the HÅG movement - hvordan HÅG begeistrer internt og eksternt Toril Bache Jenssen Marketing Direktør, HÅG asa
the HÅG movement Generelt om HÅG Begeistring internt - bedriftskultur - eksempler Begeistring eksternt - HÅGs branding plattform HÅGs prestasjonsmodell Spørsmål
HÅG Balans fikk verden til å forstå at ”en stol ikke er en stol”
HÅG Capisco på høyde med en hver arbeidssituasjon
HÅG H05 optimal bevegelse og brukervennlig innstilling
HÅG kulturen og HÅGianerne Ledelse med fokus på trivsel, tillit og trygghet Viktig å anerkjenne at arbeidstakerne er mennesker som ønsker å bidra til bedriftens beste – tillit En felles sterk visjon om å ”ommøblere verden på menneskets premisser” HÅGianer bevegelsen ble skapt
”Å dele tanker og brød”
By på seg selv
Stammespråk ”Døden spøker i stive stoler” ”Kom i HÅG å være HÅG i alt du sier og gjør” ”Det er HÅGsk” ”Det er ikke snakk om enten eller, men Både HÅG” ”Den som har begge bena på jorden står stille”
Systematisering av arbeidet Definisjon og beskrivelse av vårt særpreg ga grunnlag for etablering av felles verdier Resultatet ble 5 kjerneverdier: Trygghet og Omsorg Ansvar og Lojalitet Innovasjon Kundefokusering Initiativ og Engasjement
Klimaundersøkelse
Klima-analysen er med i både budsjett og rapportering
Vi feirer mye
born to move.
career move.
HÅG Prestasjonsmodell Businessverktøy Visjon Misjon Strategier Mål Handlingsplaner Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Verktøy Organisasjonsverktøy HILP RCD samtaler Kompetanseutvikling KlimaAnalyse Lederstilindeks Kunderelasjonsstudie Kvalitetssystem Prestasjon Kultur og Verdier Fokusområde € Direkte påvirkning
HÅG Prestasjonsmodell Kultur og Verdier
HÅG Prestasjonsmodell Nærmeste leder Ledere Konsernledelsen Kultur og Verdier Direkte påvirkning
HÅG Prestasjonsmodell Businessverktøy Visjon Misjon Strategier Mål Handlingsplaner Verktøy Nærmeste leder Ledere Konsernledelsen Kultur og Verdier Direkte påvirkning
HÅG Prestasjonsmodell Businessverktøy Visjon Misjon Strategier Mål Handlingsplaner Verktøy Nærmeste leder Ledere Konsernledelsen Kultur og Verdier Direkte påvirkning Organisasjonsverktøy HILP RCD samtaler Kompetanseutvikling KlimaAnalyse Lederstilindeks Kunderelasjonsstudie Kvalitetssystem Verktøy
HÅG Prestasjonsmodell Businessverktøy Visjon Misjon Strategier Mål Handlingsplaner Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Verktøy Organisasjonsverktøy HILP RCD samtaler Kompetanseutvikling KlimaAnalyse Lederstilindeks Kunderelasjonsstudie Kvalitetssystem Prestasjon Kultur og Verdier Fokusområde € Direkte påvirkning