Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertPia Mikkelsen Endret for 9 år siden
1
VISJON HELSE OG FOREBYGGING SKAL GJENNOM KUNNSKAP OG KVALITET, OMSORG OG RESPEKTFULL BEHANDLING FREMME TILLIT OG TRYGGHET I TJENESTEN
2
VERDIER VI VIL VÆRE EN ÅPEN OG INKLUDERENDE ENHET SOM BASERER VÅR VIRKSOMHET PÅ KUNNSKAP OG KVALITET. VI VIL MØTE BRUKERE OG KOLLEGER MED RESPEKT, ÆRLIGHET, LOJALITET OG TYDELIG ANSVAR.
3
STRATEGIER KUNNSKAP Felles kunnskap om enheten. Hver seksjon har operative opplæringsplaner basert på virksomhetsplan. Plan for videreutdanning og kompetanseheving. Medarbeidersamtaler – benytte denne arena til faglig og personlig utvikling.
4
STRATEGIER KVALITET Milepælskart for enhet og seksjonene. Virksomhetsplan for hver enkelt seksjon. Internkontroll. Gode rutinebeskrivelser, HMS og utøvelse av tjenesteproduksjon i h h t lover, forskrifter, reglement og avtaleverk. Det er ønskelig å legge til rette for en los i enheten. God informasjon på internett. Ressursperson i hver seksjon. Tydelige funksjonsbeskrivelser. Fokus på lederskap – struktur, ansvarsdeling, informasjon og ressursutnyttelse. Årlige lederseminar.
5
STRATEGIER OMSORG Etikk og verdibaserte samlinger. Et brukerråd for tjenesteområdene i enheten.
6
STRATEGIER RESPEKTFULL BEHANDLING Være lydhør for tilbakemelding i brukerundersøkelser. Evalueringsskjema som benyttes aktivt i evaluering av tjenesteproduksjon – prosess.
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.