#allemannsretten Oppdal 2.desember 2015 Terje Qvam seksjonsleder.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Oppgaver frem mot neste samling OppgaveKommentarFrist Gjennomføre møte med mentor Gjennomgå visjon, mål, prosjektplan og evt. oppdatert prosjektidè med.
Advertisements

HVORDAN LYKKES MED SOSIALE MEDIER. Pr. midten av juli ,627 millioner brukere i Norge. (stagnasjon de siste mnd.) 74 % i alderssegmentene
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
Vurdering av nettstedet ”Paper online” Et midt på treet greit nettsted om resirkulering av papir!
På nett med barna?.
Sosiale medier Digitalt temakurs Innhold: Datasikkerhet og nettvett, generell bruk av PC og sosiale medier.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
En ring av gull En ring av gull, en riktig stor med plass til alle hender. Der ingen er størst, der ingen er minst, der ingen er først, der ingen er sist.
Klamydiaprosjekt 2012/2013 Evaluering Engø 7. oktober 2013.
Mini gaiden Informasjon fra Arbeidsutvalget Nr. 6 uke 10, Ansvarlig redaktør: Jarle Berge Redaktør/produksjon: Hans Olav Kirknes Et produkt fra.
1. ny feltrapport funn dokumentasjon metode tolkning 2. felles feltdiskusjoner Last opp og se på bilder/kommentarer på Åpen arkeologi gruppen.
Mediehåndtering Kurs for ungdommens bystyre 21. januar 2011.
Oslo kommune Utdanningsetaten Stovner videregående skole BRUK AV IKT I LÆRINGSARBEIDET Hvordan fungerer IKT som pedagogisk verktøy/hjelpemiddel ved Stovner.
Gode historier til media - tilretteleggernes rolle AB-konferanse Drammen 2007 Informasjonssjef Per Christian Langset.
OM UHO og påvirkning av omgivelsene Temakurs om markedsføring for NFF, 9. juni 2005 Ingeborg Dybvig,informasjonssjef UHO.
Religioner og livssyn i dag
Kommunikasjon Ordet stammer fra det latinske ordet communicare som betyr å gjøre felles/ gjøre sammen Nettsider = enveiskommunikasjon Sosiale medier =
Naturvernskolen: Tema på foredrag: Legg strategi for å vinne en miljøsak Tid: 30 minutter For mer info om foredraget kontakt: Andre relevante foredrag.
Temabasert undervisning
Et malekurs for mennesker som sliter psykisk
Mål deg til kontroll! Even Aas-Eng McCann Worldgroup.
Opplæringspakken for barnerepresentantene Møte med administrasjon, politikere og media Hvordan få fram det jeg vil si.
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Mediene er den viktigste kanal for å skape debatt og nå ut med budskapet vårt. (eks. Sykepleierforbundets politikk eller Arbeiderpartiets politikk). Hvis.
Involvering ProjectOslo Osloregionens posisjoneringsprosess.
FORELDREMØTE 1. KLASSE 11. MARS 2015.
BYDELSGUIDER FOR BARN STAVANGER ANDREAS VOLLAN. PRINSIPP  PÅ BARNAS PREMISSER SE DET STORE I DET LILLE / DET NÆRE !
VELKOMMEN!VELKOMMEN!
Sosiale medier - Hvordan forberede de unge og oss selv til en verden på nettet?
1 Arild Kalkvik 1. Desember 2014 Et skrik fra mørket – hvor synlig er kinoen for publikum?
Workshop: Synliggjøring av prosjekter Hvordan tiltrekke seg oppmerksomhet rundt prosjektet – råd og tips til promotering.
Best Practice i sosiale medier. Tilbud  Alle detaljerte tilbud bør skje via personlig kontakt  Henvis alltid til din MyAloeVera-side eller be følgerne.
Evaluering av semesteråpningsarrangement Tromsø Avdeling for kommunikasjon og samfunnskontakt.
Læringsarena - kommunikasjon VRI og RFF. Tradisjonell forskningskommunikasjon.
| Sammensatte tekster. Sammensatt tekst består av flere elementer enn bare ord kan bestå av ord, bilde, musikk og animasjon som brukes sammen for å få.
Erfaringer fra konferanse om motorferdsel i utmark Forberedelser fra FNF Valg av samarbeidspartnere Målgruppe Tema – hva vil vi fokusere på Innledere –
Markedsføring og video Sosiale medier og bruken av disse er viktige – i noen tilfeller alene men også i kombinasjon med tradisjonell markedsføring.
#mittre Hva er #mittre? Klatreutfordring i regi av Norges speiderforbund i forbindelse med Friluftslivets år 2015 Konkret handling. Finn et tre, hiv.
TIPPELIGAEN #kvalitetstid Kampanje #kvalitetstid Vi ferd i gstiller i disse dager en kampanje vi håper skal få enda flere til å gå på kamp. Innfallsvinkelen.
Mars på Dinglebein Tiden som gikk: Tidlig sett: Tiden som kommer:
RETNINGSLINJER FOR TELIA NORGE I SOSIALE MEDIER OPPDATERT JANUAR 2017
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
Mars på Pytten Tiden som gikk: Tidlig sett: Tiden som kommer:
Hva har NJFF lært av #FÅ15?.
Hvilke plattformer bruker dere?
INFORMASJONS- ARBEID FOR
Nyansattdag Modum Kommunikasjonsrådgiver Eivind Kopland
Kunnskap rett fra kilden
Rekrutteringskampanjen 2015
Velg selv er en film  med tilhørende  samtaleopplegg for tweens, aldersgruppen 9-13 år. Vi ønsker at samtaleopplegget skal skape refleksjon rundt rus-
Kvalitetsarbeid i Haldens kommunale barnehager betyr ALLE MED!
Månedens pedagogiske tips: Lag dere en god november!
Kdp for ny E18 med bussvei og hovedsykkelvei
Konsekvenser av økt digitalisering
Nettvett U-18 Bodø politistasjon
Tips for bruk av sosiale medier
Velkommen til Engebråten skole
yr.no statistikk (for det meste)
Gode digitale vaner tanker og tips
Pacs-superbrukermøte m/ fagledere
Midtveisevaluering Malin Littauer Yndesdal, SKS/AF/LOS
Seminar - organisering
Om JM Auto AS JM Auto er 30 år i 2019 og er et selskap som omsetter for 215MNOK Det er et lokalt eid selskap, som forhandler merkevarene VOLVO og RENAULT.
Hvordan bruke powerpoint? Og hva kan det brukes til?
PERIODEPLAN FOR FEBRUAR 2019
Nettverk for kommunikasjon v/ Kristin
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Bildemal for sosiale medier
Utskrift av presentasjonen:

#allemannsretten Oppdal 2.desember 2015 Terje Qvam seksjonsleder

Nasjonalt mål: Holde allemannsretten i hevd #allemannsretten

#allemannsretten-kampanje i sosiale medier uke 23/26/33 facebook

instagram

Uke 26 midtsommer, aktivitet og bål

Uke 33 høsting og bærplukking

#allemannsretten-kampanje i sosiale medier uke 23/26/33 Facebook: + bildealbum, med flotte bilder av ville blomster, barn og natur. Kort og konkret tekst, positiv vinkling «hva har du lov til» - Kan komme uønskede kommentarer Det kom en del kommentarer og spørsmål. De fleste var positive tilbakemeldinger på innholdet. Noen spørsmål dreide seg om ytterligere spesifisering av temaet. Instagram: + Velegnet for #allemannsretten. God kanal for å dele bilder, og reposte andres bilder, stort engasjement