Helse Førde Kvalitetskonferansen 2015 Adm.dir Jon Bolstad Hippokrates: «Sjelden kurere, ofte lindre, alltid trøste» «primun non nocere» – fremfor alt ikke skade!
Lawrence J. Henderson “Pasienter og helsepersonell er en del av det samme systemet.” NEJM, 1935
Frå «brukermedvirkning» til «brukarar med virkning» Frå helsetenesta sine pasientar til pasientens helseteneste Kvalitet framfor nærleik – om ein må velje Læring og meistring Kropp og sinn heng saman Brukarperspektivet?
Kvalitet i vid forstand Mange enkle spørsmål – få enkle svar Ulike perspektiv Ingen med dårlege intensjonar
Batalden
Naudsynt kunnskap for kontinuerleg utvikling av helsetenesta 1.Forstå helsetenesta som prosess og system 2.Variasjon og målingar 3.Kjenne kunden/pasienten 4.Kunne leie og bli leia, setje endringar ut i livet 5.Samarbeid – teamarbeid 6.Kjenne den sosiale samanhengen, kulturen 7.Kunne utvikle og ta i bruk ny kunnskap lokalt 8.Kjenne evidensen
Må velje presisjon etter behov
Film om samarbeid om pasienttilbod - dialyse