Dekningskampanje september 2014 Fokus på dekning gir resultater Uke 35B2C Massekom Best i test 7 fylker Riks og lokal annonsering Uke 35PR pressemelding.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Advertisements

I.
VM Fotballen.eu har foran VM i fotball 2010 fått på plass et VM-studio utenom det vanlige. Det du ikke finner om VM her er ikke verdt.
Litt mer om PRIMTALL.
Bildetolking for døve/døvblitte i arbeid. 2 Bildetolking BAKGRUNN:  Et ønske om å utnytte eksisterende tolkeressurser bedre.  En stor del av tolkenes.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk August 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Hvordan ser framtiden ut for de som har investert?
Den store mystiske kampanjen Dokumentasjon av effekt ved annonsering i avis alene Et samarbeidsprosjekt mellom Norges største lokal- og regionaviser –
Erfaringer med studiearbeid Nord Trøndelag Anne-Lise R. Arntsen april 2004.
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
MEDIEARBEID I IOGT Innspill til seminar om lokale tiltak Lørdag 6. oktober Oslo.
Fagforbundets barneby i Angola er åpnet
Arbeidslivskurs og språkpraksisoppgaver tilpasset B-løpselever
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Varemerkeprogrammet Sikkerhet og forbrukertrygghet
Generelt om Randaberg Kommunen
Hurra for Barns rettigheter! De blir 23 år i år
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Valgkamp Byggenæringen Norges største distriktsnæring.
Felles fylkesutvalg Kristiansand 24. januar 2013 Reidar Braathen Prosjektleder Jernbaneforum Sør.
LEVEKÅRSDIMENSJONEN I PASIENTFORLØPET
E-forvaltningskonferansen Randi Flesland
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Leverandør.
TNS gallup Ledende helsesøstre: Skolehelsetjenesten i grunnskolen og videregående Landsomfattende kommuneundersøkelse september 2003 Seniorrådgiver Bjarne.
TANKESMIA AS Medieanalyse for Helse Midt-Norge Stjørdal
Tall og fakta Antall virkestoffer med norsk markedsføringstillatelse.
De 100 mest brukte ordene i bøker i klasse..
Veien videre med Ung:leder prosjektet? Hva Hva skjer i 2012 sentralt? - Søknad inne hos Gjensidigestiftelsen om 3 nye år med støtte - Vi ønsker å starte.
AFFN- Årsmøte i Tromsø 3 Mars 2011 Adm. Direktør Kjetil Romsdal.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Juni 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk August 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Velferdsteknologi i Værnesregion Boligkonferansen 2014 innlegg 8. Mai
Hvordan føre kilder?.
Eli Sogn Iversen Hanne Mensner Lerstang
Nytt fra opptakskontoret
Gapet mellom behov og tilbud om læreplasser
Svensker i Norge - Kampanje.
©TNS 2014 Ferieplaner i sommeren ©TNS 2014 Contents 2 1 Ferieplaner sommeren Reisemål og ferieform 08 3 Besøkte steder og attraksjoner.
Alt du trenger å vite om NetCom 4G
Rennebu Informasjonsmøte om bredbåndsutbygging i Rennebu 20 Januar 2015.
Dbramante1928 og NetCom /Relation/Identifier 0.1 Draft.
Huawei B593 Brukerveiledning
Norges Turistbarometer Vintersesongen 2015 Prognose for norsk og utenlandsk ferie- og fritidstrafikk i Norge Norges Turistbarometer.
Audiosatsning i NetCom Butikkene /Relation/Identifier 0.1 Draft.
Tildeling til brukerorganisasjonene søknader som søkte om kr. Budsjett 2015: kr.
Huawei E5776 Brukerveiledning
Alt du trenger å vite om NetCom 4G
Universal NANO skjermbeskytter
Kommunikasjonsoversikt fredag Migrering Fastpris Internal /Relation/Identifier 0.1 Draft.
EU Roaming regulering Nye priser gjeldende fra 1. juli 2013.
©TNS 1 Ferieplaner påsken ©TNS Prosjektbekrivelse 2 ProsjekttypeSyndikert på TNS Gallups panelbuss som kjøres 2 ganger per mnd FormålKartlegge befolkningens.
VALGFORUM MEDLEMSFORUM FOR VALGADMINISTRASJONEN I KOMMUNENE OG FYLKESKOMMUNENE.
Kampanje uke SMART Bedrift Internal /Relation/Identifier 0.1 Draft.
Music Angel Social Power
Nye porteringstider gjeldende fra 1.mars Nye porteringstider fra 1 mars 2013 Fra og med innføres nye regler for minste porteringstid.
Læringsnettverk for kommuner
Leppefiskstatistikk Tove Aasheim, Statistikkavdelingen
Nytt fra opptakskontoret
Rekrutteringskampanjen 2015
Uføretrygd 2. kvartal // Eli Sektnan og Geir Arntzen.
Ny tilskuddsordning for fagskoleutdanning
Læringsnettverk for kommuner
Rapport til Samhandlingsutvalget
Invitasjon til Helt sjef!
Rapport til Samhandlingsutvalget
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Ole Hjartøy – Regiondirektør – NHO Nordland
Utskrift av presentasjonen:

Dekningskampanje september 2014 Fokus på dekning gir resultater Uke 35B2C Massekom Best i test 7 fylker Riks og lokal annonsering Uke 35PR pressemelding Rogaland 12 nye Rogaland-kommuner med 4G Uke 36B2C Massekom Rogaland Lokal annonsering Uke 36B2C CRM Rogaland Lokal sms utseendelse Uke 37B2B Massekom Rogaland Lokal annonsering Uke 37B2B Informasjonsfilm Interne kanaler fra Uke 40Utbygging fremover Internal Relation/Identifier 0.1 Draft

FOKUS PÅ DEKNING GIR RESULTATER Kjennskapen til at vi har 4G har økt betydelig, og avstanden opp til Telenor er redusert Andel som sier vi ikke har god nok dekning for de er betydelig redusert. Preferansen til NetCom har økt. Vi ser en veldig positiv utvikling i salget. Vi har hatt redusert churn i perioden. yyyy-mm-dd or Month dd, yyyyInternal /Relation/Identifier 0.1 Draft2 Konklusjonen er altså at vi er på rett vei, og at det vi gjør fungerer. «Baksiden» av medaljen er at når vi snakker om dekning så skapes også forventinger. For noen så innfris ikke disse, og det er ofte disse vi/dere hører fra. Da er det greit å ha med seg det store bildet og der er tallenes klare tale «Flere har nå et positivt inntrykk av NetCom sin dekning». Hvilken operatør tilbyr 4G Salg, preferanse og dekningsoppfattelse

B2C Massekom lokalt – Best i test 7 fylker Uke 35 Annonseres på følgende steder: Møre og Romsdal, Akershus, Oslo, Hordaland, Vest-Agder, Sør-Trøndelag og Telemark. Internal Relation/Identifier 0.1 Draft TV og radiospott uke Lokale annonser med påfølgende taktisk tilbud uke 35 og 36

PR Pressemelding Rogaland Uke 36 Pressemelding sendt til Rogalandsmedier 3. september Fått dekning i de store avisene Gjesdalbuen og Solabladet Ligger på intranett og netcom.no Internal Relation/Identifier 0.1 Draft Intranett og netcom.no no/netcom/Pages/2014_09_08_D ekning_Rogaland.aspx presse ingsnyheter/artikkel/- /journal_content/56_INSTANC E_Zlb4/10156/

B2C Rogaland – Dekningsutbygging Internal Relation/Identifier 0.1 Draft Uke 36 startet kommunikasjon rundt dekningsutbyggingen i Rogaland. Medieplanen oppdateres jevnlig. Annonser lokalavis StederAvisU/35U/37U/38U/39U/40 SolaSolabladet4/911/9 Sandnes og Stavanger Stavanger Aftenblad 4/910/9 RandabergBygdebladet Randaberg og Rennessøy 4/911/9 StrandStrandbuen5/910/9 GjesdalGjesdalbuen4/911/9 Klepp og Time Jærbladet5/910/9 Lund og Sirdal Agder (Flekkefjords Tidende) 1/10 Eigersund, Sokndal, Bjerkreim Dalane Tidende1/10 Hå (Klepp og Time tas med) Jærbladet1/10 Medieplan Rogaland

B2C CRM Lokal SMS Uke 36 Internal Relation/Identifier 0.1 Draft EksempelSMS I binding Skrudd på 4G «Hei! Her er en god nyhet! Nå har vi bygget ut og skrudd på 4G- dekning for dere i «SubAddress.MunicipalityName». Det betyr at dere kan nyte godt av lynrask superdekning og utnytte mulighetene i abonnementet bedre. Se netcom.no/dekning for mer informasjon. Mvh oss i NetCom» Uten binding med butikk Økt 4G «Hei! Her er en god nyhet! Nå har vi bygget ut og økt 4G-dekningen i «SubAddress.MunicipalityName», slik at enda flere kan nyte godt av vår lynraske superdekning. Gå inn på netcom.no/dekning for mer informasjon. Ikke alle eldre telefoner støtter den raske 4G- teknologien. Trenger du ny for å få full fart? Stikk innom vår butikk på Kvadrat, ring eller sjekk netcom.no for gode tilbud. Mvh oss i NetCom» Ca SMS ble sendt ut til privat kunder 5. september Ulike SMS budskap: Avhengig av om kunden er i binding Om hun/han bor i nærheten av butikk Om det er økt eller skrudd på 4G.

B2B Massekom Rogaland Uke 37 Internal Relation/Identifier 0.1 Draft Annonse lokalavis Lokal annonse i Stavanger Aftenblad Responskanaler: NBS Stavanger netcom.no/bedrift Medieplan Avis U/37U/38U/39 Stavanger Aftenblads.58/916/922/9

B2B Informasjonsfilm Uke 37 Internal Relation/Identifier 0.1 Draft SuperdekningTema Dekningsfilmen er et resultat av dekningsprosjektet som består av privat, bedrift, kommunikasjon og teknisk. Det er totalt seks filmer med ulike tema innenfor dekning: 1. Overordnet film Interessevekker for emnet 1. Hvordan kan man ringe med telefonen? 2. Hvordan kan man surfe med telefonen? 3. Hva er 4G? 4. Superdekning 5. Hva mener Eirik Newth om fremtiden?

Fortsettelse – Dekningsutbygging Internal Relation/Identifier 0.1 Draft Annonser lokalavis Medieplan Rogaland 1.Ny pressemelding sendes ut 2.Lokal SMS til kunder i områdene 3. Lokal annonser og bannere Mediekanal 4041 Lokalavis StederAviser HåJærbladet 01.okt06.okt LundAgder (Flekkefjords Tidende) 01.okt06.okt Sirdal*Agder (Flekkefjords Tidende) ( usikker) 01.okt06.okt EigersundDalane Tidende 01.okt06.okt SokndalDalane Tidende 01.okt06.okt BjerkreimDalane Tidende 01.okt06.okt Uke 39: kommer andre runde i Rogaland. Uke 45: Starter kommunikasjon rundt dekningen i Hordaland. Oppstart av utbygging av basestasjoner med 4G teknologi er begynt i Tromsø. Det betyr at Tromsø vil få 4G dekning innen utgangen av året. Vi jobber med plan for videre utbygging i nord og det vil skje mye i 2015.