Kva? Kvifor? Korleis?. Kva? Kvifor? Korleis? Kva?

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Lokalarkiv i folkebiblioteka - Skanning av kommunestyreprotokollar v. Arnt Ola Fidjestøl.
Advertisements

Utfordring Behov Mulighet Vilje Løyse utfordringane..?
Kjell Sandli Daglig leder Hareid Fastlandsamband A/S
FREMTIDENS AKVAKULTUR UTDANNING
UTVIKLING AV SUNDLAND-OMRÅDET - Intensjon - Status - Utfordring - Videre prosess Formannskapet
Forprosjekt Verdiskaping 2010 Sogn og Fjordane Torbjørn Årethun.
Mulighetenes Oppland Kommunale råd Det lovpålagte råd for funksjonshemmede skal trekkes med som aktiv part i kommunens planarbeid.
Kor tid kan søknaden registrerast?  Dersom du søkjer for våren 2013 så kan du søkje så snart det let seg gjere.  Du som skal søkje.
BIO – tilskot til bedriftsintern opplæring Kontaktpunktet 5
Samfunnsnyttig verdiskaping hjemme og ute – perspektiv fra rederinæringen Elisabeth Grieg Grieg Shipping Group Brodersens minneforelesning 18. november.
Presentasjon for Aukra
Plan for kompetanse og identitet
Hvordan kan offentlig sektor – kommuner, fylker, stat – jobbe for små og mellomstore bedrifter– trenger vi en ny regionalinndeling ? Innlegg av kommunal-
Kjerringsundet Ny veg mellom Otrøy og gossen
Tenk å kunne kjøre Søvika - Ålesund sentrum på under 15 minutter! 
Skien/Telemark 4.februar 2011 Solveig Eldegard Kva vil Utdanningsforbundet gjere for vaksenopplæringa?
Arbeidstidsavtalen.
Barnehagelova. Lov- og avtalesystemet Tariffavtalar Hovudtariffavtalen Barnehagelova Arbeidsmiljølova Ferielova Likestillingslova Aldersgrenselova Pensjonslova.
Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Ligg sentralt plassert. Tett ved: Ligg sentralt plassert. Tett ved: -Herøy.
Kommunereformen - ei løypemelding v/ Astrid Aarhus Byrknes.
An approach to multimodal and ergonomic nomadic services Marco Riva og Massimo Legnani.
Strategien for ei konkurransedyktig norsk havbruksnæring og oppfølging av denne AqKva Konferansen, Stord Statssekretær Vidar Ulriksen 17. Januar 2008.
Gje rom for lesing i Nordhordland Bakgrunn: Nasjonal strategi/plan Nasjonal strategi/plan Lokale føresetnader: Lokale føresetnader: –Mange små kommunar/skular.
Vanlege nynorskfeil.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Språket i kommunane Innleiing ved Nils Ulvund og Jan Magne Dahle.
Møreforsking; «Alternativer for regionalt folkevald nivå» Møreforsking; Tore Eriksen Politikardag, 24.november 2014.
FORVALTNINGSREFORM Store kommunar eller store regionar? Eller begge dele? Professor Jørgen Amdam Høgskulen i Volda
Velkomen til Sogn og Fjordane Helsing til Stortinget sin kommunal- og forvaltningskomite 27. oktober 2014 Fylkesordførar Åshild Kjelsnes (AP)
FYLKESMANNEN I SOGN OG FJORDANE Høyringskonferanse 7. mai 2007 Fylkesmannen og den regionale inndelinga –Basis for Fylkesmannen –Prinsipp –Stoda i Sogn.
Vilkår for regional samfunnsutvikling
Valg mellom direkte og indirekte virkemidler 1 ECON 3910 Innføring i miljøøkonomi, vår 2008 Forelesning 7 Valg mellom direkte og indirekte virkemidler.
Sogndal kommune bli med på laget. Skulane i Sogndal.
KS si rolle i kommunereforma Jenny Følling KS Sogn og Fjordane Stortingsbenken
SAMARBEID KRISTIANSUND ÅLESUND MOLDE. Målsetting for samarbeid Bli betre saman enn kvar for seg Tydelege, aksepterte mål Korsiktige/ langsiktige strategiar.
Livet i havet – vårt felles ansvar Forvaltning av tang og tare i Norge Terje Halsteinsen.
Kysten er klar for fergeforbindelse mellom Aure - Hitra.
Kristiansund videregående skole TAF-MARIN FREMTIDENS AKVAKULTUR UTDANNING.
Side Hareid kommune © 2007 Side 1 Treffpunkt Hafast Det nye kommunekartet, kva betyr det for regionen? Ulsteinvik
Samferdselsutvalet 21/ Ordførar Oddvar Grøthe Rv 52 Hemsedalsfjellet.
1 A KLP Kommunekreditt Alternativ finansiering – muligheter og realisme Kystvegkonferansen i Vanylven 26.august 2011 Jan Olav Tryggestad Ass direktør.
Strategi for utbedret og ferjefri E39 innen 2035 Treffpunkt Hafast seniorrådgiver Håvard Austvik.
Samferdsel inkl. Østlandspakka Orientering til kontaktutvalget 6. desember 2007.
Nordhordland ein kommune i 2020 ? Eller fleire? Folkemøte om kommunereforma i Nordhordland.
E39 Kvivsvegen Rammevilkår nr 1 – Samferdsel ? Maritim Forening søre Sunnmøre Ulstein Quality Hotell – 30. august 2007 Kvivsvegen as i samarbeid med Statens.
Fergefri E39 og NTP Ulsteinvik, 11. mai 2016 Stortingsrepresentant Helge Orten.
1 Ferjefrie stamvegar/riksvegar gjennom fylket Ferdige og mulige samferdselsprosjekt i Møre og Romsdal etter tusenårsskiftet Lage Lyche.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Sykkylven Næringsutvikling AS - Etablering av nye næringar - Bruk av tomme industribygg - Støtteordningar og politiske virkemiddel Presentasjon på Rotarymøtet.
Kjell Sandli Daglig leder Hafast asap! Vanylven, 26. august 2011.
KOMMUNEPLAN FOR VINJE Samfunnsdelen Samfunnsdelens plass i plansystemet.
KVU Voss-Gol Analyse og tilråding Sivilingeniør Helge Hopen
Guttorm Rimstad Dagleg leiar - SSIKT
Noreg har ei lang kyststripe- med rikeleg tilgang til fisk.
KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR
Samferdsels-/vegprosjekter i ålesundregionen
Kystvegkonferansen 26. august 2011
Internasjonalisering. Ungdom og mobilitet.
Bypakkane i Møre og Romsdal Status i prosessen og prosjektoversikt
Riksvegutredningen 2015 og NTP
Nordmøre og Romsdal – sammen om framtida
Implementering av kompetanseplaner/strategier
Tenk å kunne kjøre Søvika - Ålesund sentrum på under 15 minutter! 
Kjell Sandli Daglig leder Presentasjon av meg selv.
Kommunane og den nye fylkeskommunen
Den maritime næringa på Vestlandet
Referat frå kontaktutvalsmøte
Nøkkeltall Vestlandet 2018
Reguleringsplan for nytt næringsområde med tilhørende adkomstveg på Ausenfjellet Informasjonsmøte
E10/rv. 83/rv. 85 Evenes–Harstad-Sortland
Utskrift av presentasjonen:

Kva? Kvifor? Korleis?

Kva?

Trasé Hamnsundsambandet skal gå med fyllingar og småbruer frå Hamnsund til Kalvøya og vidare via undersjøisk tunell til Kverve på Ellingsøya.

Tidsbesparande Med ei slik løysing vil reisande mellom Nordøyane/Nordre og Ålesund spare inntil 45 minutt reisetid kvar veg. Reisetida til Vigra blir betydeleg nedkorta for alle som nyttar sambandet. (Inntil 45 minutt nedkorting.)

Tidsbesparande Med ei slik løysing vil reisande mellom Nordøyane/Nordre og Ålesund spare inntil 45 minutt reisetid kvar veg. Reisetida til Vigra blir betydeleg nedkorta for alle som nyttar sambandet. (Inntil 45 minutt nedkorting.)

– kortaste vegen mellom Nordre Kva? – kortaste vegen mellom Nordre og Ålesund.

Kvifor?

Verdiaksen Verdiaksen vil vere svært viktig for utviklinga på Nordre, og utviklinga i regionen. Hamnsundsambandet vil knyte regionen tettare saman til ein stor bu- og arbeidsmarknad. Verdiaksen har vi kalla kyststripa frå Fosnavåg til Sandøy i denne samanhengen. Med Møreaksen kan den gjerne trekkast vidare nordover til Kristiansund.

Verdiaksen Med sambandet vil næringsutviklinga og verdiskapinga i regionen verte styrka og knytt tettare saman. På Nordre Tilsette i industrien (2013): ca 3000 Total omsetnad: ca 12 mrd NOK Dømet gjeld industribedrifter. Bedrifter som Martin Uggedal og Rostein er tatt med

Nokre bedrifter I. P. Huse AS Rostein AS Finnøy Gear & Propeller AS Rolls Royce Marine AS - Automation Longva Rolls Royce Marine AS –Deck Machinery Brattvaag Brattvaag Electro AS Johansen AS Gjendemsjø Fisk AS Adima AS Marine Ingredients AS Vard Group AS avd Brattvåg Vard Group AS avd Søviknes Vard Electro AS Ulmatec Pyro AS Nogva Motorfabrikk AS Pharma Marine AS Mørenot AS Martin Uggedal AS Valaker Konditori og Bakeri AS Grytastranda Fiskeindustri AS

Nokre bedrifter I.P. Huse AS Rostein AS Finnøy Gear & Propeller AS Rolls Royce Marine AS – Automation Longva Rolls Royce Marine AS – Deck Machinery Brattvaag Brattvaag Electro AS Johansen AS Gjendemsjø Fisk AS Adima AS Marine Ingredients AS Vard Group AS avd. Brattvåg Vard Group AS avd. Søviknes Vard Electro AS Ulmatec Pyro AS Nogva Motorfabrikk AS Pharma Marine AS Mørenot AS Martin Uggedal AS Valaker Konditori og Bakeri AS Grytastranda Fiskeindustri AS

Næringsutvikling Den maritime klynga: 20 rederi 14 skipsverft 13 designselskap 169 utstyrsleverandørar 22500 dyktige medarbeidarar 55 mrd NOK omsetnad 65% varer og tenester til eksport 70 land som bedriftene opererer i

Større arbeidsregion Med Hamsundsambandet vil 70 000 innbyggjarar vere innanfor ein 30 min radius av Ålesund. Fra Søvika til Ulsteinvik vil det ta under 1 time med Hamnsund- sambandet, Borgund- fjordtunnelen, Vedde- markstunnelen og Hafast.

Byutvikling «Ålesund er i dag den byen i fylket som veks fortast, men skal denne positive utviklinga fortsette må infrastrukturen fungere. Viss ikkje vil mange bedrifter og privatpersonar søkje seg andre stadar, og utviklinga vil snu.»

Byutvikling Hamnsundsambandet legg til rette for ytterlegare byutvikling og urbanisering. Hamnsundsambandet vil bidra til utvikling av Ålesund som regionsenter, og vil knyte byen og nabokommunane tettare saman. Sambandet gir tilgang til bynære boligareal og friluftsområde.

Byutvikling Saman med Borgundfjord – tunnelen, Veddemarks- tunnelen og Nordøyvegen vil Hamnsundsambandet gje viktig næring til Ålesund. Fleire brukarar til byen bidreg til eit aktivt, variert og urbant bymiljø Dette er attraktivt, særleg for ungdom.

Miljø Hamnsundsambandet vil gi store miljøgevinstar. Ein får trafikk bort frå bumiljø rundt Grytafjorden, sparer drivstoff og sparer kostnader for bedrifter og private. Det er betydeleg pendling mellom haram og Ålesund – begge vegar I 2014 var det 1076 som pendla til kommunen, og 1343 som pendla ut av kommunen. I tillegg kjem betydeleg trafikk til og frå bedriftene (varetransport, tenesteyting/konsulentar, leigearbeiderar), trafikk som kostar bedriftene dyrt (må betale timelønn for tid i bil).

Strukturering av kommunar Debatten om ny kommunestruktur er høgaktuell i dag. Hamnsundsambandet vil legge til rette for ei framtidsretta utvikling.

Trafikkutfordring i Ålesund Hamnsundsambandet vil avlaste den nye og etterlengta Lerstadvegen, som har vore på planleggjarbordet i meir enn 40 år. Hamnsundsambandet bidrar til å gi byen eit meir fleksibelt transport- system.

Trafikkutfordring i Ålesund I dag er det ei tydeleg aust/vest retning på vegane rundt Ålesund. Samband nord-sør vil avlaste byen og dempe trafikkbelastninga aust- vest.

– ein slagkraftig by-, bolig- og arbeidsmarknadsregion Kvifor? – ein slagkraftig by-, bolig- og arbeidsmarknadsregion

Korleis?

Hamnsundsambandet A/S stifta 2008 Hamnsundsambandet A/S stifta

Planprogrammet vedtatt 2013 Løyve til vidare planarbeid: Møre og Romsdal fylkeskommune: 1.000.000 kr Haram kommune: 100.000 kr Ålesund kommune: 100.000 kr Giske kommune: 20.000 2011/12 Planprogrammet vedtatt 2012 Kommunedelplan- arbeidet igangsett

2015 Status Det gjenstår følgjande utredningar av kommunedelplanarbeidet: * Kulturminneundersøking, landskapsanalyse, støy mv. * Utarbeide planomtalen og plankart. Det gjenstår å fullfinansiere kommunedelplanarbeidet. Det gjenstår å fullfinansiere reguleringsplanarbeidet.

Godkjent kommunedelplan 2018 Godkjent reguleringsplan 2016 Godkjent kommunedelplan 2018 Godkjent reguleringsplan 2016 Oppstart reguleringsplan

2022 Oppstartsår bygging? (Avhengig av at planarbeidet følgjer framdrift og at Hamnsundsambandet blir finansiert. For å få på plass finansieringa må Møre og Romsdal fylkeskommune og Staten verte involvert.)