Se de elleville bildene. Christopher Mortensen (f. 1979) Rådgiver i Geelmuyden.Kiese Spesialkompetanse innen merkevarebygging og miljøkommunikasjon Bachelor.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Advertisements

Vi har to typer tekster i fagplanen i norsk.
Nordic Outdoor AS Alt til fiske og friluft på ett sted!
Organ- isasjo- nen Wycliffe Bibeloversettere har som mål at alle folkeslag skal få Guds Ord på sitt eget språk. Bible Translators OBS: Man må trykke to.
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
Prosjekt ELIMINATE Innsamlingskampanje. Vår andre mulighet til å forandre historien.
Hvordan intervjue en forsker?
Norsk idrett – et speilbilde av samfunnet
Media håndtering og kommunikasjon
Marketing Mix Kjetil Aukland - BI Kristiansand
Våre presentasjoner Jón Steinar Guðmundsson Institutt for petroleumsteknologi og anvendt geofysikk NTNU Februar 2009.
Hvordan utvikle og gjøre kandidater og parti kjent? - å drive kampanje.
Generelt ved medarbeidersamtaler
Medietrening Arbeiderpartiet Gardermoen 4.november
Profil og omdømme Modul 1 Introduksjon 1 Studentliv - Kurs i Profil og Omdømme - Modul 1.
OMDØMME Avdeling for ingeniør- og økonomifag
SAMMEN OM Å UTVIKLE KIRKEN Samling 1 Stabsutvikling.
… men HVORFOR er det sånn?
Bedrifters samfunnsansvar Norge - sinke eller foregangsland NIF – Faggruppe for etikk og lederskap 10. november, 2003 Eli Bleie Munkelien & Ingebjørg Gravlien.
Legemiddelindustrien (LMI)
I dag: litt om kommunikasjon
Strategisk informasjonsarbeid - grunnleggende informasjonsteorier
May-Britt Storjord Avdeling for alderspsykiatri og voksenhabilitering
I umulig er mesteparten mulig /2 ÅR SENERE... Omsatt for flere millioner Svanemerket alle produkter 3 ansatte + innleid arbeidskraft.
Kommunikasjonsstrategi
Markedsføring og pressearbeid
Kirkens Nødhjelps fasteaksjon 2013
© 2010 KPMG AS, a Norwegian member firm of KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International, a Swiss cooperative. All rights.
Skaff oss et Åpenhetstilsyn! Hans Geelmuyden Åpenhetstinget,
*BEST Coaching Strategi – Organisasjonsutvikling – Executive Search - Coaching 1.
Omdømmebygging Hans Antonsen.
Krise: fare & mulighet.
Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013.
Informasjon og omdømme Kort innlegg på PETS 17. april 2010.
Copyright © 2010 TotalConsult Diagnose: Omdømmeschizofreni. Finnes det kur?
Strukturell analyse -a short introduction
Gruppeøving 21.januar Agenda Hva er en FRUST og hva skal vi med den? Hjemmeoppgaver –Finn en FRUST, finn en løsning –Utfør en markedsundersøkelse.
Forelesning 1 Hva er historie?. Om historien som fag og historien som forestillingsverden.
S PRÅKFUNKSJONER Margareth Sandvik Jan Svennevig.
Etikk og eierskap - filosofiske tanker om etikkens plass i aksjemarkedet Henrik Syse, tidl. leder for Corporate Governance-gruppen, NBIM E-post:
Produkt av prosessen Intensjonsavtalen. Intensjonsavtalen er «sluttproduktet» Intensjonsavtalen har flere formål: –Formelle Gi kommunestyrene i de fem.
Drama som læring Noen tips til aktiviteter. Samvittighetens røster En elev personaliserer personen som har et dilemma, et problem eller etisk utfordring.
Joanna Haynes Barn som filosofer Å lære gjennom spørsmål og dialog i førskole og skole.
Foto: Bjørn Erik Olsen Bruk av medarbeider- plattform i en avdeling.
Retorikk. Retorikk – læren om talekunsten Utviklet seg fra Hellas ca 400 år før Kristus Ord får konsekvenser Taler kan føre til krig og fred. Bush- Stoltenberg.
Markedsføring.
Type: Preken Emne: Bønn for unådde Tekst: Joh Sanger før:
Hvordan lage kampanje Fra tanke til handling!
Sosiale medier – Hva nå, rådmann?
EUROPEISK MOBILITETSUKE
FN- Forente nasjoner Bilder og tekst hentet fra
Hvor står og går finansnæringen, og hvem bestemmer retningen?
Kapittel 2: Merkevarehistorie
INNSAMLING TIL REDD BARNAS ARBEID
Forestilling halv gruppe.
Intern opplæring for nye tillitsvalgte i bedriften
Rekrutteringskampanjen 2015
Identitet handler om hva du tror er den dypeste og mest virkelige virkeligheten, om hvem eller hva som beskriver denne virkeligheten, hvordan du forholder.
Synlighet og oppslutning
Kommunikasjonsstrategi for Meteorologisk institutt
Skriv bedre tekster av Dagfinn Hauge- Media serv
Matematikk på ungdomstrinnet
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Barneverntjenestenes erfaringer med bruk av tolk
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
«Den gode timen på Saltvern»
VERDENS BESTE VERTSKAP
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Utskrift av presentasjonen:

Se de elleville bildene

Christopher Mortensen (f. 1979) Rådgiver i Geelmuyden.Kiese Spesialkompetanse innen merkevarebygging og miljøkommunikasjon Bachelor i PR og kommunikasjonsstrategi ved Leeds Metropolitan University (UK) Christopher Mortensen (f. 1979) Rådgiver i Geelmuyden.Kiese Spesialkompetanse innen merkevarebygging og miljøkommunikasjon Bachelor i PR og kommunikasjonsstrategi ved Leeds Metropolitan University (UK) Ukens gulrot

• En av Skandinavias ledende kunnskapsbedrifter, etablert 1989 • Kontorer i Oslo, Stockholm og København • 70 medarbeidere • Omsetning på ca 80 millioner kroner • Rådgir landets ledende bedrifter og offentlige personer • En av Skandinavias ledende kunnskapsbedrifter, etablert 1989 • Kontorer i Oslo, Stockholm og København • 70 medarbeidere • Omsetning på ca 80 millioner kroner • Rådgir landets ledende bedrifter og offentlige personer

Invitert for å: • Fortelle hva omdømme er og hva det betyr • Presentere noen enkle kommunikasjonsgrep til bruk i foreningsarbeidet

Omdømmesaker, omdømmeratinger etc.

”Summen av forventninger omgivelsene har til et selskaps produkter, service og aktiviteter i forhold til forretningsmessige, sosiale og finansielle prestasjoner”

• Tid • Penger • Makt • Omdømme • Tillit • Allianser • Mot • Dyktighet • Tid • Penger • Makt • Omdømme • Tillit • Allianser • Mot • Dyktighet

Tillit

Hva slags omdømme har økonomistudentene?

Hjelper exphil på den etiske bevisstheten?

Bygge tillit tar tid

Behov for popularitet Frihetsgrad i kommunikasjonen Student Akademiker Næringslivsleder Politiker Studenter har handlingsrom

Helt Monster Ekspert Offer Opprører GK-hjulet

Server løsninger, ikke problemer Presenter løsninger, ikke problemer

Ingen er interessert i navlen din Kunnskapsdep.Studenter Senders agenda Mottakers agenda Asymmetrisk budskap Symmetrisk budskap Lav interesse Høy interesseLav interesse Høy interesse Mindre studielån Mindre budsjettunderskudd

Det er ikke vanskelig å snakke, men å få sagt noe Fader vår: 67 ord George Bush TV-tale 11. september 2001:204 ord De ti bud: 297 ord Den amerikanske uavhengighetserklæringen: 300 ord Et EU-direktiv om karamellimport: ord FÅ ORD

Snakk til dine egne

Historier er viktigere enn teori ”President Ronald Reagan, the storyteller, instinctively realized that America was a story, not a theory. Theories rarely bring peace, since they inspire divisions based on right and wrong and invite argument that leads to conflict. Stories are shared, theories are debated” James H. Billington, Library of Congress Historie er viktigere enn teori

Tro at dere kan forandre verden! Men viktigst: tro at dere kan forandre verden!

GEELMUYDEN.KIESE oslo københavn stockholm