Prosjektsamarbeid eDialog24 og Telehuset. Telenor Telehuset AS 100% eid av Telenor i eget AS Mer enn 10 års erfaring i markedet Markedsleder på SMB og.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Fokusgruppeintervju med pasienter DPS
Advertisements

Ikke noe sykehjem for meg, nei !
Den vesle gutten og julenissetoget
Historien om ”Mauren og Løven” (klikk for å fortsette...)
I.
Skjønnlitterær fortelling
Vurdering og IKT Egenvurdering i matematikk med
HVORFOR VELGER ELEVEN Å DELTA NÅ?
… som skulle arrangere en løpekonkurranse.
Servicekonferansen 2008 Test av kommunal service KSI-måling ™ KOMMUNAL SERVICE INDEKS™ Sidsel Brath Informasjons- og servicesjef.
Hurum PPTs erfaringer med LP
Laget av Embret Lund 1BAA. Hovedlærer når vi lærte det praktiske av ‘’gamle metoder’’ og var flink i det han viste oss. Det syntes også godt at han hadde.
Skrevet av Elias Januar 2007 Klikk deg frem . -Bang, sa det da beskyttelsesskjoldet sprakk i to og for i hver sin retning ut i verdensrommet. -Så ble.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
FLYTÅRN Vi fikk ei stor eske inn på avdelinga, som Rainer foreslo
”Ærligere sammen” Anne Brigitta Langmoen Kvelland.
Hvordan intervjue en forsker?
Krabbe sesongen høsten 2011 Havbris jr
Kapittel 28 Norgeskartet
Rita Lucia Endresen. Medlem NFU´s Landsstyre Den første person med utviklingshemming som er medlem i Landsstyret i egen organisasjon.
Godt verktøy er halve jobben
Helseforum – 27. Januar 2004 Allan Andreassen Februar 2004.
Vi var på et kurs i Sverige i hele klassen vår i uke 3, det var Mora videregående skole. Skolen var stor med mange elever, SVERIGE.
Foreldresamarbeid Kan vi gjøre det enda bedre ?
Rehabilitering innen psykisk helsevern Midt-Norge Brukerkonferansen november 2013 Laila H. Langerud.
44 Hector om skikk og bruk I Norge
Med sekken full av penger!
Kapittel 5 oppgave g Sett inn å sette (seg,) å sitte, å legge (seg), å
Hvorfor øker bruken av spesialundervisning? Driverne bak økningen i bruk av spesialundervisning i grunnskolen.
KARIUS OG BAKTUS PÅ PIRATEN
ONSDAG  1.økt fra  Vi var i klasserommet og sang sanger med bevegelse og rytmer. Konsentrerte oss veldig om puls-slag. Pulsen i.
Oppgave i nettkommunikasjon Samarbeid mellom HiHm og HVe.
Avdeling for sosionomutdanning
Kapittel 3 oppgave h Sett inn riktig stedsadverb
Sett inn synes eller tro.
K APITTEL 2, OPPGAVE F. O PPGAVE 26 Ingen ville ha trodd at Mohammed og jeg skulle gifte oss i kirka. Men det skulle vi. Utrolig mange mennesker kom for.
Vedlegg 2 Fjorårets budsjettsprosess - alle komiteer ® (rev:2.0.58) Fjorårets budsjettsprosess - alle komiteer
Hvordan redusere ventetiden for time hos fastlegen?
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
Trondheim 23.august 2007 Å kunne velge å bo hjemme lengst mulig – en sentral verdi for de fleste.
En multimedia presentasjon
De 100 mest brukte ordene i bøker i klasse..
morild.org en interaktiv nettjeneste i ti år Mer enn 1000 spørsmål
Vorspiel En vakker vårdag ringer rådmannen i Hamar til en av sine sjefer, og de begynner å diskutere status i kommunen…
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
ELEFANTKLUBBEN (De eldste barna)
… som skulle arrangere en løpekonkurranse.
VERDENSROMMET VI HAR NÅ JOBBET MED VERDENSROMMET I HELE NOVEMBER, OG DET HAR VÆRT KJEMPE VELLYKKET. DET HELE BEGYNTE MED AT TO GUTTER HADDE FUNNET BØKER.
GØY MED GRAMMATIKK: KURS FOR LÆRERE
Pedagogisk-psykologisk tjeneste på nett
LISBET BERGEN KUL på Kringlebotn
ADVERB Han går inn. hvor=sted Tor skriver pent. hvordan=måte
100 lure ord å lære.
Telefonmanus når du ringer fra din egen liste nr 1
Er uglen smart? Vi har forsket litt og her er svarene.
Trivselsundersøkelse - 08 Trivselsundersøkelse utført 8. desember leverte For alle utsagnene betyr score 1 at personen er totalt uenig og score.
Hvilke familietilbud trenger de yngste
Oppgave 12 side 117 – 121 i arbeidsboken
Og.
Kapittel 2 oppgave c Preteritum eller perfektum?
Lysekrone fra sykkelhjul til lysekrone
De 222 mest brukte ordene i det norske språket..
Foreldre- undersøkelse 2011 BARNEHAGE. Det var 52% som svarte på undersøkelsen! Grafen under viser snittet på hvert spørsmål, i en skala fra 1-6 hvor:
Noen kommentarer til Kostrat evalueringen EVA-8 Hurdalsjøen 5-6 september 2002 Hans Torvatn, SINTEF Teknologiledelse.
ONSDAG  1.økt fra  Vi var i klasserommet og sang sanger med bevegelse og rytmer. Konsentrerte oss veldig om puls-slag. Pulsen i.
Digitalt prosjektrom og samarbeidsteknologi Muligheter for meningsskaping og relevans i et «kombinert klasserom» Jorunn Thortveit og Hans Erik Bugge IGIS.
Kapittel 6 Kveldsmat hos familien Dalilah.
Kapittel 2 oppgave i Kjenner disse personene ansvarsfølelse?
Samtale rundt bruken av MI til barn ved hjelp av noen kasus
Kundesenter Direkte Undersøkelse av bruken av
Utskrift av presentasjonen:

Prosjektsamarbeid eDialog24 og Telehuset

Telenor Telehuset AS 100% eid av Telenor i eget AS Mer enn 10 års erfaring i markedet Markedsleder på SMB og Hjemme-PC

Visuelt - kontaktpunkt

Visuelt - chat

Statusrapport – erfaringer Størst effekt for bedriftskunder Salgsdrivende – rammeavtaler Erfaringen viser at kundene foretrekker dette fremfor telefon (når det fungerer) Desentralisering – selgerne må prate med kundene – eksempel fra Drammen (Proffnet) Telehuset må vokse med oppgaven – lære sammen med brukerne Resultatenheter kan være en følge av dette Bedre kundebehandling – YES! Rulles ut i hele Telehuset nå frem mot 2007 – altså må tjenesten bli en del av selskapets strategi!

Erfaringer så langt Flere medier skal betjenes samtidig Bli avbrutt midt i en chat Oppgraderinger gjennom IT avdelingen Utmerket medie som slår positivt an hos våre store avtalekunder Mye produktspørsmål – varenummer etc – (kanskje ikke så rart når vi har den kun på nettbutikken)

KTI - spørreskjema Hva synes du om vår eDialogtjeneste? 1.eDialogtjeneste er et glimrende verktøy i kontakten mellom kunde og bedrift. Men til tross for det, greier Telehuset fortsatt ikke å imponere meg ift kundebehandling. Har lang erfaring i å kontakte dere pr telefon, noe som har vært tilnærmet håpløst. Derfor trodde jeg dette skulle fungere bedre, helt til kundekonsulenten jeg chatter med slutter å besvare spørsmålene mine. eDialogtjenesten deres er meget bra, men det hjelper ikke så lenge konsulentene ikke besvarer direkte spørsmål! 2.Så langt er jeg skuffet, da jeg aldri fikk svar på spørsmålet mitt. Jeg fikk ikke noe svar i det hele tatt. 3.Kjempefin! 4.Første gang jeg prøver. Fikk raskt "Heisann, hva kan jeg hjelpe deg med" Etter det skjedde det ikke noe. Fikk ikke tilbakemelding/svar på mitt spørsmål, brøt forbindelsen etter 15 minutter. Ser ut til at telefon fortsatt er best, selv om det kan være lang ventetid får man i alle fall et svar... 5.Dette var greit! Jeg kan slå opp på nettsider parallelt med dialogen, og er litt mindre "opptatt", og dermed litt friere, enn om jeg sitter i en telefon. 6.Enkelt og behagelig måte å få svar på

KTI forts. 7.Synes det var veldig bra. Likevel er det en del "småspørsmål" jeg kunne tenkt meg å stille, som kanskje bedre hadde egnet seg over telefon. Av og til er det lettere å formulere seg muntlig, når man er i litt ukjent farvann og ikke har spm helt klart formulert. 8.Ekstremt god tjeneste, svar med en gang nesten, kunne kankje fått flere til å holde vakt, det virket som den personen jeg chattet med hadde hastverk, defor hadde han sikkert mange skrivefeil. Ellers bare bra. 9. Fikk ikke kontakt med noen.... Da blir det ikke så mye å synes. 10. Veldig bra tjeneste!! 11. Det fungerte veldig fint. Dette har jeg aldri opplevd før, men det virket veldig profesjonelt. Kundene blir tatt på alvor på denne måten og det er svært viktig! 12. God idé. Funket jo ikke. skrev en henvendelse og ventet på kontakt. Så viste det seg at ingen operatører var tilkoblet og jeg kommer videre til å sende en henvendelse, men da ble meldingen jeg hadde skrevet borte. så da ble jeg sur og lukket hele vinduet. 13. Ventetidsindikatoren kunne vært mer nøyaktig. Den sto på 9 minutter helt fram til jeg fikk svar. 14. veldig bra, har lenge ettersøkt slike tjenester fra andre firmaer tidligere. 15.Veldig bra, raske og presise svar (veldig bra på produktinfo mv). Kjøpte som følge av servicen! :)