Høgskolen i Sør-Trøndelag EVALUERING AV INNTAKSKVALITET Høsten 2008 RAPPORT: AHS Antall studenter: 135.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
1 Eksperter i team våren 2012 Erfaringsbasert emne i tverrfaglig samarbeid Bjørn Sortland og Helle Rånes.
Advertisements

NIFU STEP studier av innovasjon, forskning og utdanning Har Kvalitetsreformen bidratt til redusert frafall og økt studieinnsats? Elisabeth.
1 HiST – Inntakskvalitet 2013: Forord Norfakta Markedsanalyse presenterer i denne rapporten resultatene fra årets inntaksundersøkelse blant nye studenter.
BERGEN KOMMUNE BRUKERUNDERSØKELSE I BARNEHAGENE VÅREN 2015.
Trondheim Helseklynge Intensjonsavtale om samarbeid 4 November 2008.
Karriereundersøkelse TØH Kull uteksaminert i 2004 Hovedresultater.
STUA seminar 11. februar 2016 Marianne Jacobsen Veiledning hos MN-studieinfo.
Det Sentrale Pensjonistutvalget i Fagforbundet har avholdt en anonym spørreundersøkelse for uføretrygdede medlemmer i Fagforbundet. Spørreundersøkelse.
Bruk av digitale sosiale medier Presentasjon av kvantitativ undersøkelse Frokostmøte Undersøkelsen er gjennomført av Research International.
Inntakskvalitetsundersøkelsen Høsten 2008 Presentasjon SKU
STUDIER I STORBRITANNIA Hvorfor studere i Storbritannia? Utallige studieretninger og fagkombinasjoner Storbritannia er lite i omkrets, men stort i verdenssammenheng.
Utdanningsledelse - En rapport fra felten…. Bjørn Stensaker.
Hurra for Barns rettigheter! De blir 23 år i år 20.november 1989: Barnekonvensjonen vedtas i FN. Barnekonvensjonen sier hvilke rettigheter alle barn har.
Kandidatundersøkelsen 2013  Undersøkelsen ble sendt til kandidater som avla en grad ved NTNU i perioden 2009 –2012, og som hadde en registrert post- og/eller.
Inntakskvalitetsundersøkelsen Høsten 2008 Presentasjon LMU
BRUKERUNDERSØKELSENE 2015 Det er viktig å minne om at resultatene fra brukerundersøkelsene ikke gir oss den fulle og hele sannheten om kvaliteten på tjenestene.
Silje Winther og Mali Ø. Haugen Seksjon opptak og tilrettelegging Opptak til UiO 2015.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN DO NOT ALTER SLIDE MASTERS – THIS IS A TNS APPROVED TEMPLATE.
Evaluering av FORSTART Oppslutning om evaluering Oppslutning om evaluering fordelt på klasser Totalt 185 1FA 54 1FB53 1FC41 1FD37.
Høgskolen i Sør-Trøndelag EVALUERING AV INNTAKSKVALITET Høsten 2008 RAPPORT: AFT Antall studenter: 140.
Holdninger til helseforsikring
Arbeidsgiverundersøkelsen 2017
Ungdata-undersøkelsen 2017 for Tyrifjord videregående skole i Hole
Etter vgs - ka(rriere) da? Info om høyere utdanning
Denne informasjonen gjelder for
Undervisnings- og vurderingsformer
KONGSVINGER KOMMUNE.
Ungdata-undersøkelsen 2017 i Meland
ELEVUNDERSØKELSEN Høsten 2016.
Norsk Finansbarometer 2014 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Nord-Odal kommune - Kommunesammenslåing.
Informasjonsmøte november 2016
Inntakskvalitetsundersøkelsen 2010
Jente ’08 Visste du at... Dette dokumentet er hentet fra ressursbanken.no (den norske kirke) og kan brukes fritt til ikke-kommersielle formål.
Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember
Brukerundersøkelsen
Struktur i høyere utdanning – SamarbeidArbeidsdelingKonsentrasjonSammenslåing Allmøte SVT 5 desember.
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Etter vgs - ka(rriere) da? Info om høyere utdanning
Studentundersøkelsen 2011
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
ALLE SKAL UT.
Topplederne i kommunesektoren
En vei videre. Universitet i Stavangers erfaringer med ordningen som åpner for at fagskolestudenter fortsetter inn i et bachelorprogram Kjell Kåre Fjelde.
Høgskolen i Østfold tilbyr 60 studier i Halden, Sarpsborg og Fredrikstad
Oppsummering av spørreundersøkelse:
Studiebarometeret – bruk og videreutvikling
Samtaletrekk B – Samarbeid
Formål og vurdering i høyere utdanning
Medarbeiderundersøkelsen UiT 2011
Nettmaster og industrimaster i Industrial IT and Automation
Studiebarometeret 2017 Den nasjonale undersøkelsen av studentenes oppfatning om kvalitet i utdanningen.
Skolens utviklingsplan B – Samarbeid
Hva tenker elevene om det å ha undervisning i Teknologiparken!
Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland
Velkommen til dugnad i kommunen
Klubbutvikling oppfølging
Kandidatundersøkelsen 2018
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
Oppfølging av Høstrapporten
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Leserundersøkelsen 2016 Lesing, kjøp & handelskanaler Undersøkelsen er gjennomført av markedsanalyse- og rådgivningsselskapet Ipsos MMI på vegne av Den.
Rapport Veidekke.
SAMM Systematisk Arbeid Med Motivasjon i ungdomsskole
Studieledernettverket 15. februar 2019
STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 &
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Utskrift av presentasjonen:

Høgskolen i Sør-Trøndelag EVALUERING AV INNTAKSKVALITET Høsten 2008 RAPPORT: AHS Antall studenter: 135

LESEVEILEDNING Denne rapporten er vedlegg til rapporten Høgskolen i Sør-Trøndelag, Evaluering av inntakskvalitet høsten 2008, og viser svarfordelinger for evalueringens enkeltspørsmål for AHS.

LESEVEILEDNING (fortsetter) Frekvensfordelingene fremstilles på tre måter: Frequency: Antall studenter som har svart for hver svarkategori. Percent: Prosentvis fordeling på de enkelte svarkategorier. Valid percent: Prosentvis fordeling på de enkelte svarkategorier, når ubesvarte er fratrukket. Det er vanligvis denne fordelingen som legges til grunn for fortolkningen. Cumulative Percent: Kumulativ frekvensfordeling. Merk at prosentskalaen (Y-aksen) varierer for de enkelte fordelinger i henhold til de faktiske svarene. Det visuelle uttrykket vil dermed variere i forhold til sammenlikninger på tvers av enkeltspørsmål. Enkelte svarkategorier vil også kunne være utelatte i tabellene, dersom ingen studenter benytter seg av disse.

Først ber vi deg tenke tilbake til tiden før du ble søker ved HiST våren I hvor stor eller liten grad kjente du til studiene ved HiST før du skulle søke om opptak til høyere utdanning? ALLE STUDENTER

Først ber vi deg tenke tilbake til tiden før du ble søker ved HiST våren I hvor stor eller liten grad kjente du til studiene ved HiST før du skulle søke om opptak til høyere utdanning? ALLE STUDENTER

Først ber vi deg tenke tilbake til tiden før du ble søker ved HiST våren I hvor stor eller liten grad kjente du til studiene ved HiST før du skulle søke om opptak til høyere utdanning? ALLE STUDENTER

Hvor enig eller uenig er du i de følgende beskrivelsene av forholdet ditt til HiST før du ble student? ALLE STUDENTER

Hvor enig eller uenig er du i de følgende beskrivelsene av forholdet ditt til HiST før du ble student? ALLE STUDENTER

Hvor enig eller uenig er du i de følgende beskrivelsene av forholdet ditt til HiST før du ble student? ALLE STUDENTER

Som søker. Fra hvilke kilder fikk du informasjon om HiST? ALLE STUDENTER

Hvorfor valgte du å studere ved HiST? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? ALLE STUDENTER

Fikk du tilsendt magasinet Quak!snakk 08 før semesterstart? ALLE STUDENTER

Dersom du fikk magasinet Quak!snakk 08, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Dersom du fikk magasinet Quak!snakk 08, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Dersom du fikk magasinet Quak!snakk 08, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Dersom du fikk magasinet Quak!snakk 08, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Ble du oppringt av Quak! i en Jumpingsamtale, og hvor nyttig synes du i så falle denne var? ALLE STUDENTER

Alt i alt, hvordan vil du vurdere informasjonen du fikk fra HiST som søker? ALLE STUDENTER

Alt i alt, hvordan vil du vurdere oppfølgingen du fikk fra HiST etter at du takket ja til studieplassen? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på åpningsprogrammet i Erkebispegården, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold under åpningsarrangement et? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på åpningsprogrammet i Erkebispegården, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold under åpningsarrangement et? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på åpningsprogrammet i Erkebispegården, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold under åpningsarrangement et? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på åpningsprogrammet i Erkebispegården, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold under åpningsarrangement et? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? ALLE STUDENTER

Fikk du informasjon om SiT ved semesterstart? ALLE STUDENTER

Dersom du fikk informasjon om SiT ved semesterstart, hvordan vurderer du denne informasjonen? ALLE STUDENTER

Dersom du fikk informasjon om SiT ved semesterstart, hvordan vurderer du denne informasjonen? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? ALLE STUDENTER

Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? ALLE STUDENTER

Alt i alt, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med oppstarten på HiST? ALLE STUDENTER

Hvilket studieprogram har du begynt ved? ALLE STUDENTER

Hvor gammel er du? ALLE STUDENTER

Er du kvinne eller mann? ALLE STUDENTER

Hvor er du fra? ALLE STUDENTER

Har du studert ved annet universitet eller høgskole tidligere? ALLE STUDENTER