Mangfold og brorskap Sammen med våre kunder har vi utviklet nye profiler og bedriftsidentiteter. Vi har designet pakninger.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Produkter for en bedre hverdag…
Advertisements

Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Tro & Tilhøre, Tilbe & Tjene 4 verdier å bygge livet og menigheten på.
Nytt fra IF Innhold • Justeringer på • Messer • Aftenposten-bilag • Studentum • Studiestart • Folkehøgskolekatalogen.
Titanic Developer Team består av :
Brannvern for hjemmeboende eldre og funksjonshemmede
Foreldrekurs for minoritetsspråklige
Forbrukerombudets arbeid med markedsføring rettet mot barn og unge
Den store mystiske kampanjen Dokumentasjon av effekt ved annonsering i avis alene Et samarbeidsprosjekt mellom Norges største lokal- og regionaviser –
Arbeid og psykisk helse Informasjonssatsing 2010/11.
Informasjonsmøte om bruk av nettressursen Lørenskog 18. september kl Sted: Kommunestyresalen, Rådhuset.
Presentasjon Kolstad Håndball
Lofoten, medlemsmøte John-Steve Linløkken Markedsstrategisk Leder 11. Oktober 2012.
Fadderskap Sos-barnebyer i norge
PARALLELL MOTIVASJON VIA INSPIRASJON. ERFARINGER Merchandising er en total presentasjon av butikken og varene ut mot kunden. Dette omfatter markedsføring,
| 1 Kriterier for et uu-tilpasset valglokale Kristin Bille Pilotkommunesamling på Stord 5.mars -07.
Test av skjermer på fergene Horten - Moss
Morten Fossum, Trondheim Energi Fjernvarme AS
NY I DRAMMEN. Nykommere-hvem? Progoramområde 6 Kultur2.
VELKOMMEN TIL HADSEL. LITT OM HADSEL •Hadsel ligger midt i verdens vakreste øyrike Lofoten og Vesterålen med sine 7970 innbyggere. •Nordlandssykehuset.
Installation Implemantation Design Av: Anders Hvaal Larsen - Geir-Kristian Dahlberg - Renate Woldseth.
Reisekjeden.no REDSKAP FOR UNIVERSELL UTFORMING AV OFFENTLIG TRANSPORT Rudolph Brynn
LOKOMOTIV OSLO ”Drømmelaget ".
TEK kap. 11 Sikkerhet ved brann
”Fra helsestasjon til sykehjem” Ergoterapeuter i forebyggende arbeide NETF 12. mai 2009.
Skapende Ungdoms-Messe 2013 Tekst/foto: HEE Bildene nedenfor er fra SUM, 30. januar 2013, i i Tynsethallen. Vi har tatt med bidrag fra videregående elever.
Boligsosial utvikling – Boligbyggelagenes rolle
Gruppe 6 "Det verden trenger, er flere ydmyke genier. Det er så få igjen av oss." Stine Furu Mildri Oterhals Karl Johan Blindheim Hilde-Gunn Jacobsen.
Innredning og utstyr til bibliotek
PR/Rekrutterings- aktiviteter 2008 Seilflyseksjonen NLF.
Velkommen til tariffkonferanse og nettverkssamling Holmenkollen Park Hotel
Firmapresentasjon.
Om oss Etablert i 1983 Norges eldste videoproduksjonsselskap 5 ansatte
Diabeteskonferansen 2010 Vekst og verving. Vekst i alt vi gjør Det er ikke målet som er veien, men veien som går til målet. 2 Vi ønsker en medlemsmasse.
Vekststrategi for Norges Diabetesforbund
Informasjonsarbeid Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesårsmøte og inspirasjonsseminar i Hedmark og Oppland 19. – 21. mars 2010.
UB som pedagogisk metode -ideèr og planer. Ideèr og planer ”Se mulighetene og gjør noe med dem”
VI ØNSKER TOLLPOST FUTURUM VELKOMMEN TIL NORENGROS K.J. BRUSDAL AS
1 Anna-Brita Bakken, Kommunal- og regionaldepartementet Valgforum 1. – 3. mars 2010 i Trondheim Designprosjekt – utprøving av nytt valgmateriell ved valget.
Norsk Epilepsiforbund
Arbeidet med Kjønnslemlestelse på NKVTS Inger-Lise Lien.
 Sosiale Medier Sosiale Medier komiteen Rotary Møte 12. Oktober 2011.
Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007.
Glomdalsmuseet som formidler av vårt kulturelle mangfold.
Presentasjon For Informasjonsforum Oslo kommune.
Kommunikasjonsavdelingen
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
Halvorsbøle, sept MENIGHETSMISJONEN.
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Skadesak tilbygg eksisterende bygg Hendelsen og skadeomfang: Entreprenøren smelter snø og is på taket til tilbygget for å kunne foreta fuging av lettklinkerelementer.
Hovedprosjekt 25: Interaktiv demo for web-basert verktøy Brukeropplæring i form av interaktive demoer for oppdragsgiver Dossier Solutions Prosjektdeltaker:
Stjernemennesker på Jorden
Sørum kommune Prosjekt økt lærertetthet over 4 år
Presentasjon av erfaringer fra Fellesprosjekt Gruppe nn:,
Sykkelprosjektet Hvordan kommunikasjon bidrar til å gjøre Oslo til en bedre sykkelby.
Utvikling av nettbutikken. Nettbutikken og Oppgavestiller Oppgavestiller og prosjektgruppen består samme person, Inger-Lise Aase Nettbutikken er utviklet.
Hva er gevinsten av dette?
Kapittel 8: Profilering Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Lærer: Roar Bjerkeli.
Tilrettelegging for studenter som har vansker med å lese trykt tekst Øyvind Engh, direktør i NLB.
INFO UIO HVA GJØR SIO? SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for kr.
Kompetanse for mangfold/ engelskfaget. Steinkjer videregående skole Presentasjon på fagdag MINO, 12. april 2016.
Tittel på ditt foredrag Sted, dato Foredragsholder Stillingstittel.
Kap. 58 – Collecting Data How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen,
Markedsplasser Farmandstredet 2016.
Markedsføring.
Rekrutteringskampanjen 2015
Markedsplan 2011.
Utskrift av presentasjonen:

Mangfold og brorskap Sammen med våre kunder har vi utviklet nye profiler og bedriftsidentiteter. Vi har designet pakninger og sementsekker, laget flaskedesign, sydd sammen kampanjer, produsert film, DVD, komponert melodier, kreert et vell av annonser, brosjyremateriell, årsberetninger. Vi har laget stands, aktiviteter og messer, bakvegger og utendørs utstillinger. Vi har produsert internettsider og pop ups. Vi holder kurs og informasjonsmøter. Vi har vært under vann, forfrosset ben, slukket branner, intervjuet horene på nattetid. Vi har grått, vi har ledd. Fordi vi har valgt å tro. På kunden og oss selv. Velkommen til Utopia. Velkommen hjem. Rett i hjertet.

Jobber som ble til Et utvalg fra de siste årene

Telenor Salg av Telenor Keypartners tjenester i Norge og utlandet. Vår jobb var å utvikle og produsere en brosjyre på norsk og engelsk i denne settingen. Vi laget også en film (intro) som overskrifter av brosjyren og til generell informasjon. Brosjyre

Landsforeningen for Trafikkskadde For LTN har vi rendyrket profilen, lagrt reklamefilmer, DVD-presentasjoner, en rekke radioreklamer, bøker, Internettside, LTNs hovedbrosjyre, temabrosjyrer, ”Det tause vitnet”, en serie annonsekampanjer til dags- og ukepresse, samt landsoversikt med mer. Annonser, dagspresse, ukepresse

Würth Norge For Würth har Utopia laget annonser, flaskeetiketter, produktark, lydproduksjoner, call centers og materiell til stands/utstillinger. En av 24 annonser i serie

Crayon For Crayon, Norges største forhandler av Microsoft produkter, har vi utviklet deres logo og gjort deres corporate design, nettsiden, annonser, invitasjoner, diplomer, veggdekorasjoner, kort og hilsener i alle fasonger, etc. Frokostseminar

Statsbygg For Statsbygg har vi laget annonser, brosjyrer, stands og materiell v/åpning av nye Karl Johan og Pilestredet Park, bakvegger, film (pop up), invitasjoner til arkitektkonkurranser, informasjonsmateriell om spesielle byggverk, mv Annonse, Aftenposten

Verdens Barn Utopia har laget komplett identitetsprogram, designmanualer, kommunikasjonsplattform, hovedbrosjyre, annonser – fadderskap og adopsjon, generelt informasjonsmateriell og annet. Kalender, brosjyre

Oslo brann- og redningsetat Årsberetninger (5 i tallet), serviceerklæring, støttemateriell, omslagsmapper

Oslo Politikammer For Oslo Politikammer var vi med for å navngi og utvikle design i oslopolitiets forsterkede satsning i en egen spesialstyrke – Spesialstyrken mot Trafficvirksomhet i Oslo Politidistrikt – STOP. Vi laget også bakkvegger til pressekonferanser, press kit, etc. Bakvegg, pressekonferanse

Et lite reklamebyrå Forfølg flammen. Takk for oppmerksomheten