Helhetlig system for utvikling og oppfølging av Stavangerskolen 3 Helhetlig system for utvikling og oppfølging av Stavangerskolen 3. generasjon Responsen og dialogen
Stavanger kommunes kvalitetsplaner Plan for funksjonsendringer av eksisterende skolebygg Plan for opprusting av skolenes uteområder Plan for kompetanse utvikling
Kartlegginger
Resultater - oppfølging Resultatene fra alle kartlegginger og brukerundersøkelser: behandles internt på den enkelte skole tas opp som egne saker i skolenes driftsstyrer legges ut på skolens hjemmesider under ”våre resultater” legges ut på nettstedet Stavangerskolenes resultater Utvalgte indikatorer fra brukerundersøkelser og kartlegginger legges i BASIS – ”beste praksis” Resultater følges opp i direktørens ledersamtale med rektor
Responsen - Dialogen Responsen – Dialogen å betrakte som en ”systemrevisjon” innenfor det pedagogiske feltet. Responsen er en skriftlig sammenstilling av skolens resultater fra kartlegginger, brukerundersøkelser og rapporteringer Dialogen er en oppfølgende samtale mellom skolen og Oppvekst og levekår. (foresatte, elever, skolens ledelse, representanter for ansatte, helsesøster, PPT)
Responsen - Dialogen
Responsen - innhold 1. INNLEDNING 2. OM RESPONSEN 3. OM DIALOGEN 1. INNLEDNING 2. OM RESPONSEN 3. OM DIALOGEN 4. ELEVENES LÆRINGS- OG ARBEIDSMILJØ 5. LESING OG SKRIVING 6. REGNING 7. TILPASSET OPPLÆRING 8. SPESIALUNDERVISNING 9. DIGITAL KOMPETANSE 10.SKOLEFRITIDSTILBUDET 11.FORRIGE AVTALE OM OPPFØLGING
Responsen – Jåtten skole s. 11
Responsen – Jåtten skole s. 12
Responsen – Jåtten skole s. 13
Avtale om oppfølging s. 26
Foreldre- og elevundersøkelser Plan for funksjons- endringer av skolebygg Plan for skole- gårdene Helhetligsystem for utvikling og oppfølging av Stavangerskolen Kartlegginger Foreldre- og elevundersøkelser Resultater interne drøftinger/driftsstyret offentliggjøring/publisering Plan for kompe-tanse utvikling BASIS Ledersamtale Responsen og Dialogen Avtale om oppfølging