Del 2 Strategisk analyse

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Inndeling av vegnettet
Advertisements

E16 Sandvika – Hønefoss Strategier og planer
Modum Næringsråd 5. mars 2014 Rv. 35.
Hanne Hermanrud avdelingsdirektør
Bymiljøavtaler Bård Norheim.
Felles leverandør- og bransjemøte veg og bane Terje Moe Gustavsen 28. april 2010.
Oppfølging av NTP og forvaltningsreformnen 29.oktober 2009 Bjørn H. Kavli.
Vox_high.wmv.
Vi baner veg for deg !.
NTP: Sør-Trøndelags posisjon og viktigste saker. Samle kreftene Gjennomslag sentralt oppnås ved Klare og forståelige prioriteringer Enhetlig og samlet.
Helsenett Kvam, Voss og Granvin. Føremål Klargjering til Helsenett kommunikasjon mellom Legekontor, Pleie og omsorg mv.
Fornybar verdiskapning Hardangerrådet Ulvik, 13
Kommende prosjekt i Region sør
Utdrag fra presentasjon E16 Sandvika - Skaret
Kjerringsundet Ny veg mellom Otrøy og gossen
Hvordan skape en vinnerregion i samferdsel ? Innlegg på Samferdselskonferansen i Kr.sund Iver Nordseth – leder i Samferdselsutvalet i MR.
IC (Utbygging)  InterCity-strekningene mellom Oslo og Hamar, Tønsberg og Seut ved Fredrikstad skal være ferdig utbygd innen Utbyggingen skal videreføres.
Informasjon fra styringsgruppa samferdsel Indre Østfold Regionråd – 16
Statens vegvesen, Jernbaneverket - fagetater Konseptvalg utredning
KVU for kryssing av Oslofjorden
NTP og vegnettet – forfall, fornyelse og planeffektivitet v/fylkesordfører i Hordaland, Tom-Christer Nilsen.
Kommuneproposisjonen Konsekvenser for Troms fylkeskommune Økonomisjef Berit Koht.
Ole Jan Tønnesen, VEGseksjonen, VEGavdeling M&R, Statens VEGvesen
E6 mellom Ulsberg og Melhus har mange trafikkulykker, samt at dårlig og varierende vegstandard gir dårlig trafikkflyt og fremkommelighet.
Vegvalg sett frå Stortinget Torill Eidsheim Stortingsrepresentant, medlem av Transportkomiteen.
Alternativ finansiering av transport i by Samfunnsøkonomisk evaluering av alternative ”spleiselag” for Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim.
Transportplan Nordland Transportplan Helgeland Fase I Transportplan Helgeland Fase I –Utarbeidet av regionrådene på Helgeland Transportplan Helgeland Fase.
Transportplan Nordland Handlingsprogram fylkesveger og ferjer.
Fylkeskommunen sine oppgaver og ressursbehov Arild Fuglseth, samferdselssjef.
DET NORDLIGE ALTERNATIVET : Den 100% vintersikre vegen over Filefjell som binder landet sammen og som raskt og rimelig kan fullføres. Høgfjellskonferansen.
Grensekryssende jernbaneforbindelse mellom Halden og Trollhättan Problemer og utfordringer Møte med Dalslandspendel i Halden 2.juni
Strategi for utbedret og ferjefri E39 innen 2035 Treffpunkt Hafast seniorrådgiver Håvard Austvik.
E39 Kvivsvegen Rammevilkår nr 1 – Samferdsel ? Maritim Forening søre Sunnmøre Ulstein Quality Hotell – 30. august 2007 Kvivsvegen as i samarbeid med Statens.
SVV 2010 Forvaltningsreformen Overordnet organisering.
Statusoppsummering Seismiske målingar. Traséval. Kostnadsberekning. Status i forhold til finansiering: * Endelege vedtak i kommunar og fylke. * Statlege.
Er det plass til større prosjekt innanfor større prosjekt i NTP ?
Nasjonal transportplan 2010 – Oppfølging i handlingsprogram og budsjett.
Leverandørmøte – felles bransjemøte Utfordringer Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 20. mai 2009.
Fergefri E39 og NTP Ulsteinvik, 11. mai 2016 Stortingsrepresentant Helge Orten.
1 Ferjefrie stamvegar/riksvegar gjennom fylket Ferdige og mulige samferdselsprosjekt i Møre og Romsdal etter tusenårsskiftet Lage Lyche.
Statsbudsjettet 2010 Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 14.okotber 2009.
Alternative tunnelar på Kvamskogen Samferdslemøte i Norheimsund 26. april 2016 Torleiv Ljones.
NYE TOMTER VALLANDSHAUGANE / VALLANDSÅSEN PRESENTASJON TIL FORMANNSKAPET 26. FEBRUAR 08. Nils Valland – Mikjelsgarden Eigedom AS Solveig Valland – Geoplan.
BIR - historikk 2 Kommunene som leverte avfall i Rådalen gikk – da deponiene var fulle - sammen og etablerte ny og fremtidig avfallsbehandling for regionen.
Prosjekt Gjennomføringsplan InterCity - viktige premisser og opplegg for planarbeidet Lars Erik Nybø Jernbaneverket.
Hønefoss – Gardermoen –Gavle (Sverge) E 16 også europaveg mellom Bergen og Gavle Ny tverrforbindelse Nymoen-Eggemoen gir gode effekter Fv33 Bjørgo-Gjøvik.
Velkommen til tilbuds konferanse 25. August 2015 Vestlendingenes egen miljøbedrift.
KVU Voss-Gol Analyse og tilråding Sivilingeniør Helge Hopen
SAKSBEHANDLINGSTIDER
Skredsikring fra 2010 til nå
RV19 og Bypakke i Moss Fra ord til handling.
Utgreiing av kommunestruktur
Arna - Voss Status for arbeidet Presentasjon for Stamvegutv
Interkommunalt samarbeid
Nasjonal transportplan 2018 – 2029
Informasjon om VA-utbygging Stronda - Laupsa
Distriktssekretær i Sogn og Fjordane Nils P Støyva
Utredning om forbindelser mellom Østlandet og Vestlandet
Bypakkane i Møre og Romsdal Status i prosessen og prosjektoversikt
Riksvegutredningen 2015 og NTP
Oppsummering 02.september 2016
Ny fylkesinndeling og reformer i lokal- og regionalforvaltninga
NASJONAL RASSIKRINGRUPPE 14. AUGUST
Forprosjekt E39 Thamshamn-Klett
Grenlandsbanen Vil gå gjennom tett utbygde områder i Skien/Porsgrunn
E10/rv. 83/rv. 85 Evenes–Harstad-Sortland
Status i arbeidet nå E6 Sørfoldtunnelene. Utredning september 2013 Arbeidsgruppe i Statens vegvesen.
Revsåsen sør II Os kommune
Regionalt planforum Hordaland
Organisering av vegansvaret i Vestland fylkeskommune
Utskrift av presentasjonen:

Del 2 Strategisk analyse Fv.7 Hardangertunnelen Del 2 Strategisk analyse

Dagens hovudvegnett Riksvegar Fylkesvegar E39 E16 Rv.7 E39 E134 Arna Trengereid Granvin Fv.7 Tysse Nesttun Norheimsund Fv.48 Tørvikbygd Rv.7 Eikelandsosen Hatvik Jondal Os Venjaneset Fv.49 Gjerdmundshamn Årsnes Dagens hovudvegnett Riksvegar Fylkesvegar E39 E134

3 Voss Sannsynleg framtidig hovudvegstruktur med ny E39, E16 og ringvegsystem i Bergen mm. 4 Arna Trengereid Granvin 7 Tysse Håfjellstunnelen 6 Norheimsund 1 Tørvikbygd Eikelandsosen Hatvik Jondal Os Venjaneset 2 Gjerdmundshamn Årsnes AKTUELLE/MOGLEGE PROSJEKT: E39, Bergen-Os E39 Os-Stord E16 Bergen – Voss E39, Nyborgtunnelen E134, Seljestad-Haukeli Rv.7 Hardangerviddatunnel Ringveg i Bergensområdet 5

Hardangertunnel – transportfunksjonar 1.Del av kortaste aust-vest samband (Fv7/Rv7) Rv.7 2.Omkøyringsveg/beredskapsveg for E16 Hardangertunnel Hardanger Samnanger Fusa 3.Regionbygging Bergen-Hardanger og Bergen - Samnanger/Fusa E39 4.Tverrsamband Bergen-E134 E 134

1. Kortaste aust-vest sambandet er via Hardangertunnelen

E16 Fv.7 Granvin Trengereid Med ny veg Tysse-Espeland: Hardangertunnel Fv.7 Med ny veg Tysse-Espeland: Ekstra innkorting : 6 km

E16 Fv.7 Granvin Trengereid Med ny veg Tysse-Espeland: Hardangertunnel Fv.7 Med ny veg Tysse-Espeland: Ekstra innkorting : 7 min

2. Fv.7 via Hardangertunnel er beredskapsveg for E16

E16 Trengereid Hardangertunnel Fv.7 Rv.7 Beredskapsveg for E16 Hardangertunnel og evt. framtidig ny veg Tysse-Espeland som omkøyringsveg/ beredskapsveg for E16.

3. Hardangertunnelen som grunnlag for regionbygging Bergen-Hardanger - Voss

4. Framtidig tverrsamband Bergen – E134 via Hardangertunnelen

Alternative køyreruter Bergen – E134 Reisetid - dagens vegnett 3: 17 Arna Trengereid Granvin Tysse 3:00 Norheimsund 3: 13 3: 26 Eikelandsosen Jondal

Alternativ 1: via Norheimsund (Kvam) Alternative framtidige tverrsamband Bergensområdet – E134 («Hordalandsdiagonal») Alternativ 1: via Norheimsund (Kvam) Alternativ 2: via Eikelandsosen (Fusa) Vågsbotn Arna Trengereid Liavatnet Alt. 1 Espeland Tysse Hardangertunnel Fjøsanger Norheimsund Alt. 2 E39, kryss Endelausmarka Eikelandsosen Jondal Odda

Hovudalternativ og varianter Bergen – E134 Via Kvam Alternativ 1a: Norheimsund-Trengereid-Arna Alternativ 1b: Norheimsund-Tysse-Espeland Via Fusa Alternativ 2a: Eikelandsosen-E39/Endelausmarka Alternativ 2b: EikelandsosenTysse-Espeland Vågsbotn Arna Trengereid Liavatnet Alt. 1a Espeland Tysse Hardangertunnel Fjøsanger Alt. 1b Norheimsund Alt. 2b Alt. 2a E39, kryss Endelausmarka Eikelandsosen Jondal Odda

Reisetid rekna som snitt reisetid til følgjande knutepunkt i Bergensregionen: Liavatnet Fjøsanger Arna Vågsbotn Nygårdstangen Vågsbotn Arna Trengereid Liavatnet Nygårdst. Tysse Fjøsanger Norheimsund Eikelandsosen Jondal Odda

Utrekna reisetid til «tyngdepunktet» i Bergensregionen frå alternative kontaktpunkt for ny Hordalandsdiagonal: Fjøsanger : 8 min Espeland : 9 min Arna : 10 min Vågsbotn Arna Trengereid Liavatnet Alt. 1a Espeland Tysse Hardangertunnel Fjøsanger Alt. 1b Norheimsund Alt. 2b Alt. 2a E39, kryss Endelausmarka Eikelandsosen Jondal Odda

Potensiell framtidig reisetid Ferjefri løysing (visjon ) - hovudalternativ 1 og 2 Arna Trengereid Liavatnet Alt. 1 Espeland 1: 31 Tysse Hardangertunnel Fjøsanger Norheimsund Alt. 2 1: 40 E39, kryss Endelausmarka Eikelandsosen Jondal Odda

Potensiell framtidig reisetid Ferjefri løysing (visjon ) - hovudalternativ og variantar Arna Trengereid Alt. 1a 1: 39 Espeland Alt. 1b Hardangertunnel 1: 31 Fjøsanger Norheimsund Alt. 2b 1: 38 Alt. 2a Eikelandsosen 1: 40 E39, kryss Endelausmarka Jondal

Reisetider Bergen – E134 Med ferje Jondal Arna Trengereid 2: 16 Alt. 1a 2: 16 Espeland Alt. 1b Hardangertunnel 2: 08 Fjøsanger Norheimsund Alt. 2b 2: 27 Alt. 2a 2: 29 Eikelandsosen E39, kryss Endelausmarka Jondal

REGIONBYGGING Dagens situasjon - reisetid til Bergen sentrum (Nygårdstangen) Arna Trengereid Øystese Tysse 1:16 Fjøsanger 0:46 Norheimsund 1: 11 Jondal Eikelandsosen 2: 02 1:10 Rosendal 2: 25 2: 42

REGIONBYGGING Ny Hordalandsdiagonal via Kvam (alt. 1) - reisetid til tyngdepunktet i Bergensområdet Arna Trengereid Espeland Øystese Tysse 0:43 Fjøsanger 0:23 Norheimsund 0: 38 Jondal Eikelandsosen 0: 50 0:40 Rosendal 1: 30 1: 15

REGIONBYGGING Ny Hordalandsdiagonal via Fusa (alt. 2) - reisetid til tyngdepunktet i Bergensområdet Arna Trengereid Øystese Tysse 1: 05 Fjøsanger 0:30 Norheimsund 1:00 Eikelandsosen Jondal 0: 36 0: 59 Rosendal 1: 39 1: 24

Mogleg etappevis utbygging av ny transportakse Bergen-E134 via Hardangertunnel

Etappevis utbygging av Alt. 1, via Hardangertunnel Fase 0: Dagens vegnett Arna Norheimsund-Bergen 60 min. Espeland Tysse Fjøsanger Norheimsund Eikelandsosen Jondal 3:00

Etappevis utbygging av Alt. 1, via Hardangertunnel Trinn 1: Hardangertunnel Arna Norheimsund-Bergen 48 min. Espeland Tysse Fjøsanger Norheimsund Hardangertunnel Eikelandsosen Jondal 2:48

Etappevis utbygging av Alt. 1, via Hardangertunnel Trinn 2: E16, Arna-Trengereid (4 felt) Arna Trengereid Norheimsund-Bergen 46 min. Espeland Tysse Fjøsanger Norheimsund Hardangertunnel Eikelandsosen Jondal 2:46

Etappevis utbygging av Alt. 1, via Hardangertunnel Trinn 3: Steinsdalen-Tørvikbygd mm. Arna Trengereid Norheimsund-Bergen 46 min. Espeland Tysse Hardangertunnel Fjøsanger Norheimsund Hardangertunnel Eikelandsosen Jondal 2:30

Etappevis utbygging av Alt. 1, via Hardangertunnel Trinn 4: Ny, ferjefri veg Tysse-Espeland Arna Trengereid Norheimsund-Bergen 38 min. Espeland Tysse Fjøsanger Norheimsund Hardangertunnel Eikelandsosen Jondal 2:08

Etappevis utbygging av Alt. 1, via Hardangertunnel Trinn 5: Ferjefri kryssing Jondal Arna Trengereid Norheimsund-Bergen 38 min. Espeland Tysse Fjøsanger Norheimsund Hardangertunnel Eikelandsosen Jondal 1:31

Etappevis utbygging av Alt. 1, via Hardangertunnel Ferdig utbygd Arna Trengereid Espeland Tysse Fjøsanger Norheimsund Eikelandsosen Jondal 1:31

Framtidig diagonal Bergen – E134 bør gå via Fv Framtidig diagonal Bergen – E134 bør gå via Fv.7 Hardangertunnel (Alternativ 1 framfor alternativ 2) Kortaste reisetid Best egna for etappevis utbygging Størst effekt på regionbygging Lågast investeringskostnad

E16 – anbefalt konsept etter utgreiing

E16 – alt. traseear vurdert for utgreiing

Potensiell framtidig reisetid Bergen – Voss, med ny E16 1: 02 K5 Arna 1: 04 Trengereid K4G Espeland Tysse Hardangertunnel Fjøsanger Norheimsund Eikelandsosen Jondal Potensiell framtidig reisetid Bergen – Voss, med ny E16 K5 (tilrådd i KVU) K4G Odda

Potensiell framtidig reisetid 1: 10 0: 32 K5 K5 0: 58 Trengereid K4G Espeland Tysse 0: 38 K4G Norheimsund Eikelandsosen Jondal Potensiell framtidig reisetid Norheimsund – Voss og Norheimsund – Bergen: K5 (tilrådd i KVU) K4G Odda

5.000 Voss 2400 Granvin 2.000 10.900 Kvamskogen Bergen sentrum Arna Ev.16 2400 Granvin 2.000 10.900 Kvamskogen Bergen sentrum Arna Arna 500 Tysse 2.800 800 Norheimsund Rv.13 Rv.48 Hardangertunnelen Rv.49 Ev.39 Jondal Eikelandsosen 1.400 600 Trafikkgrunnlag ÅDT 2020 (med Hardanger- Tunnelen) 1.100 Odda

Effekt av Hardanger-tunnelen (endring i ÅDT) trafikkauke - 200 Voss Ev.16 -300 Granvin + 600 Kvamskogen Bergen sentrum Arna Arna -1.800 + 200 Tysse +2.800 Norheimsund Rv.13 Rv.48 Hardangertunnellen Rv.49 Ev.39 Jondal Eikelandsosen -100 +200 Effekt av Hardanger-tunnelen (endring i ÅDT) trafikkauke trafikkavlasting Odda

Finansiering Alt. 1. 100% statleg finansiering som del av Hordalandsdiagonal Bergen – E134 ? Alt. 2 Delfinansiering med bompengar - 50% bompengefinansiering mogleg med 15 års bompengeperiode - Takstnivå vert med dette ca. 65 kr.

Planprosess og framdrift