SAVNER du en AVIS som når LOKALT NÆRINGSLIV DIREKTE? Hva med en egen næringslivsavis på rosa papir - med lokalt næringsliv i fokus - med lokalt næringsliv.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kontaktkonferansen 2011 Tor Eivind Johansen 26. mai 2011 Kristiansund.
Advertisements

Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Oslo kommune Byrådsavdeling for byutvikling Sentrumskonferansen 26. September 2007 Levende Oslo v/byråd Merete Agerbak-Jensen.
Tilbyder konferanse Utvidelse av kjøleanlegg
Nytt fra IF Innhold • Justeringer på • Messer • Aftenposten-bilag • Studentum • Studiestart • Folkehøgskolekatalogen.
Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
OSLO JAZZFESTIVAL Sponsormuligheter 2012 – ) Jazzfestival sponsor 2) Hovedsponsorer 3) Enkeltkonserter 4) Annonsering i festivalmagasin –
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Fotballen.eu Her følger en detaljert oversikt over muligheter for annonsering på fotballen.eu Du får også oversikt over statistikk samt historikk.
KOMMUNIKASJONS- STRATEGI
Dyreparken på 300 sekunder.
Tema 6 VURDERING OG DOKUMENTASJON
Næringsforeningen i Trondheim Arrangement i Januar 2007.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Fredagsforum Februar Forretningsmuligheter i sentral- og øst Europa Møte med: Eksportsatsing Trøndelag, Næringsforeningen i Trondheim og Innovasjon Norge.
American Express – Ny medlemsfordel i YS
Åse Lund Støen og Aud Christensen
Markedskommunikasjon, Reklame, Salgsfremmende tiltak, PR og Direkte markedsføring Kapittel 17, 18 og 19.
Folkehøyskolene temabilag 17. februar Fakta En ny skreddersydd utgivelse dedikert de Norske Folkehøyskolene. Aftenposten temautgivelser skriver,
Brasil bilde 1 Presentasjon:
Tilbake til Fremtiden Eirik Hoff Lysholm, Dagsavisen Norsk Redaktørforeningens høstmøte Gardermoen 4. november 2013.
1 8. Annonsen. 2 Magasin/fagpresse (ukepresse) •Omfang/struktur –Nasjonale –Rettet mot interesser –Segmentert •Konsum –Lav frekvens på utgivelse –Leses.
E-forvaltningskonferansen Randi Flesland
FIRST LEGO LEAGUE 2014.
INNSTIKK FOLKEHØGSKOLENE
Forsikringsavtale for Leiv Eiriksson Nyskaping AS Avtalen gjelder for etablerte og nystartede bedrifter i tilknytning til Leiv Eiriksson Nyskaping AS/Innovasjonssenter.
Vi håper og tror det kommer 4-5
Det 73. norske bibliotekmøte Stavanger 2012 NBs digitale bibliotek og biblioteksøk Arr Biblioteksøk 2.Nasjonalbibliotekets avistjeneste 3.En sniktitt.
Status i Toppserien vedrørende antall tilskuere Stig-Ove Sandnes Leder for NFFs konkurranseavdeling SKF, 11. mars 2007.
Informasjonsarbeid i NFF Introduksjon til EZ publish Ved informasjonsleder Harald Nyquist IT-ansvarlig Kaare Øystein Trædal og avdelingsleder Oslo, Henrietta.
Markedsføring og pressearbeid
Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 6
Workshop om Norges Omdømme 17. juni 2003 ”Merkevaren” Norge Hvorfor og hvordan Innlegg ved NHOs adm. dir. Finn Bergesen jr.
2 SIU Profilering og spredning av resultat Bergen Tore Kjærgård.
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!
Kari Aarnes sin presentasjon på FFF Mediehandtering.
Tre – naturlig, vakkert og fremtidsrettet
Kantinen - Torsdag 03. Mai 2007 ”Introdusere” Blend til studentene.
Strategi for NRK Norges viktigste kilde til ny forståelse og felles opplevelser.
- Og annet politisk påvirkning.
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
Teknologi for et bedre samfunn 1 Trondheimsregionens andel av BNP skal tilsvare befolkningsandelen innen 2020: DET BETYR AT DEN SKAL ØKE MED 17MRD!! Trondheimsregionen.no.
Sykkelheltenes by Sykkelbynettverket 4. juni 2014 Gjert-Henrik Vedeler.
Konkurranse og samarbeid
Grenland Arena, 26. februar 2015 Virkemidler for satsing i helsesektoren.
Tilbakeblikk på Arendalskonferansen - og hvor er vi egentlig nå? Innovasjonsalliansen 8. september 2010.
Medlemsnett enklere og smartere hverdag for lag og foreninger
Elektroniske tidsskrifter ved UBO Mars 2001 Eva Tesaker.
Integrasjon av distribusjons- kanaler og personifisering av kommunikasjon Peder Inge Furseth Institutt for innovasjon og økonomisk organisering, BI Sandvika.
Politisk påvirkning.
Kapittel 8: Profilering Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Lærer: Roar Bjerkeli.
FIRST® LEGO® LEAGUE 2015 PRESENTATØR, DATO. Siden starten i 2000 har FIRST Scandinavia hatt som formål å gi barn og unge god lærings- og mestringsopplevelser.
Øk sannsynligheten for at flere FINN-brukere ser din annonse på FINN.no Øverst i resultatlisten – 7 dager.
1 Arild Kalkvik 1. Desember 2014 Et skrik fra mørket – hvor synlig er kinoen for publikum?
Stjørdal Næringsforum Finansiering av næringsforeninger Dina Elverum Aune.
1 Skilt på utebanen i Bratsberg – fin plass for profilering.
Dialogverktøy Et praktisk verktøy som egnes seg både til å utforske problemstillinger og finne konkrete løsninger.
FELLESANNONSERING JUBALUBA! JUNI Innrykk RB 09. juni
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Fra sjef til leder Modul 2: Gruppecoaching.
HR som strategisk forretningspartner
Roede-kurslederen på Facebook
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Øvelse: Hvilke ord fungerer best?
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Utskrift av presentasjonen:

SAVNER du en AVIS som når LOKALT NÆRINGSLIV DIREKTE? Hva med en egen næringslivsavis på rosa papir - med lokalt næringsliv i fokus - med lokalt næringsliv i fokus

Trondheims mest målrettede kanal til byens beslutningstakere

Redaksjonell profil Oppdraget: Å fange oppmerksomheten til en kresen og travel gruppe av beslutningstakere i Trondheim •Vi vektlegger lærerike og inspirerende suksesshistorier som gir påfyll, ettertanke og perspektiver på organisasjon, ledelse og innovasjon. •Alltid forankret i lokale profiler som kan vise til gode resultater og som er villig til å dele historien om hvordan de oppnådde dem. •Alltid forankret i lokale profiler som kan vise til gode resultater og som er villig til å dele historien om hvordan de oppnådde dem. •Vi vektlegger debattskapende og kritisk journalistikk som kan bidra til utvikling og bevegelse i Trondheims næringsliv. Oppsummert, i vårt verdigrunnlag: positiv – pågående – patriotisk – personlig

REDAKSJONELL FOKUS •HANDEL •EIENDOM •TEKNOLOGI •FINANS •BYGG/ANLEGG •INNOVASJON • LEDELSE • SALG • STYREARBEID • REKRUTTERING • PRESTASJONER

Spiss distribusjon •Adressert utsendelse til alle daglige ledere i Trondheim handelsdistrikt i bedrifter med over fem ansatte. Opplag: Distributør: Posten •Uadressert til samtlige bedrifter i Trondheim. Opplag Distributør: Posten •Strategisk utkjøring til nøkkelbedrifter og distribusjon via stativ Opplag •Totalt opplag:

Hva er nytt •Papirutgave med et opplag på •Spisset distribusjon adressert •Ny Web-side •Gratis e-avis •Egne rosa bN-sider i Byavisa hver uke

UTGIVELSEr –Temaplan •20 mars. •Tema: Hytteliv&fritid •20 juni. •Tema: Motor&fritid •20 september. •Tema: Jakt&fritid •20 november. •Tema: Reiseliv

Dokumentasjon •Etter hver utgave gjennomføres en leserundersøkelse av Sentio Research. •I forkant av hver utgivelse markedsføres utgivelsen i Byavisa og Adresseavisen. •Nyhetsbrev til en eksklusiv målgruppe •Egen web-side

PRISER •Dobbelside : kr •Helside (M55): kr •Halvside (M35B): kr •Pris pr Modul : kr 1 200,00 •Be om pris – avhengig av vekt •Alle priser ekskl mva

MULIGHETER •Annonsering - B2B •Redaksjonelle annonser •Redaksjonelle tema/annonseguider •”Aviskuppet” – side 2-3 •Innplastet avis med plass til inntil 3 DM som innstikk •Egen «rygg 2» i avisa •Maskinelt innstikk i avisa Vi tar gjerne en utfordring på ukonvensjonelle formater og løsninger, og kan bistå med design, produksjon og utforming av ditt budskap.