Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Saman er me sterke! S preke – O ptimistar – F olkelige - A nsvarlige Stay’er-evne, pågangsmot, tillit!!! Spreke og frimodige INGEN skal ta oss på humøret.
Advertisements

Strategi for forsknings- og utviklingsarbeidet ved HiSF Frode Olav Haara.
RÅDGJEVARSEMINARET 2005 INNLEGG VED GUTTORM ULLA NHO MØRE OG ROMSDAL
På vei til ingeniør ? Eit tilpassa utdanningsløp, lokalt og for fagfolk Er det mulig ? Elisabeth og Turid.
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
«Fylkesbarometeret» GSI 2010/2011:
Universitetets største utfordring: Instituttenes største utfordring: Studentrekruttering
Stjernø-utvalgets møte i Sogndal 12.september 2007.
FOS-Forum for oppvekst i Sunnhordland. Velkommen til samling Barn og unge med store psykiske problem/åtferdsvanskar- Oppfølging av konferansen i Hgsd.
Modul 2, PBL – A Øystese september 2011 Aktuelle saker.
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Skien/Telemark 4.februar 2011 Solveig Eldegard Kva vil Utdanningsforbundet gjere for vaksenopplæringa?
Strategisk dokument for åra 2008 – 2012 Kva er viktig for idretten i Bømlo? Ein open og inkluderande idrett.
Kva er vår oppgåve i Bømlo?
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
Lågaste forventingar sidan finanskrisa Næringsbarometeret for Sogn og Fjordane Januar 2015.
Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Ligg sentralt plassert. Tett ved: Ligg sentralt plassert. Tett ved: -Herøy.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
NOU >: Kva betydning har rapporten for UMB-studentane? Liv Hatleli.
Introduksjon I tillegg til autentisering, bør/skal også ein sikker kanal tilby garanti for meldings- integritet og konfidensialitet.
Lom, juni 2006 Personalseminar Sambandet mellom det individuelle og det institusjonelle i forsking og vitskap Har det nokon relevans for AØS? Øyvind Glosvik.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Vanlege nynorskfeil.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Velkommen til praksismøte for ABLU Torsdag 19.mars 2015
Tema Vg1, kap 4.
Kapittel 4 Skriving av klasser. 4.1 Anatomien til ein klasse Så langt har vi brukt ferdige klasser frå klassebiblioteket i Java Vi lagar objekt og brukar.
Vurdering av konsekvensar av klimaendringer i Sogn og Fjordane Innleiing på arbeidsseminar om klimasårbarheit arrangert av Sogn og Fjordane.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Interkommunalt prosjektsamarbeid i Sogn og Fjordane
1 KVA ER STUDENTPOLITIKK? Det handlar om å bry seg Å passe på at høgskulen overholder lover og regler Å sørge for at du får den utdanninga du har krav.
Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som.
Strategiske utfordringar for utdanning HVO Rektor Jørgen Amdam September 2008.
1. 2 Kan forsking leiast i praksis? Korleis kan leiarar sikre god FOU? Torstein Hole Medisinsk avdeling Ålesund sjukehus.
Rådgjevarseminaret 14.desember 2005 Gunnar Stave Utfordringar til UH-sektoren i dag.
Signaler fra Kunnskapsdeparte mentet  Universiteter og høgskoler må utvikle en faglig og strategisk profil  Regjeringen vil slå sammen en rekke institusjoner.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
Reinsing av vatn på Leikanger. Om oss. Me er fire elevar i 10a på Leikanger Ungdomsskule. Gruppa består av Halvard, Amalie, Hans Christer og Astrid. Me.
Velkomen til Sogn og Fjordane Helsing til Stortinget sin kommunal- og forvaltningskomite 27. oktober 2014 Fylkesordførar Åshild Kjelsnes (AP)
FYLKESMANNEN I SOGN OG FJORDANE Høyringskonferanse 7. mai 2007 Fylkesmannen og den regionale inndelinga –Basis for Fylkesmannen –Prinsipp –Stoda i Sogn.
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
HEILT EKTE. «Ung meistring i vill vestlandsnatur» - Espen Bruun- HEILT EKTE.
Vilkår for regional samfunnsutvikling
Sogndal kommune bli med på laget. Skulane i Sogndal.
Dialogmøte Nordfjord Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Kurs for valfunksjonærar Kyrkjevalet Innhald Velkomen til kurs! Nytt ved kyrkjevalet i 2015 Kursmateriell: Valhandbok Røysting på valtinget  Utstyr.
SAMARBEID KRISTIANSUND ÅLESUND MOLDE. Målsetting for samarbeid Bli betre saman enn kvar for seg Tydelege, aksepterte mål Korsiktige/ langsiktige strategiar.
Kappløpet om Afrika. Imperialisme har eksistert til alle tider og i alle verdsdelar. Imperialisme inneber at statar eller samfunn skaffar seg kontroll.
Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Samferdselsutvalet 21/ Ordførar Oddvar Grøthe Rv 52 Hemsedalsfjellet.
Søking til skuleåret Opplæringsavdelinga, inntak og formidling Rådgjevarkonferansen 2014.
NORDISKE SPRÅK Norsk, svensk, dansk, islandsk og færøysk.
Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Litt om lov – og avtaleverk Førde 27. august 2015.
Modell 1 Struktur og innhald
Ingeniørutdanning i Sunnhordland
Dialogmøte Hafs Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Dialogmøte Sogn Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
- ein tydeleg medspelar
Studiebarometeret: Sei kva du meiner om studieprogrammet ditt!
Studiebarometeret: Sei kva du meiner om studieprogrammet ditt!
Det har aldri vore skapt så mange nye arbeidsplassar i Sogn og Fjordane
Studiebarometeret: Sei kva du meiner om studieprogrammet ditt!
Studiebarometeret: Sei kva du meiner om studieprogrammet ditt!
Utskrift av presentasjonen:

Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på

Høgre utdanning i Sogn og Fjordane  51 år sidan dei første lærarstudentane  42 år sidan første sjølvstendige høgskule  Høgre utdanning i Sogn og Fjordane heilt marginalt fram til kring 1980  I dag ein rimeleg andel av student- og kandidattalet  Ein høgskule som fungerer godt  Attraktive og vel fungerande studiestader  Gjorde det me skulle i 1994  2015:Sjølvstendig eller fusjonert?

HØGSKULEN I SOGN OG FJORDANE Ein middels stor norsk høgskule Sogndal, Førde, Sandane God studentrekruttering 3877 studentar 330 tilsette Tyngda på bachelornivå Mange utdanningsprogram: 6 masterprogram 21 bachelorprogram 45 kortare utdanningar

Sterke som utdanningsinstitusjon  Hausten 2014 studerer 1,6% av studentane i landet ved HiSF. (3877 av knapt )  God rekruttering. Mellom 1,5 og 1,8 primærsøkjarar per studieplass siste åra  God gjennomstrøyming: 62% av dei som byrja på ei trårig utdanning hausten 2010 var ferdig på normert tid. (42% i sektoren)  Høg studiepoengproduksjon per heiltidsstudent (53,3 mot 47,6 i sektoren)  651 ferdige kandidatar med gradsvitnemål i 2013.

Ikkje like sterke på fou  Under gjennomsnittet for –Andel med førstekompetanse eller høgre blant dei tilsette. –Tal professorar –Talet på vitskaplege publikasjonar –Publiseringspoeng per tilsett –EU-finansierte prosjekt  God framgang på eksterne inntekter, særleg via Noregs forskingsråd

Kven er studentane våre?  Både nasjonal og lokal rekruttering  Vidareutdanningsstudentane er vaksne og kjem i stor grad frå Sogn og Fjordane  65% av grunnutdanningsstudentane kjem utanfrå Sogn og Fjordane. Mange unge. Kvart år flytter kring 600 unge menneske til Sogndal og Førde for å studere  25% av grunnutdanningsstudentane frå Sogn og Fjordane studerer ved HiSF.  Noko svakare rekruttering frå Nordfjord siste åra  2/3 kvinner

Kva meiner studentane?  Studiebarometeret.no (hausten 2013): –Gjennomgåande meir fornøgde med det faglege enn landssnittet. –For fleire utdanningsområde er våre studentar dei mest fornøyde i landet  SHoT-undersøkinga (vinteren 2014): –Helse- og trivsel gjennomgåande betre enn landssnittet –Beste studentmiljøet i landet ved sida av Ås og Trondheim –Ingen er så fornøyde med mottakinga dei fekk på studieprogrammet sitt

651 ferdige kandidatar i 2013  157 lærarar (allmennlærar, førskulelærar og ppu- kandidatar)  128 sjukepleiarar  117 sosialarbeidarar (sosionom, barnevern, vernepleie)  75 bachelor innan økonomi, eigedomsm.,reiseliv  72 bachelor i idrett og friluftsliv  65 bachelor i ingeniør og naturvitskap  24 mastergrader (organisasjon og leiing, idrettsvitskap)

Kvar blir kandidatane av?  2/3 er i løna arbeid 6 mnd etter avslutta utdanning. Resten tek meir utdanning  Ca 50% bur i Sogn og Fjordane  Ca 70% av dei som har vakse opp i fylket og teke utdanning ved HiSF bur i SF to år etter avslutta utdanning  Ca 40% av dei som har vakse opp utanfor fylket og teke utdanninga si ved HiSF, bur her to år etter avslutta utdanning.  Ca 20% av dei som har vakse opp i fylket og teke utdanninga andre stader bur her to år etter avslutta utdanning

Kva er me opptekne av i strukturdebatten?  Samarbeid og arbeidsdeling eller fusjon?  Kva slags relasjonar gjer høgre utdanning i Sogn og Fjordane sterkare?  Kva samarbeidspartar styrkar oss fagleg?  Kva konstellasjonar kan me gjera sterke?  Korleis kan me sikra ein rimeleg grad av lokal autonomi?  Korleis kan me styrka utsette område som lærar- og ingeniørutdanning?

Studenttal på Vestlandet h14

8279 uteksaminerte kandidatar 2013

%-del ferdige kandidatar som fullførte på normert tid Bachelor

Alternativ 1.Sjølvstendig med nært og forpliktande samarbeid og arbeidsdeling 2.Viss ikkje me får lov: Stor fusjon på Vestlandet? Fusjon sørover? Fusjon nordover?