Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Prissetting i norske bedrifter. Resultater fra en spørreundersøkelse
Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Litt mer om PRIMTALL.
Ti måter å ødelegge en CT-undersøkelse av halsen på
Hjemmeoppgave 1: Å høre etter NAVN: ……………………………….. DATO: ……………………….
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Kommende kjøp i Hedmark fylkeskommune Honne, 21. 5
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
Årskonferansen for fylkeskommunale fagskoler 2010 Kristiansund 6. mai 2010 NOKUT informerer v/ Bjørn R. Stensby.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Sentrum og byutvikling: balansens dilemma
Seksjon psykoser, sykehuset Levanger
Monopolistisk konkurranse og oligopol
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Kompetansekartlegging
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Om undersøkelsen ■Nullpunktsundersøkelsen 2009 ■Webundersøkelse mot TNS Gallups panel ■Uttrekk basert på forhåndsinnsamlede bakgrunnsvariabler + screening.
Resultater Kundesenter
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Evaluering Kurs i utdanningsprogram våren 2013 Karriereenhetene i Oslo 4-5. juni 2013.
Oslo kommune Utdanningsetaten Hva er en god elev og en god lærer? Presentasjon av miniundersøkelsen på ungdomsskoler og videregående skoler Høsten 2009.
Lbg/RHS- Evalueringskonferanse 19. og 20. november Midtveisevaluering høst 2002 Resultater fra en brukerundersøkelse Seilet/ Molde/ 19.nov.03/lbg.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
Klepp Kvinner Elite m arkedsføringshuset 1 Rapport på merkevareundersøkelse for Klepp Kvinner Elite Januar 2008.
© Synovate Gjennomført av Synovate 21.august 2008 Catibus uke 33 Norsk Fysioterapeutforbund.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Vokabular barneoppdragelse (m) bleie (f/m) blikk (n) bortskjemt (adj.)
Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
Kapittel 4 oppgave i Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Kapittel 1, oppgave b) å kaste loss å seile uvær (n) kuling (m)
11 IKT-baserte læremidler Arne Ketil Eidsvik Avd. for lærerutdanning.
Pilotprosjekt læreplan kjemiprosess i den videregående skolen (VGS)
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
Malverk intern produktopplæring
GRØNNALGER BRUNALGER RØDALGER
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Anvendt statistisk dataanalyse i samfunnsvitenskap
Statistikksurvey våren 2005 Per H. Jacobsen. USIT – Universitetets senter for informasjonsteknologi Undersøkelsen «Fact finding mission» Elektronisk survey.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Juni 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Velkommen! 4/4/2017.
Kostratall for tjenester Overhalla kommune Av seniorrådgiver Helge Holthe Kristiansund
Samdata 2012 Somatikk.
MANDAGTIRSDAGONSDAGTORSDAGFREDAGLØR/SØN Obs! Du kan skrive ut denne malen og bruke den som veggkalender. Du kan også kopiere lysbildet for en måned og.
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Sett inn preposisjoner eller adverb som passer
Samhandling og informasjon Kunnskaps- utvikling og refleksjon Menings- danning og over- talelse Skrive- kompetanser Handlinger og formål Kunn- skaps- lagring.
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Sett inn riktig form av adjektivene, med artikkel hvis nødvendig
Dagligbankundersøkelsen 2014
Thon Hotel Backlund, Levanger
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
:39 Medlemsundersøkelse Norsk Fysioterapeutforbund 1 Svarlogg.
Veivalgsanalyse etter Sørlandsmesterskapet i lang (klassisk) distanse 2004.
Kapittel 1, oppgave i) Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Basisgrupper en nær professoren-opplevelse Knut Kaasen Nordisk institutt for sjørett Det juridiske fakultet Knut Kaasen 1.
Utskrift av presentasjonen:

Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1

Prosjektinformasjon Formål: gjennomføre spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus Målgruppe/utvalg: alle bibliotekansatte i Akershus fylkeskommune Tidsperiode (feltarbeid): 27. april – 18. mai 2011 Tilleggsperiode for et utvalg: 9. juni – 16. juni 2011 Datainnsamlingsmetode: web/Internett Antall respondenter/svar: 211. Prosentsvar: 74,3 % Veiemetode: svarene er veiet på alder 2

Bakgrunnsvariabler 3 Alder Hvilke type bibliotek arbeider du i?

Hva er du tilsatt som? 4

Hvor stor stillingsprosent har du? Hva slags tilsettingsforhold har du? 5

Har du bibliotekutdanning, og i så fall hvilken? Har du annen høyere utdanning enn bibliotekutdanning? 6

Hvis ja – innenfor hvilket fagområde? 7

Spisskompetanse. Har du gjennom utdanning eller arbeid ervervet spisskompetanse på ett eller flere felt? 8

Hvordan vurderer du din egen kompetanse på følgende områder:

På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig 10

Merkevarebygging og synliggjøring 11

På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig 12

13 Hvordan vurderer du din egen kompetanse på formidling?

14 På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig

15 Hvordan vurderer du din egen digitale kompetanse?

16 På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig

17 Hvordan vurderer du din egen kompetanse på biblioteket som læringsarena?

18 På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig

19 Hvordan vurderer du din egen kompetanse med hensyn til kulturelt mangfold?

20 På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig

21 I det følgende blir ulike kompetanseområder innenfor ledelse og ledelsesutvikling presentert. Hvordan vurderer du din egen kompetanse på de ulike områdene? Ledelse/ledelsesutvikling

22 På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig Omtrent hvor ofte deltar du på kurs/faglige møter? Alle svarer på dette spørsmålet.

23 På hvilken måte får du vanligvis kjennskap til kurs og konferanser? Flere svar mulig

24 På hvilken måte ønsker du at eventuelle kurs, konferanser og annen kompetanseheving skal skje?

25 Hvilke eventuelle hindringer ser du for din personlige deltagelse i kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig

Hvilke type bibliotek arbeider du i? Krysstabuleringer etter type bibliotek!

27 Hvilke type bibliotek arbeider du i? Hva er du tilsatt som

28 Hvor stor stillingsprosent har du? Hva slags tilsettingsforhold har du?

29 Har du bibliotekutdanning, og i så fall hvilken? Har du annen høyere utdanning enn bibliotekutdanning

30 Hvis ja på forrige spørsmål, innenfor hvilket fagområde? Spisskompetanse. Har du gjennom utdanning eller arbeid ervervet spisskompetanse på ett eller flere felt?

31 På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig.

32 Merkevarebygging og synliggjøring: På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak. Flere svar mulig. Kompetanse på formidling: På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig.

33 Digital kompetanse: På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig. Biblioeteket som læringsarene: På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak. Flere svar mulig.

34 Kulturelt mangfold: På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende tiltak. Flere svar mulig.

35 Ledelse/ledelsesutvikling: På hvilke områder kan du tenke deg å delta på kompetansehevende Tiltak? Flere svar mulig. Kurs/faglige møter: Omtrent hvor ofte deltar du på kurs/faglige møter? Alle svarer på dette spørsmålet.

36 På hvilken måte får du vanligvis kjenneskap til kurs og konferanser? Flere svar mulig.

37 Hvilke hindringer ser du for din personlige deltakelse i kompetansehevende tiltak? Flere svar mulig.