Lanseringsplanmal Denne malen er tenkt som et verktøy, og vi forventer ikke at dere bruker dette dokumentet. Vi forventer imidlertid at dere har beskrevet/kommentert.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ola Grøvdal 2010 Media 1 & Tema 2. Målgruppe 3. Valg av medium 4. Innhold 5. Utforming 6. Distribusjon Ola Grøvdal 2010.
Advertisements

[Produktnavn] Markedsføringsplan
Utført av InFact Knut Weberg Bruk av mediekanaler – Kommunevalget 2007 Redaktørforeningen Gjennomført 11. september 2007.
Markedsføringsplan Navn.
Hovedprosjekt, Randi Kvernes, våren Fornyelse av Intranettsider Telenor kundeservice midt - Norge.
1 Naturfag i norsk skole Besøk fra Danmark 1. februar 2016 Anders Isnes Naturfagsenteret.
FORELDREMØTE 8. TRINN Rådgiver –Thomas Kvalvik & Siri Myhren Petersen Emne: Nye fag på 8. trinn.
Bilde inn Intern markedsføring. Hva er intern markedsføring? ”En kontinuerlig prosess som skjer innad i organisasjonen, og som går ut på å motivere og.
M&L2 Kap. 10 Kamanjeplan Oslo, februar Hva er en aktivitetsplan? 1. Aktivitetsplaner kan lages for nær sagt alle typer aktiviteter 2. Aktivitetsplaner.
Kapittel 5: Markedsplanen-del Handlingsplaner Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Kap. 5. Markedsplanen. Lærer: Roar Bjerkeli.
Sett inn Prosjektnavn Prosjektleder: … Statnett:... Prosjektbeskrivelse OBS! Se notater under foilen for veiledning!
Bruk av digitale sosiale medier Presentasjon av kvantitativ undersøkelse Frokostmøte Undersøkelsen er gjennomført av Research International.
Omsorg. Omsorg Alle mennesker er avhengig av omtanke og omsorg fra andre.
Mål og målgrupper for Juni 2009.
Oppstart og avslutning av prosjekter Prosjektleder Olav Torp Ass.prosjektleder Tor Inge Johansen.
Confidential. Copyright © 2015 Unique Digital. All rights reserved. SMART TRAILERING™
Universell utforming Asker kommunes arbeid med universell utforming i kommunikasjon med innbyggerne.
Bilde inn Kommunikasjonsstrategier. Kommunikasjon Overføring av en meddelelse fra en sender gjennom en kanal til en mottaker. Kommunikasjonen kan skje.
TIPPELIGAEN #kvalitetstid Kampanje #kvalitetstid Vi ferd i gstiller i disse dager en kampanje vi håper skal få enda flere til å gå på kamp. Innfallsvinkelen.
Strategi & bemanningsplaner
Kommunikasjonsstrategi
Prosjektpresentasjon – Før du starter
INFORMASJON OM BARNEVERN
Møte i nettverk for informasjonssikkerhet - NIFS
Tall og fakta uio.no 2017 Vi har mål for våre nettsider, Og vi jobber kontinuerlig med å både vedlikeholde og videreutvikle dem, i tråd med UiOs målsetninger.
Fremtiden er elektrisk
Prosjektpresentasjon – Innsikt og idé
Arbeidsmetodikk Grunnopplæring 2 Klikk for å skrive dato
Forankring Involvering Involvering Forankring Implementering
Veiviser Bolig for velferd
Ny studietilsynsforskrift - NOKUT
En litt forenklet versjon
Bibliotekmøte i Nordland, september 2017 Helén Sakrihei
SAK 6: Oppdatering av bilag 3 til Samarbeidsavtalen Krav til tjeneste
Kurs i entreprenørskap
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Utlysning av studentoppgave
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Markedsføringsplan Navn.
Fag / tema Digital kompetanse som støtte og verktøy i ulike fag på ulike trinn Trinn 3.trinn og oppover Elever skal få trening i å se mulighetene ved å.
Generell presentasjon
(Selskapsnavn) Markedsplan
Sivilingeniørprogram i medisinsk teknologi
Segmentering og posisjonering
Veiledning - Verktøy for vurdering av strategier i en anskaffelse
Å skrive akademisk Formelle krav og sjangerkonvensjoner
Prosjektpresentasjon – Før du starter
Reiseliv og språk © Leena Pedersen, Vadsø.
Utforskende undervisning A – Forarbeid
BTI-illustrasjoner Redigerbare.
Verktøysett for utrulling
God repetisjon og øving B – Samarbeid
Verktøysett for utrulling
Råd for skriving av søknader og rapporter
Biblioteksjefmøtet, Tromsø, mandag 16. april 2018
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen BI Stavanger
Modul 4 – Representasjoner
Eksempel på problemformulering
Hvordan lager du en åpen kravspesifikasjon og behovsbeskrivelse når du skal lage en IKT-løsning Kapittel 2 i SSA-S, SSA-T og innovasjonspartnerskapskontrakten.
Introduksjon til prosjektpresentasjon
Renomineringssøknad <GEMINIsenter>
Leserundersøkelsen 2016 Lesing, kjøp & handelskanaler Undersøkelsen er gjennomført av markedsanalyse- og rådgivningsselskapet Ipsos MMI på vegne av Den.
Lyst til å lage poster? - tips og veiledning
Matematikklæreres profesjonelle utvikling B – Samarbeid
- hensikt, sjanger og sammenheng i tekst
Utskrift av presentasjonen:

Lanseringsplanmal Denne malen er tenkt som et verktøy, og vi forventer ikke at dere bruker dette dokumentet. Vi forventer imidlertid at dere har beskrevet/kommentert og begrunnet alle punktene som er inkludert i malen.

Generell informasjon Norsk tittel: Engelsk tittel: Premieredato: Sensur (forventet): Produksjonsbudsjett: Markedsbudsjett: Norsk distributør: Internasjonal salgsagent:

Om filmen Regissør: Hovedprodusent: Samprodusent: Manusforfatter: Sjanger: Hovedrolle: Kort Synopsis:

Estimater Estimert filmleie: Estimert totalbesøk: Besøk 1. helg, antall og % av totalbesøk: Besøk 1. uke, antall og % av totalbesøk: Begrunnelse for estimert totalbesøk: Sammenlignbare filmer (inkludert forklaring/begrunnelse av sammenligningen) FilmtittelLanseringstidspunktBesøkstall

Posisjonering og målgruppe(r) Filmens posisjonering (kun et par setninger): – Beskriv kort hva filmen din er. En eller to setninger som effektivt forteller hva det er publikum skal se og hva som er unikt for din film. Primærmålgruppe: Bto størrelse primærmålgruppe: Sekundærmålgruppe: Bto størrelse sekundærmålgruppe Begrunnelse for målgruppevalg: Resultater fra testvisninger eller annen dokumentasjon:

Distribusjon Antall kopier/Kinoer på premieretidspunktet: Distribusjonsstrategi:

Konkurransesituasjon FilmtittelLanseringstidspunktSjanger/Nasjonalitet 1-2 uker før premieren FilmtittelLanseringstidspunktSjanger/Nasjonalitet På premieretidspunktet FilmtittelLanseringstidspunktSjanger/Nasjonalitet 1-2 uker etter premieren

Konkurransesituasjon Beskrivelse av konkurransesituasjonen. En egen vurdering av den, sett i sammenheng med valgt premieretidspunkt.

Markedsføringstiltak Markedsansvarlig: Mediebyrå: Markedsstrategi: Styrker/Muligheter: Svakheter/Trusler: Hva ser dere på som hovedutfordring: Kjøpte medier – Hvilke medier prioriteres – Begrunnelse for valg av mediekanaler og strategi Egne medier: – Strategi for bruk av egen medier? (Web/Facebook-side/Twitter/Instagram/egen blogg, annet) – Hvilke kanaler prioriterer dere? – Beskriv hvordan dere bruker egne medier i lanseringskampanjen, og begrunn.

PR Presseansvarlig: Overordnet strategi: Strategi før, under og etter innspill: Strategi før, under og etter premiere:

Promotionpartnere Overordnet strategi: Promotion partnere: Kort beskrivelse av samarbeid, hva det går ut, hvordan og når det skal gjennomføres og hvorfor: Bokutgivelser: Soundtrack:

Kino Visning på filmtreff, når? Kinomateriell – Teaserplakat ferdig, dato: – Plakat ferdig, dato: – Teasertrailer ferdig, dato: – Trailer ferdig, dato: – Annet materiell: Resultater fra testing av teaser/plakater/annet materiell:

Internasjonal lansering Festivalstrategi: Internasjonal premiere: Total lanseringsstrategi, hvordan har dere tenkt Norsk og Internasjonal lanseringsstrategi sammen: