Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Prosjekt Betre Læringsresultat

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Prosjekt Betre Læringsresultat"— Utskrift av presentasjonen:

1 Prosjekt Betre Læringsresultat
2014/2015

2

3 Innleiing Politisk bestilling frå FrP/Høgre
Budsjettet for 2013 (vedtatt desember 2012) Del av Kvalitetsplanen for Oppvekst og kultur Organisert i Prosjekt Betre Læringsresultat Fokus på læringsresultat 5 til 7-årsperspektiv Skal rapportera til Tenesteutvalet

4 Viktige føresetnader for eit godt oppveksteigarskap
At eigar veit, ikkje trur At eigar tek i vare og fylgjer opp Skulane og barnehagane som organisasjonar Leiarar Dei ansatte Elevane og borna At eigar har ambisjonar, og prioriterer og avgrensar måla At eigar har gjennomføringsevne og tenker langsiktig

5 Vegen fram Mai 2011 – kommunestyret Kvalitetsplan for Oppvekst og kultur vedteken Desember 2012 – kommunestyret Budsjett Oppdrag Prosjekt Betre Læringsresultat Februar Seminar for politikarar, KFU, leiinga og tilsette i skulane April Høyring og innspel frå alle skulane April Strategisamling for leiinga ved skulane Mai Tiltaksplan Prosjekt Betre Læringsresultat vedteken Oktober Prosjekt Betre Læringsresultat blir lagt fram for Tenesteutvalet Desember Prosjektet lagt fram i kommunestyremøtet Januar Barnehagane vert kopla på Prosjekt Betre Læringsresultat Februar Prioriteringane vert presentert for Tenesteutvalet August Møte mellom styringsgruppa og arbeidsgruppa Oktober Konkretisering av tiltak for Prosjekt BLR 2014/2015

6 Hovudfunn Styrking av læraren – fagleg og i rolla som klasseleiar
Styrking av kvalitetsvurdering Fokusera innsats på prioriterte område innan Læringsmiljø/klasseleiing Samarbeid skule-heim Grunnleggjande ferdigheiter Lesing Rekning Skuleleiing

7 Økonomisk konsekvens Behov for auka driftsutgifter på ca. 30 millionar

8 Foten i bakken …kvar byrjar vi?

9 Organisering Styringsgruppe Referansegruppe Administrasjonen
Delprosjekt 1 Delprosjekt 2 Delprosjekt n

10 Styringsgruppe Eirik Andre Hesthamar, FRP (Leiar)
Helge Olav Nygaard, KRF Line Rye, kommunalsjef Oppvekst og kultur Signe Christensen, skulefagleg rådgjevar Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar Berit Madsen Skorpen, rektor Lunde barneskule Kjersti Ellingsen, styrar Søre Øyane Naturbarnehage

11 Referansegruppe Signe Christensen, skulefagleg rådgjevar
Knut Vidar Garlid, rådgjevar oppvekst Annbjørg Dalland, pedagogisk rådgjevar Os barneskule Ungdomstrinnet? Nina Bruvik, pedagogisk leiar Lysekloster barnehage Monica Røttingen, pedagogisk leiar Søre Øyane Naturbarnehage Nina Moberg Hauge, lærar Søfteland barneskule Gyrid Eikeland Ziegler, lærar Nore Neset barneskule Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar Ingrid Nissen Kjørsvik, Utdanningsforbundet

12 Tidleg innsats Kvalitet i barnehagane God skulestart

13 5 til 7-årsperspektiv Forskingsbasert - tiltak vi veit verkar
Systemutvikling Barnehage Psykososialt læringsmiljø Individuell tilpassing Utviklingsplanar Skule Tilpassa opplæring (spesialundervisning) Læringsmiljø og klasseleiing Lokalt arbeid med læreplanar og vurdering Arbeid med grunnleggjande ferdigheiter I Kunnskapsløftet er desse definert som å kunne lese, rekne, uttrykke seg muntleg og skriftleg, og bruke digitale verktøy.

14 Konkrete tiltak 2014/2015 Barnehage DUÅ i barnehagane
Etablering av fagsenter for oppfølging av førskuleborn Samarbeid barnehage – heim Plan for overgangar Språkstimulerande tiltak Innføring av «Språk 4» ved førebyggjande helsetenester Samhandling mellom barnehagane Plan for psykososialt arbeid i alle barnehagane

15 Konkrete tiltak 2014/2015 Skule Auka vaksenressurs 1. klasse
Vokal/Puls – sikra innlegging av resultat Lokalt arbeid med læreplanar Grunnleggande ferdigheiter Lesing og leseopplæringa Nettverk 1. klasselærarar Ressursgruppe lesing 1-7.klasse LP-modellen Klasseleiing og Læringsmiljø Sosiale læreplaner Elevane sitt skulemiljø §9-a «Den gode timen» Elevane sitt utbyte av opplæringa Samarbeid skule - heim Plan for overgangar «Ungdomssteg i utvikling» (Nasjonal satsing, Os kommune startar august 2015 med fokus på «lesing i alle fag» og «klasseleiing»)

16

17 Kvalitetsarbeidet i barnehagane
Den norske regjeringa har etablert følgjande tre hovudformål for kvalitetsarbeidet i barnehagane: 1. Sikre likeverdig og høy kvalitet i alle barnehagar 2. Styrke barnehagen som læringsarena   3. Alle barn skal få delta aktivt i et inkluderande fellesskap.

18 Omsorgs og læringsmiljø - barnehage
Barnehagane skal tilby eit omsorgs- og læringsmiljø som er til barnas beste Sikra barn eit oppvekstmiljø som både gjev utfordringar og som er tilpassa barnets alder og funksjonsnivå Styrka barns moglegheit for læring og aktiv deltaking i fellesskap med jamnaldrande Beskriva kva som kjenneteiknar «den gode barnehagekvardagen»

19 Læringsmiljø og Klasseleiing
Alle elever har rett til et godt og inkluderende læringsmiljø. ”Læringsmiljø” er dei samla kulturelle, relasjonelle og fysiske forhalda på skulen som har betydning for elevane si læring, helse og trivnad. Sosiale læreplaner Elevane sitt skulemiljø §9-a Klasseleiing: Standardar for god undervisning Positiv og støttande relasjonar mellom elev og lærar Læraren er tydeleg leiar Struktur i undervisninga «Den gode timen» Formativ evaluering med vekt på læringsstrategiar og læringsprosessar Vurdering for læring

20 Felles «Kommunal standard» ?
Skal handla om: Kva er god praksis hos oss? Kva for felles standard vil vi leggja vekt på?

21 Oppsummering Vi har endra organiseringa av prosjektet
Styringsgruppe Referansegruppe Tidsplan skal utarbeidast Samla bilete av tiltak i barnehage og skule som bidreg til betre læringsresultat Konkretisera og prioritera tiltak Kort sikt - budsjett 2015 Lengre sikt – 2020 Kvalitetsplanen skal rullerast i 2015

22 Vi må dra i same retning!

23 Spørsmål / Kommentarer


Laste ned ppt "Prosjekt Betre Læringsresultat"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google