Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

VISJON HELSE OG FOREBYGGING SKAL GJENNOM KUNNSKAP OG KVALITET, OMSORG OG RESPEKTFULL BEHANDLING FREMME TILLIT OG TRYGGHET I TJENESTEN.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "VISJON HELSE OG FOREBYGGING SKAL GJENNOM KUNNSKAP OG KVALITET, OMSORG OG RESPEKTFULL BEHANDLING FREMME TILLIT OG TRYGGHET I TJENESTEN."— Utskrift av presentasjonen:

1 VISJON HELSE OG FOREBYGGING SKAL GJENNOM KUNNSKAP OG KVALITET, OMSORG OG RESPEKTFULL BEHANDLING FREMME TILLIT OG TRYGGHET I TJENESTEN

2 VERDIER VI VIL VÆRE EN ÅPEN OG INKLUDERENDE ENHET SOM BASERER VÅR VIRKSOMHET PÅ KUNNSKAP OG KVALITET. VI VIL MØTE BRUKERE OG KOLLEGER MED RESPEKT, ÆRLIGHET, LOJALITET OG TYDELIG ANSVAR.

3 STRATEGIER KUNNSKAP Felles kunnskap om enheten. Hver seksjon har operative opplæringsplaner basert på virksomhetsplan. Plan for videreutdanning og kompetanseheving. Medarbeidersamtaler – benytte denne arena til faglig og personlig utvikling.

4 STRATEGIER KVALITET Milepælskart for enhet og seksjonene. Virksomhetsplan for hver enkelt seksjon. Internkontroll. Gode rutinebeskrivelser, HMS og utøvelse av tjenesteproduksjon i h h t lover, forskrifter, reglement og avtaleverk. Det er ønskelig å legge til rette for en los i enheten. God informasjon på internett. Ressursperson i hver seksjon. Tydelige funksjonsbeskrivelser. Fokus på lederskap – struktur, ansvarsdeling, informasjon og ressursutnyttelse. Årlige lederseminar.

5 STRATEGIER OMSORG Etikk og verdibaserte samlinger. Et brukerråd for tjenesteområdene i enheten.

6 STRATEGIER RESPEKTFULL BEHANDLING Være lydhør for tilbakemelding i brukerundersøkelser. Evalueringsskjema som benyttes aktivt i evaluering av tjenesteproduksjon – prosess.


Laste ned ppt "VISJON HELSE OG FOREBYGGING SKAL GJENNOM KUNNSKAP OG KVALITET, OMSORG OG RESPEKTFULL BEHANDLING FREMME TILLIT OG TRYGGHET I TJENESTEN."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google