentasjon av ansatte Overordnede føringer for hele barnehagen IST Hypernett Valg av.
Lærande nettverk i barnehagen Utvikla frå skulane Finne vår form Rammeplanen 7 regionale nettverk + Styrarnettverk Barnehagestemne/ fagdag Studietur Sogn.
Vennskap/Sosial kompetanse Barn som fungerer i leik og lærer sammen med andre barn tilegner seg verdier som respekt og toleranse for ulike mennesker. Vi.
Prosjekt betre læringsresultat
Velkommen til Foreldremøte for 9. trinn
Prosjekt betre læringsresultat
velkommen til Forvaltningsmøte barnehage 5. november 2014
Regionreforma – vår status
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt betre læringsresultat
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Voss kommune Regionsenter Ca innbyggarar
Betre læringsresultat vår 2014
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Fysioterapirapporteringa i Skjema 1
Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)
Prosjekt Betre Læringsresultat
Arbeidsmiljø- undersøkelsen på NTNU 2014
Familieråd En for alle, alle for en
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Velkommen til foreldremøte for 7D og 7E
Styringsgruppemøte BLR
BLR – referanse- og styringsgruppemøte 25.september 2015
Nasjonalt kvalitetsindikatorprosjekt
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Velkommen til foreldremøte
FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE
STORFORELDREMØTE
Novembernytt Så var vi alt i november! Vi har i oktober hatt fokus på barn i andre land, spesielt i India. Vi har snakket om de store forskjellene det.
Foreldremøte i Eikehauge Side. Foreldremøte i Eikehauge Side.
Forventingar til foreldre frå skulen
BLR Tenesteutval
Prosjekt Betre Læringsresultat
ForBedring 2018-kartlegging av sikkerhetskultur i spesialisthelsetjenesten Presentasjon Brukerutvalget (hkb)
PIA - HVEM ER VI? Oppvekstkomitemøte
Målgruppa til tenesta. Mennesker med utviklingshemming over 18 år med alvorlege atferdsproblem og psykiske lidingar. Vaksne med diagnoser innafor autismespekterforstyrringar.
Velkommen til Osloskolen og Trosterud skole
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
Målgruppa til tenesta. Mennesker med utviklingshemming over 18 år med alvorlege atferdsproblem og psykiske lidingar. Vaksne med diagnoser innafor autismespekterforstyrringar.
Oppveksteigarsamling Midthordland kompetanseregion og KS Oseana
- ein plan for palliasjon i Nordfjord
NAV-veiledere i vid. skole
Skoleeier i utvikling av skolen. Ordfører Nina Sandberg
Språkløyper - nasjonal strategi for språk, lesing og skriving
Smestad skole Velkommen til Osloskolen! Smestad skoles visjon: Trygge og samhandlende elever med kompetanse for fremtiden lene.
alle barna sin rett til god omsorg
Klar ferdig gå….part three!
Årshjul for styret i Helse Bergen 2019
13. og 14. November – Quality Hotel Edvard Grieg
Folkehelsetiltak i regi av Hordaland fylkeskommune
Diskusjonsframlegg frå styret
Elevar som referansegruppe i ein ny-produksjon Wenche Gausdal
Administrativ organisering
Administrativ organisering
Årshjul for styret i Helse Bergen 2019
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
INKLUDERANDE BARNEHAGEMILJØ
Utskrift av presentasjonen:

Barnehagane i Os 2015/2016

Barnehage, plassering, visjon og kapasitet: https://oskommune.no/tenester/barnehage-og-skule/barnehage/

Status pr. august 2015: Tabellen syner tal barn i barnehage fordelt på 13 eigarar. Espira barnehager er den største aktøren i Os kommune pr. i dag. Trivselen familiebarnehage (m/plass til 8 barn) avvikla drifta juli 2015. Samla tal barn i barnehage pr. 31.08.15: 1 285 Prognose samla tal barn i barnehage pr. 15.12.15: 1 320 (mot 1 340 same tid i 2014)

Overordna mål for barnehagesektoren basert på nasjonale føringar: Kjerneoppgåver Gje tilbod til alle barn i Os kommune med rett til plass i barnehage Vere ei pedagogisk verksemd som medverkar til at alle barn får oppleve glede og meistring i eit sosialt og kulturelt fellesskap Gje alle barn like mogeligheiter for leik, livsutfalding, meiningsfylte opplevingar og aktivtetar Som bidrag til måloppnåelse har vi m.a. etablert ei samarbeidsgruppe der barnehagane Varhaug, Banktjørnhaugen og Hegglandsdalen deltar, barnehagefagleg rådgjevar m.m Mål/ utviklingsområde 2015 Sikre eit barnehagetilbod med høg og opplevd kvalitet for alle Leggje til rette for eit godt psykososialt miljø der barn opplever å høyre til i eit fellesskap Tilby eit likeverdig pedagogisk tilbod som støttar opp om barn si generelle utvikling

Språkvansker http://www.vg.no/nyheter/innenriks/ny-norsk-forskning-spraaksvake-toaaringer-faller-utenfor-sosialt/a/23554809/

Program, prosjekt og utviklingsarbeid DUÅ Ansvarleg for oppfølging: Universitetet i Tromsø og Fagsenteret v/PPT Fullimplementering i alle barnehagane i Os Nasjonal strategi for lesing og skriving 2015 – 2019 Ansvarleg for oppfølging; Nasjonalt lesesenter ved UIS Barnehagane Os, Espira Ulvenvatnet og Lysekloster Saman mot mobbing i barnehagen Ansvarleg for oppfølging: Regionalt kunnskapssenter for barn og unge (RKBU Vest) Varhaug barnehage Ungdomsskulegutar som leikeressurs Ansvarleg for oppfølging: Fylkesmannen i Hordaland og Oppvekst og kultur Barnehagane Søre Øyane Naturbhg, Skeisbotnen, Os, Espira Kuventræ saman med Os Ungdomsskule og Nore Neset ungdomsskule

Lenker: http://sprakloyper.uis.no/ http://sprakloyper.uis.no/article.php?articleID=99228&categoryID=17795 (Språkløyper – verdien av språk og god språkutvikling) https://www.youtube.com/watch?v=0xH26xPw3TE (Å lese bøker med repeterende tekst)

Barnehagane og BLR 2015/2016 – innspel frå møte i dag 06.11.15: Kor langt kan/vil vi strekke kvalitetsutviklingarbeidet i barnehagane i Os? Nasjonal strategi for lesing og skriving 2015 - 2019, UIS, følge opp og implementere i alle barnehagane i Os Møtepunkt vi har, møtepunkt vi trenger å utvikle, bruk av referanse-gruppa, sikre delingskultur osv.. Samarbeidsavtalar (pilotbhg) Forpliktande deltaking i f.eks nettverk for barnehage og 1. kl? Gjennomføre lærande avdelingsmøter? Overgangang barnehage/skule; gjennomføre samtale før skulestart Treffpunkt for pedagogar; vidareutvikle og konkretisere prioritering av tema? Mål: «kvalitetsutviklingsprosjekt for barnehagesektoren i Os» Nytte forvaltningsmøtet fredag 13. november som utgangspunkt for vegen vidare?

Barnehagane og BLR 2015/2016 – innspel frå møte i dag 06.11.15: Sak til tenesteutvalet: 2 nye politiske representantar til prosjekt BLR Administrasjonen hentar inn og legg fram to forslag til samarbeidsavtalar for barnehage: Avtale for kvalitet frå Bergen kommune Samarbeidsavtale for barnehagane, KS

Barnehagane i Os og BLR Spørsmål til drøfting på forvaltningsmøte 25.08.15: Kva betyr prosjekt BLR for barnehageleiinga og korleis blir det presentert for personalet?

Barnehagane i Os og BLR Lekse til møte med referanse- og styringsgruppa fredag 25.09.15: BLR barnehageåret 2015/16: Korleis sikre likeverdig og god kvalitet på barnehagetilbodet for born i barnehagane i Os? Korleis sikre samarbeid mellom kommuneleiing, fagtenesta og kvar barnehage til det beste for barn? Korleis sikre gode og opne møteplassar? Korleis sikre informasjon og samarbeid med heimen om DUÅ?

Styringsgruppe BLR Eirik Andre Hesthamar, FRP (Leiar) Helge Olav Nygaard, KRF Line Rye, kommunalsjef Oppvekst og kultur Per Olav Sørås, fagsjef skule og barnehage Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar (prosjektleiar) Ann- Irene Brunvoll, rektor Strøno barneskule Kjersti Ellingsen, styrar Søre Øyane Naturbarnehage

Referansegruppe BLR Signe Christensen, skulefagleg rådgjevar Knut Vidar Garlid, rådgjevar oppvekst Annbjørg Dalland, pedagogisk rådgjevar Os barneskule Sturle Lekven, Os ungdomsskule Nina Bruvik, pedagogisk leiar Lysekloster barnehage Monica Røttingen, pedagogisk leiar Søre Øyane Naturbarnehage Nina Moberg Hauge, inspektør Søfteland barneskule Gyrid Eikeland Ziegler, lærar Nore Neset barneskule Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar (prosjektleiar) Ingrid Nissen Kjørsvik, Utdanningsforbundet

Utviklings - og planleggingsdagar skule - og barnehageåret 2015/2016 12. august: Felles oppstart i Oseane for skule og dei har barnehagane som har anledning 13. august: Arbeid i barnehagen og på skulen 14. august: Arbeid i barnehagen og på skulen 21. august: Styringsgruppe BLR 25. august: Forvaltningsmøte barnehage (BLR?) 2. september: Tenesteutval (BLR?) 9. september: Ped.leiarsamling for barnehagane (BLR?) 14. september: Fellessamling for barneskulane i Oseana med tema: LeseLos (BLR?) 14. september: «Ungdomstrinn i utvikling» på ungdomsskulane 24. september: Oppvekstforum (BLR?) 25. september: Styrings - og referansegruppemøte BLR xx. oktober: Forvaltningsmøte barnehage (BLR?) 12. oktober: Styringsgruppe BLR 14. oktober: Tenesteutval (BLR?) 30. oktober: Styrings - og referansegruppemøte BLR 5. november: Oppvekstforum (BLR?) 9. november: Felles fagdag for barnehagane i Modthordland komp. i Oseana: Relasjonskompetanse 9. november: Fellessamling for barneskulane i Nore Neset A med tema: LeseLos 9. november: Program på eigen skule: Ungdomstrinn i utvikling 11. – 12. november: Bjørnefjorden utdanningsmesse 25. november: Tenesteutval (BLR?) STYRINGSDIALOGAR OG OPPFØLGING AV BRUKARUNDERSØKING PÅ BARNEHAGEOMRÅDET (BLR?)