Pedagogikkprosjekt Cato, Doris, Randi, Nils og Ingebjørg
Problemstilling- Doris Hvordan vektlegger polen kreativ utvikling i musikkundervisningen? Tema: Musikkundervisning i Polen Hvordan vektlegger polen kreativ utvikling i musikkundervisningen? Tema: Musikkundervisning i Polen
Begrunnelse for valg av problemstilling.- Doris Å Skape og utvikle seg intellektuelt Musikk: et felles fag Tur til Polen - mulighet for å observere Lære noe av didaktikken Kommunistisk og demokratisk Å Skape og utvikle seg intellektuelt Musikk: et felles fag Tur til Polen - mulighet for å observere Lære noe av didaktikken Kommunistisk og demokratisk
Planene før turen...- Inja Hvordan vektlegger Norge og Polen kreativ utvikling i musikk/K&H- undervisningen. Både musikk og kunst & håndverk Sammenligning mellom Norge og Polen Hvordan vektlegger Norge og Polen kreativ utvikling i musikk/K&H- undervisningen. Både musikk og kunst & håndverk Sammenligning mellom Norge og Polen
Så synger vi litt Nils
Klappelek fra Polen- Nils
Analyse av musikktimen- Cato
Diamanten- Doris
Lytting i timen- Nils
Jada goscie- Inja
Kreativ utvikling i timen- randi
Intervju og observasjon- Randi
Kreativitet- Inja Creare = å skape noe Fantasi er evnen til å fremkalle assosiasjoner og indre bilder Utradisjonelt eller ukonvensjonell Alle i besittelse av kreativitet Creare = å skape noe Fantasi er evnen til å fremkalle assosiasjoner og indre bilder Utradisjonelt eller ukonvensjonell Alle i besittelse av kreativitet
Kreativ utvikling- Cato
Prosess og produkt- orientert- Randi
Sammendrag- Randi
Litteraturliste Haabesland, Vavik. Kunst og håndverk - hva og hvorfor (2000).