Teknologi etter før og etter 2016 eller: Teknologi etter før og før etter 2016 eller: Teknologi før og etter 2016 Eksisterende serviceavtaler under den.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Informasjon om trygghetsalarmer
Advertisements

Pengekrav Krav Kreditor Debitor.
Når sykehus blir butikk – 1
Advokat Tonje Urdal Sand
Tilbyder konferanse Utvidelse av kjøleanlegg
• TRANSPORT • ENTREPRENØR • INDUSTRI Det brukervennlige vedlikeholds system for • VERKSTED.
Innkjøp ved Universitetet i Agder
Hvem er vi?  InOut  Bygger merverdi rundt brukt IT-utstyr  Levert 70 Skolelinux-installasjoner  TeleComputing  Norges største leverandør av driftstjenester.
Gjenbruk – mer bruk – lengre bruk…
Samarbeidsavtaler MTFL Samarbeidsavtale nr. 1 • Leverandøren gir reduksjon i kontraktprisen som vises som et beløp for hver apparat eller modalitet.
Solidaransvar spørsmål og svar om solidaransvar Forslag til felles håndtering Når skal vi ta saker for nye medlemmer?
Frostating ● Størst i Norge på Skolelinux leveranser ➔ Bærer utviklingskostnader i prosjektet ● Levert 70 stk Skolelinux installasjoner ➔ Ferdig.
Arbeidstid,Skift- og Garantibestemmelser
Pensjon.
Tjenestekonsesjon for Brukerstyrt Personlig Assistanse - BPA
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
Hovedtariffavtalens bestemmelser om arbeidstid
TILskudd ikke-kommunale barnehager i Fauske kommune
IT-kontrakter Mislighold.
1. 2 Vær i forkant, man skal jobbe sammen også i etterkant -Klargjør med bedriften saker som kan bli tema under en streik. -For eksempel: -Hvordan kontakt.
Inspirasjon, nytt, veien videre Olav Thorsen Praksiskoordinator Stavanger Universitetssykehus.
Utbedringslån og utbedringstilskudd
Nye regler om innsyn i e-postkasse mv.
© Olav Torvund - INSTITUTT FOR RETTSINFORMAIKK UNIVERSITETET I OSLO IT-kontrakter Mangler.
Grensesnittet infrastruktur/ombordutrustning. Systemeieransvaret. Morgenmøte Statens jernbanetilsyn 11. september 2014 Prosjektsjef Eivind Skorstad ERTMS.
Farlig avfall 2010 Nye krav til farlig avfallsbransjen og andre viktige budskap til de frammøtte 14. September 2010 Rica Nidelven Hotel i Trondheim Harald.
Interkommunalt samarbeid Lokale kartdager Finnmark Ingunn Limstrand Norkart Nord.
Lokal arbeidstidsavtale
Fleksibel arbeidstid Didrik Tårnesvik, juridisk rådgiver, Personalavdelingen.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADR) Den enkle måten å handle produkter på, med levering hver måned. Du har fordelen av en rabatt på 5.
Hovedtariffavtalens bestemmelser om arbeidstid modul 2 PBL
Frittstående kurs Vi gjennomfører årsmøtet Robert Olsvik.
Tannlegevakten i Bergen NTFs tariffkonferanse 11. og 12. mars 2009.
IT-utstyr 2015 Tilbudskonferanse Agenda for møte Presentasjon av prosjektgruppa Kort gjennomgang av de mest relevante punkter i konkurransegrunnlag.
Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien.
PRO ISP PRO ISP PRODUKTER Produktveileder Bruker veilederen under for å finne frem til de produktene du behøver. Ta kontakt med.
Kristiania Advokat Praktisk arbeidsrett Gudleik H.Leir.
ROSETTA LIVE™ Confidential. Copyright © 2015 Unique Digital. All rights reserved.
ForfatterProsjektittel FORSVARET Forsvarets logistikkorganisasjon FORSVARET Forsvarets logistikkorganisasjon Økt operativ evne.
Anbudskonferanse Rammeavtale for kjøp av Konsulenttjenester - IKT kl Fylkeshuset, Erling Skakkes gt 14 Møterom Kobberkis 5 etg.
Oslo tingrett Oslo tingrett, praktiske forhold i forbindelse med tolk Nina Gulbrandsen Har jobbet med tolkeproblematikk i domstolene siden 2002 Oppdaterer.
Anbudskonferanse Rammeavtale for kjøp av Rengjøringsmidler kl Fylkeshuset, Erling Skakkes gt. 14 Møterom Kleberstein 5 etg.
Åpen anbudskonkurranse NOR Rammeavtale for kjøp av Taktekker- og blikkenslagerarbeider Tilbudskonferanse 6. april 2016, kl
KomRev Trøndelag IKS Mva kompensasjon Temadager: Thon Hotell Backlund, Levanger Heia Gjestegård, Grong Knut Tanem Registrert revisor.
Tilbyder konferanse/ befaring Rehabilitering av 3. etg ved Stord sjukehus §
Tilbudskonferanse for kjøp av avlastningstjenester Konkurransegrunnlaget - Prosedyre for gjennomføring av anskaffelsen Byrådsavdeling for helse.
Totalleverandør av juridiske tjenester. Forbrukerkjøp Frokostmøte HRNF
Kr-ikt.no Agdersamling 13 september 2016 Forretningsmodell i et IKT-perspektiv Margrethe Noraas Virksomhetsarkitekt.
Åpen anbudskonkurranse EØS Rammeavtale Rørinspeksjon Tilbudskonferanse 5. april 2016, kl
Otra Web-Shop - Quick Guide
Aksess Innkjøp as Digitalisering av samspillet mellom
Kapitalbehov og finansiering
SAK 6: Oppdatering av bilag 3 til Samarbeidsavtalen Krav til tjeneste
Instituttledermøte 5. desember 2017
© Senter for statlig økonomistyring
Arnhild Dordi Gjønnes, advokat, NHO
Nylænde borettslag Utbedring av baderomsgulv
Eksempel på leiestedskalkyle
Status i arbeidet nå E6 Sørfoldtunnelene. Utredning september 2013 Arbeidsgruppe i Statens vegvesen.
Utskrift av presentasjonen:

Teknologi etter før og etter 2016 eller: Teknologi etter før og før etter 2016 eller: Teknologi før og etter 2016 Eksisterende serviceavtaler under den nåværende ordningen, og veien videre Rolv Gjestland: Innlegg på c-kino konferansen

Anbud NOC-tjenester 2014 Avtale fra 7. april til utløp avtale. Dvs 6 år fra «active date» Har timepris for arbeid og pris for TMS. Avtale for «NewBuilds» og evt nedleggelse Kan kjøpe utstyr fra andre leverandører, foruts: Utstyr godkjent og tekniker kvalifisert Ordningen opphører når distributører har betalt 40% av kostnadene.

MovieTransit Linje for MovieTransit: Kapasitet og pris Overvåking av nedlasting

Rosetta.net Oppgradering MovieTransit til Rosetta.net

Rosetta.net

RosettaBridge/Rosetta.net

Bilag 5 Tjenestebeskrivelse NOC – m.v. og krav til Tjenestenivå Utstyr som omfattes: Projektor Avspillingsserver TMS for alle med 2 eller flere saler TMS på MovieTransit dekkes ikke av avtalene NB! I det følgende er kinoens krav og forpliktelser i forbindelse med NOC-tjenestene beskrevet. Det må brukes skjønn i vurderingen. Film & Kino kan kontaktes hvis man er usikker.

TELEFONSUPPORT Ett telefonnummer ( ) Referansenummer for hver sak Tilgjengelig fra 08:00-24:00, 365 dager i året Svar fra kvalifisert tekniker innen 5 min Kompensasjon dersom svar ikke oppnås: 500 kr kr/5 min. Maks kr

RETTING AV FEIL Tre typer feil. 1.Kritisk feil: Feil som medfører avlyste forestillinger 2.Alvorlig feil: Feil som medfører økt bemanning /arbeidstid, redusert kvalitet men ikke avlysning. 3.Mindre alvorlig feil: Feil som ikke har nevneverdige konsekvenser for drift eller kvalitet NB! Alle tidsfrister regnes fra innmelding + 1 time. Regnes ikke mellom 24:00 og 08:00

KRITISKE FEIL Kritiske feil som ikke krever fremmøte på kinoen skal utbedres innen 20 timer Dersom feilen krever oppmøte, skal utbedring på kinoen starte innen 20 timer Kompensasjon dersom fristen overskrides er kr + 500kr pr påbegynt time opp til kr. Deretter kr pr dag.

ALVORLIGE FEIL Alvorlige feil som ikke krever fremmøte på kinoen skal utbedres innen 48 timer Dersom feilen krever oppmøte, skal utbedring på kinoen starte innen 48 timer Kompensasjon dersom fristen overskrides er kr + 100kr pr påbegynt time opp til kr. Deretter kr pr dag.

MINDRE ALVORLIGE FEIL Alvorlige feil skal utbedres innen 10 arbeidsdager, eller etter avtale med kinoen. Kompensasjon dersom fristen overskrides er kr + 500kr pr påbegynt dag opp til kr.

DELELAGER Systemintegrator skal ha vitale deler på lager. Liste over komponenter fra Doremi og Christie Forbruksmateriell alltid tilgjengelig på lager Forbruksmateriell skal sendes samme dag som bestilling, dersom bestilling skjer før kl 12 (hverdag). Dersom kritiske deler ikke kan leveres innen fristen: Prisreduksjon på 10% pr dag.

Doremi Spare Parts

ANNET Systemintegrator er forpliktet til å bistå kinoen med teknisk eller annen informasjon som de har tilgang til. F.eks. skaffe sertifikater som er nødvendig for å lage KDMer til anlegget

KINOENS FORPLIKTELSER Projektor og server skal alltid være på eller i StandBy Skal ha dedikert epostadresse for tilbakemeldinger etc Skal ha ett telefonnummer som kinoen kan nås på Skal ha kontaktinfo til nettverksansvarlig for tilgang etc. Systemintegrator skal ha tilgang til lokaler, utstyr, kvalifisert lokalt personale etc. Dersom dette ikke oppfylles, kan SI kreve forlenget frist!

OPPGJØR / KONFLIKT Kinoen skal evt fakturere systemintegrator kvartalsvis med 30 dager forfall fra fakturadato. Oppgjør kan evt motregnes (Systemintegratoravtale pkt ) Ved tvist om ansvar for feil, kompensasjon osv som partene ikke blir enige om i løpet av 4 uker, kan partene kontakte Film & Kino som mekler. Dersom det ikke fører frem kan partene etter 2 mnd forlange konflikten avgjort ved alminnelige domstoler

ETTER 2016/17 ETTER «ORDNINGEN» Garanti på utstyret NOC avtaler / support NY TEKNOLOGI 3D lyd (Dolby Atmos / Auro 3D / MDA) Laserprojeksjon Mer lys i 3D Større dynamikk (HDR) / Utvidet fargerom

TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN