Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK."— Utskrift av presentasjonen:

1 VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK

2 Felles føringar i VFL Satsinga skal handle om undervegsvurdering i fag. Alle skulane skal arbeide med prinsippa for god undervegsvurdering i klasseromet. Prinsippa skal vere ein integrert del av undervisningspraksisen. Bruke vurderinga til å justere opplæringa og betre elevane si læring. Vidareutvikle læringsmiljø med fokus på elevane sitt læringsbehov og måloppnåing for alle elevar. Det skal etablerast lærande nettverk. Nettverka skal vere arenaer for dialog, erfaringsutveksling og refleksjon som grunnlag for endring av praksis. Det skal vere aktiv medverknad, tilbakemelding og oppfølging på og mellom alle nivå.

3 Målsetjingar for Ulstein kommune i VFL.
Skulane i Ulstein kommune skal: Utvikle ein læringsfremjande vurderingskultur. Utvikle eit læringsfremjande vurderingsspråk. Utvikle lærarane sin vurderingspraksis i tråd med dei fire prinsippa for korleis elevar lærer best. Vidareutvikle teknikkar og metodar for å samle informasjon om eleven si læring og utvikling.

4 Kjenneteikn på god praksis
Skulane: har eit heilskapleg system for vurdering av og for læring. utviklar lærarane sin vurderingspraksis i tråd med dei fire prinsippa for kva tid elevane lærer best. Læraren: har utarbeidd klare kriterier for måloppnåing i dei enkelte fag og for dei enkelte oppgåvene elevane skal utføre. gjev eleven framovermeldingar som skal fremje eleven sin motivasjon for vidare læring. syter for at elevane får tilbakemelding på eigen måloppnåing og rettleiing på korleis dei kan betre eigne læringsresultat. gjennomfører elevsamtalar og utviklingssamtalar i tråd med årshjul for undervegsvurdering i Ulstein kommune. brukar vurderingsinformasjonen til å justere eigen undervisning. Elevane: forstår kva dei skal lære, og kva som vert forventa av dei. er aktivt involvert i vurderinga av si eiga læring.

5 Forankring av VFL i Ulstein kommune
Rektor gjennomfører Ståstadsanalysen og gjennomfører drøftingar med eige personale. Skulane reflekterer over eigen vurderingspraksis knytt til dei fire førande prinsippa i satsinga. Skulane lagar eigne mål for deltaking i satsinga. Ulstein kommune sine mål i VFL må vise att i skulane sine verksemdsplanar. Rektor må syte for at VFL er godt forankra i personalgruppa, hjå elevane og i foreldregruppa. Rektor må syte for at det er sett av tid til refleksjon og utprøving mellom nettverksmøta. Rektor må syte for at det er sett av tid til erfaringsdeling og refleksjon på teama og i plenum etter utprøving av nye teknikkar/metoder i undervisninga. Rektor må syte for at personalet møter godt budde til erfaringsdelingar og refleksjonsrunder på nettverksmøta.

6 Roller og ansvar Skuleeigar skal:
Ha det overordna ansvaret for planlegging, gjennomføring og oppfølging av satsinga lokalt. Etablere lokale og eventuelt regionale nettverk og syter for framdrift i utviklingsarbeidet hos skuleeigaren og på skulane. Utarbeide overordna planar, organisere og leier nettverkssamlingar Følgje opp involverte skular. Delta på nasjonale og regionale samlingar. Rapportere til fylkesmannen etter gitte retningsliner.

7 Roller og ansvar Skuleleiaren skal:
ha det faglege og organisatoriske ansvaret for framdrift i utviklingsarbeidet ved eigen skole, og spør etter og følgjer opp informasjon om korleis skulens vurderingskultur og vurderingspraksis utviklar seg. legge til rette for tolkingsfellesskap på eigen skule og syter for at det blir tid til felles utviklingsarbeid og erfaringsutveksling for lærarar.

8 Roller og ansvar Lærarane skal:
arbeide med dei fire prinsippa for god undervegsvurdering på ein måte som er i samsvar med vurdering for læring, slik det er gjort greie for i grunnlagsdokumentet. delta aktivt i nettverk og andre tiltak for erfaringsutveksling og kompetanseutvikling i vurdering. medverke til å utvikle tolkingsfellesskapet på sin eigen skule.

9 Ståstadsanalyse Endringsarbeid krev at ein gjennomfører vurdering og analyse av no- situasjonen. I VFL er skuleeigar bedne om å kartlegge skulane sin vurderingskultur og vurderingspraksis ved å bruke resultata frå Elevundersøkinga. Det vil også vere relevant å bruke Ståstadsanalysen for å skape eit felles utgangspunkt for deltakarane i VFL. Ståstandsanalysen endar opp med ei SWOT-analyse der ein kartlegg skulane sine styrker, svakheiter, moglegheiter og trugslar.

10 2016 – Samlingar og aktivitetar
Tidspunkt Type samling/aktivitet Deltakarar/ansvarleg Innhald 18. august Oppstartsamling VFL Alle tilsette Presentasjon av VFL for alle tilsette i ulsteinskulen v/ Udir. Prosessarbeid i arbeidsgrupper v/ ressursperson 5. september Skuleleiarkurs Skuleleiarane i Ulstein Kurs for skuleleiarane ved Torbjørn Lund. Lærande nettverk. 8.-9. september 2. Samling i Oslo Ressursperson + 1 skuleleiar. Lærande nettverk. September Alle skular Samarbeidstid Rektor OPPSTARTSSAMLING PÅ KVAR SKULE/EINING Oktober VAL AV SATSINGSOMRÅDE OG MÅL FOR SKULEN, TEAM/TRINN/LÆRAR Oktober -November Rektor/team AKSJONSLÆRING Desember 3. Samling i Oslo Ressursperson + 1 skuleleiar Tilbakemelding Fylkessamling M&R Skuleleiarane i Ulstein 14. desember

11 2017 – Samlingar og aktivitetar
Tidspunkt Type samling/aktivitet Deltakarar/ansvarleg Innhald Januar/februar Dialogkonferanse Alle Teoriinnlegg: Siv Måseidvåg Gamlem Mars 4. samling Oslo Ressursperson + 1 skuleleiar Elevinvolvering April-mai Alle skular Samarbeidstid Rektor/team Aksjonslæring Mai Teoriinnlegg: Gyldendal kompetanse August Studiedag Lærande nettverk Alle. Ekstern førelesar innan aktuell tematikk i VFL. September 5. samling Oslo Samanhengen mellom undervegs -og sluttvurdering Bruk av ulike informasjonskjelder i undervegsvurdering Oktober-november November Teoriinnlegg:

12 2018 – Samlingar og aktivitetar
Tidspunkt Type samling/aktivitet Deltakarar/ansvarleg Innhald Februar 6. samling Oslo Ressursperson + 1 skuleleiar Vegen vidare September Sluttrapport Ressursperson Sluttrapport til Fylkesmannen.

13 Etablering av lærande nettverk
I VFL skal ein etablere lærande nettverk på skular, og på tvers av skular. I nettverka skal ein leggje til rette for erfaringsutveksling og erfaringsspreiing. I nettverka må ein leggje til rette for at lærarane får utveksle erfaringar knytt til dei fire prinsippa. Nettverket må medverke til å utvikle eit lærande tolkingsfellesskap. Nettverka skal halde fram også etter at satsinga er avslutta. Kvar nettverksgruppe vert leia av ein skuleleiar.

14 Lærande nettverk - Dialogkonferansemodellen
Grupper Plenum Lærande nettverk Dialog om praksis Teori Skulane sitt utviklingsarbeid Praksisforteljingar «Skule møter skule» Fagleg påfyll Døme på vurderingspraksis Tid til å planlegge arbeid på eigen skule

15 Ressursperson Skuleeigar 1. trinnsnettverk 2. trinnsnettverk
Ulstein skule Ulsteinvik barneskule Hasund skule 1. trinnsnettverk 2. trinnsnettverk 3. trinnsnettverk 4. trinnsnettverk 5. trinnsnettverk 6. trinnsnettverk 7. trinnsnettverk 8. trinnsnettverk 9. trinnsnettverk 10.trinnsnettverk Spes.ped nettverk VO nettverk Haddal skule Ulstein ungdomsskule PPT Ulstein kompetansesenter

16 ELLER

17 Ressursperson Skuleeigar Læringsnettverk A Læringsnettverk B
Læringsnettverk C Ulstein skule Læringsnettverk D Ulsteinvik barneskule Læringsnettverk E Ressursperson Skuleeigar Hasund skule Læringsnettverk F Haddal skule Læringsnettverk G Ulstein ungdomsskule Læringsnettverk H PPT Læringsnettverk I Ulstein kompetansesenter Læringsnettverk J Læringsnettverk K


Laste ned ppt "VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google