Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå."— Utskrift av presentasjonen:

1 Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, 2006-2008 Lesing og SOL Læring på alle nivå Møte mellom menneske

2 Mentor 2- utgangspunkt Vi er praksisskule- praksis som kollektivt ansvar Vi vil halde fram med utviklingsarbeid Styrka samarbeid mellom høgskulen og grunnskulen – kvalifisering for det komplekse lærararbeidet Skuleovertaking

3 Aksjonslæring som teoretisk referanseramme Mål/grunnlag Planlegging Gjennomføring Observasjon metode Mål/nytt grunnlag Refleksjon Evaluering

4 TEMA Kompetansebygging- Utvikling av god læringskultur i eit praksisfellesskap der vi legg vekt på relasjonsskaping og reell medverknad

5 “ I denne samanheng har omgrepet praksisfellesskap to tydingar: Det profesjonelle fellesskapet på Bratteberg skule, og det profesjonelle fellesskapet mellom Høgskulen i Volda og Bratteberg skule.... Målet er at vi gjennom profesjonelt fellesskap på begge område skal skape gode læringskulturar, og at dette skal kome studentar, nyutdanna, nytilsette og erfarne lærarar til gode».

6 Kva verktøy kan eg som skuleleiar bruke for å fremje utvikling av ein profesjonell kultur som styrkjer både studentar, nyutdanna og erfarne lærarar si faglege meistring?

7 Oppstart av prosessen Tett dialog med rektor Val av LØFT.....ein tenkjemåte Invitasjon til samarbeid med høgskulen «Små drypp av info» i kollegiet Utprøving av ny form for medarbeidarsamtale (formell samtale) Bevisst bruk av den uformelle samtalen Organisering av kurs for tilsette- assistentar først Bevisst val av faglitteratur- les det som er relevant

8 Arbeid i nettverk Plan for møta God førebuiing Alle får kome til orde- disponering av tida Gi kvarandre rettleiing og oppmuntring/anerkjen ning....

9 Eksamensoppgåve Korleis kan grunnskuleutdanning og praksisfelt samarbeide om å utvikle profesjonelle dialogar?

10 Læringsutbytte Leiinga må vere med frå starten For å få til utvikling må ein kome fort i gong med «aksjonar»/handling Stort behov for kopling mellom teori og praksis i skulen Viktig med kompetanse på rettleiing på ulike nivå, for alle (nyutdanna, erfarne....) Relasjonsbygging, anerkjenning og medverknad er grunnleggjande prinsipp

11 Læringsutbytte forts. I utgangspunktet handler alt om møte mellom menneske

12 Betydning for min arbeidsplass Ein prosess har starta Dette er blitt ein del av vår utviklingsplan Motivasjonen er stor- LØFT fungerer! Vi er i ferd med å etablere nye nettverk Har fått innsikt i nye verkty: Reflekterande team, ny modell for medarbeidarsamtale.... Vi tenkjer langsiktig: Etablere nettverk, LØFT som ein del av vår kultur....coaching, empowerment..

13 Utfordringar - Tida - Ta eitt steg om gongen, ikkje «gape for høgt» - vere konkret nok, lett å bli teoretisk - tore å prøve og feile

14 Tips til nye studentar - Involver leiinga med ein gong - Bruk nettverksgruppene! - Sorter i litteraturen, ver selektiv i kva du les! - Bruk «kritiske vener», del tankar og idear - Set i gong med handling tidleg - etterspør handling og vis engasjement


Laste ned ppt "Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google