M ENYOPPGÅVE --- VÅREN 2015 9. årssteg -- Volda ungdomsskule.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
Advertisements

Læringsmål Fortelje kva holdningar har å seie for bruk av tobakk og rusmiddel, og kjenne til sentrale lover som gjeld bruk av slike stoff Fortelje om kva.
Likeverd og likestilling. Kva meinar vi med likeverd? Alle er like verdifulle. Uavhengig av kjønn, rase, nasjonalitet, stilling eller status. -døme: svarte.
3.KLASSE VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Renate Furenes: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, Andreas Mikalsen: Gym Anne Molla: Musikk.
Rettleiing i vinstrealisering ved innføring av elektronisk handel I dette dokumentet er framgangsmåten for å realisere vinstar beskriven i ein steg for.
Lær å bruke Noreg.no – vegvisaren til offentlege tenester på nett.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
Vurdering -hva ligger i en karakter? -forventninger lærere og elever.
Ordenselevar: Ronja og Rebekka Veke 22Vekeplan Veke 22 Vekeplan FagLæringsmål. Du skal læra: Norsk Rettskriving. Multimodale tekstar. (Bilete og tekst)
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
FEVIK Turen til Fevik  Det tok lang tid å dra dit med bil, og vi måtte ta en ferje.  Ferja tok bare en halvtime.  Her er Sebastian, Sondre og.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Mål for kurset Informasjon er rundt oss heile tida, – men det er viktig å skilje mellom nyttig og unyttig informasjon. Kunne finne relevante informasjonskjelder.
Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa.
Mål for undervisinga Norsk Eg nyttar BO-blikk til å orientere med i teksten før eg les. Eg kan om ord der å blir skrive som o. Matematikk Eg kan rekne.
| Lær lettere Studieteknikk for mer effektiv læring.
Samarbeidet mellom skule og heim er forankra i Opplæringslova, forskrifter til lova og i Kunnskapsløftet. Skulen skal støtte heimen i oppfostringa av.
Vel møtt!.  155 elevar dette skuleåret, 81 elevar på småtrinnet og 74 elevar på mellomtrinnet  Rundt 18% framandspråklige  Fleirkulturell skule  17.
| Å argumentere kjeldekritikk og nettvett. Bruk av kjelder i skriftlig arbeid.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Mål for undervisinga Norsk Eg kan fortelje om ørkenen. Eg veit at nokon ord skrivast med e for æ. Eg kan skrive desse orda rett: er, der, her. Matematikk.
VEKE 39 Vekesong: Eventyrvisa Mål for undervisinga Time Måndag Tysdag
Refleksjon over egen læring har stor effekt
«Kommunikasjon og tekstskaping»
-Ein tydeleg medspelar
VEKEPLAN FOR 1.KLASSE VEKE 34
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Medmenneske og ven frå s.65
LESEKURS.
Fellessamling i Storstova Fellestur til Eventyrskogen med 1.-4.kl Mat
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
| Munnleg kommunikasjon
Kva har barn eigentleg rett til?
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
TRIVSELSVEKA 1.TRINN VEKE 39
Vurdering for læring ”Eleven skal få råd og tilbakemeldingar som fortel korleis han/ho kan få auka lesefart og leseforståing” Mål for aksjonsperioden:
Endring i opplæringslova § 3-1
Å skrive novelle.
-Ein tydeleg medspelar
LYKKE TIL MAT I BARNEHAGEN.
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
CLILprøvar og språkutvikling - resultat frå eit prosjekt på 7. trinn
Ungdata 2016 Presentasjon på Folkehelseseminar, Tønnegarden
Lær å bruke Noreg.no – vegvisaren til offentlege tenester på nett
Omgrepslæring B – Samarbeid
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Fister skule 3-delt skule, 54 elevar.
Erfaringar frå og planar for Drømmeskuleåret ved Stryn vgs
Vel digital postkasse på Noreg.no
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
FORELDREMØTE STUDIESPESIALISERANDE
Kurs for brukere av KFF-KSS
| Å argumentere Kjeldekritikk og nettvett.
STUDIESPESIALISERANDE
Retoriske appellformer
Synleggjer forståinga til elevane B – Samarbeid
Når emnet vert undervist
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
Les litt i leseuniversboka hver skoledag
Gjer forståinga til elevane synleg B – Samarbeid
Modul 2 Følg opp elevresponsar Korleis gi gode tilbakemeldingar og tilpasse undervisninga? B – Samarbeid.
Setje tekstar i kulturhistorisk samanheng Langsvarsoppgåve 1 Sidemål, hausten 2018 Lenkje til oppgåva:
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
-Ein tydeleg medspelar
Vågå Frivilligsentral
6. årssteg - veke 19 MELDINGAR TIL HEIMEN Sund Glesnes skule
Utskrift av presentasjonen:

M ENYOPPGÅVE --- VÅREN årssteg -- Volda ungdomsskule

TIDSPLAN Veke 10: Gjennomgang av oppgåve – oppstart arbeid på klasseromet Framhald arbeid heime Veke 11: Arbeid på dataromet med powerpoint – du må ha grunngjevinga klar før desse timane Du skal levere oppgåva i løpet av denne veka Veke 12: Framføring av oppgåvene på klasseromet Vurdering m/karakter

V EKE 10: Gå gjennom oppgåva m/vurderingskriterium Vise døme på elevoppgåve Tips til nyttig litteratur Litt om kostsirkelen og næringsstoff Kjeldeliste

T IPS TIL LITTERATUR Kokebok for alle Oppskrifter – hugs at du skal velje to middagsoppskrifter her Om mat og måltider s Matlyst Del A: Mat og livsstil s Del B: Mat og forbruk s Alt er ikkje like relevant – plukk ut det som er nyttig for di oppgåve Her kan du sette saman menyar og finne næringsinnhaldet i ulike matvarer

ma/kostrad/ og-ernering/kostrad-fra-helsedirektoratet Brosjyrer – desse kan du nytte her på skulen, ikkje ta dei med heim Anna påliteleg informasjon du finn

K OSTSIRKELEN  Nøkkelråd for eit sunt kosthald s i Kokebok for alle  Nøkkelråd for kosthaldet s i Matlyst  ratet.no/folkehelse/ kosthold-og- ernering/kostrad- fra- helsedirektoratet ratet.no/folkehelse/ kosthold-og- ernering/kostrad- fra- helsedirektoratet

N ÆRINGSSTOFF Tabell s. 28 i Matlyst God oversikt s. 172 i Kokebok for alle Denne bør du bruke! Viktig: I grunngjevinga må du vise til kva næringsstoff som finst i maten, og kvifor desse er viktige å få i seg

K JELDER Skriv ned kjeldene etterkvart som du brukar dei Kan vere vanskeleg å finne att det du brukte Hugs å føre kjeldene rett Vise til Mal for tilvising av kjelder Bilete: vis døme frå Elevoppgåve

HUGS Vel innbydande bilete både til framsida og i sjølve oppgåva Merk deg at du skal lage ein meny for 4 personar i Kokebok for alle er dei fleste oppskriftene for 2 eller 3 personar - du må justere mengd! Dette er eit krav og ein av dei tinga vi sjekkar at du har gjort! LUKKE TIL MED ARBEIDET!