® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Advertisements

Oppvekstsektoren Budsjettområde: Kommunale og private barnehagar Grunnskular Kjøp av skuleplassar og spesialpedagogiske tiltak i anna kommune Finansiering.
Læringsmål Fortelje kva holdningar har å seie for bruk av tobakk og rusmiddel, og kjenne til sentrale lover som gjeld bruk av slike stoff Fortelje om kva.
V ELKOMMEN TIL FORELDREMØTE og samarbeid på Bore skule.
TRYGG TIDLIG Foreldreveiledning. agenda Sandefjord, Innhold Implementering Erfaringer både hos foreldre og fagfolkene som er involvert. Justeringer.
-Ein tydeleg medspelar Psykisk helse og fråfall i vgo Geirangerkonferansen 20. – 21. april 2016Jorunn Dahle.
Oktoberseminar på Solstrand hotell oktober 2009 Familiens Hus Familiens Hus Familiens Hus i Øygarden kommune.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
BTI- Stord kommune. FORELDREROLLA BTI BTI-modellen 22.9.sept.2015.
OLWEUS ARBEID Indre Hafslo oppvekstsenter. Kva er mobbing? Tenk/diskuter.
Ordenselevar: Ronja og Rebekka Veke 22Vekeplan Veke 22 Vekeplan FagLæringsmål. Du skal læra: Norsk Rettskriving. Multimodale tekstar. (Bilete og tekst)
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
Anita Holm Cirotzki – Loen 19. november 2015 Høyring om endring i barnehagelova Barn med særskilde behov.
3 4 Vi setter høye krav til oss selv Vi krever mye av andre Vi oppnår gode resultater.
Samarbeidet mellom skule og heim er forankra i Opplæringslova, forskrifter til lova og i Kunnskapsløftet. Skulen skal støtte heimen i oppfostringa av.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Vel møtt!.  155 elevar dette skuleåret, 81 elevar på småtrinnet og 74 elevar på mellomtrinnet  Rundt 18% framandspråklige  Fleirkulturell skule  17.
Lærande nettverk i barnehagen Utvikla frå skulane Finne vår form Rammeplanen 7 regionale nettverk + Styrarnettverk Barnehagestemne/ fagdag Studietur Sogn.
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
Nav veileder i videregående skole
Velkommen.
Refleksjon over egen læring har stor effekt
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Vikemarka skule i Ørsta.
Opplæringslova kapittel 9A
Samhandlingsreforma Utfordringar for kommunane
Voss kommune Regionsenter Ca innbyggarar
Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Økonomisk krise og mangel på det meste.
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Velkommen til foreldremøte
Forventningar til heimen - skulen
FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE
Kva har barn eigentleg rett til?
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
STORFORELDREMØTE
Hva er et skolemiljøutvalg og hva jobber det med?
Vurdering for læring ”Eleven skal få råd og tilbakemeldingar som fortel korleis han/ho kan få auka lesefart og leseforståing” Mål for aksjonsperioden:
Endring i opplæringslova § 3-1
Foreldremøte i Eikehauge Side. Foreldremøte i Eikehauge Side.
Forventingar til foreldre frå skulen
Prosjekt Betre Læringsresultat
Psykologspesialist Ingvild Stedje Sogndal BUP, Helse Førde
Stafettloggen - handlingsrettleiar
Interkommunalt PPT samarbeid i 4 kommunar
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
Kommunereforma – Telemarksforsking sine utgreiingar
Nordberg skole – Den beste starten på fremtiden!
Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa (opplæringslova)
Ungdata 2016 Presentasjon på Folkehelseseminar, Tønnegarden
Hva er en konfirmant? Hvem er din konfirmant?
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
alle barna sin rett til god omsorg
Stadbasert og bærekraftig læring med
Utfordringar på Teknisk
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
BARNEHAGE- STRUKTUR HARAM KOMMUNE
Folkehelsetiltak i regi av Hordaland fylkeskommune
Diskusjonsframlegg frå styret
Referat frå foreldremøte
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Overgang barnehage – skule/SFO Foreldremøte
Vi oppnår resultater gjennom samarbeid Vi respekterer hverandres meninger Vi gjør det som er besluttet Vi oppnår resultater.
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Velkomen til foreldremøte for 2. trinn
6. årssteg - veke 19 MELDINGAR TIL HEIMEN Sund Glesnes skule
Utskrift av presentasjonen:

® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk møta er ikkje kalibrert for den oppgåva dei skal løyse svak førebuing til møtet frå deltakarane si side ==> låg forplikting ==> manglande endringar ==> låg eller ingen intensjonalitet i organisasjonen I 2010/2011: Eg fekk prosjektstilling (100% i 6 mndr) med oppdrag å finne ut kvifor elevane i Radøy gjorde det dårleg på nasjonale prøver, og kvifor det var slik over tid - sjølv om ein prøvde å gjere noko med det. og å finne ut kva som må endrast for å få gjort noko med det. vekk frå synsing og til forskings-/kunnskapsbasert tenking.

® HealthLine ➤ foredle "startpakken" DROP OUT ? Dei 1000 første dagane Hjernebjelken Før fødsel foreldras livsførsel 1-4 klasse Meistring, lese/skrive- metodikk Meistring ➤ åtferd ➤ sjølvbilete 5 -7 klasse lesing og meistring vedlikehald og foredling - fagleg blikk på 8.kl 0 - 12 mnd Kva vaksne veit, bryr seg om, seier og gjer Startpakken barnehage dei utrulege åra ➤ foredle "startpakken" Mental utdropping Myelin (12-16 år) Programmerig av hjernen ➤ Livsmeistring no og seinare i livet 8 -10 klasse lesing og meistring vedlikehald og foredling - fagleg blikk på vgs Hjernen Ferdig utvikla? Dersom vi kan tilføre foreldre og føresette kunnskap, slik at dei vert deltakarar heller enn brukarar - vil vi kunne skape eit meiningsfullt og informert samspel mellom einingane i kommunen og heimane. Dersom vi også kan få til god kunnskapsdeling og god kvalitet på samarbeid mellom etatane, vil vi samla sett kunne oppnå reell og distribuert førebygging, og svært høg intensjonalitet knytt til tidleg innsats og førebyggjande folkehelsearbeid. 22% av folket står for nesten alle sosiale kostnader. Fersk forsking presentert i Oslo 21.08.2017. Ute i kommunane veit vi kven desse er - kva om vi kunne endra deira rolle frå å vere brukarar til å vere deltakarar? HEIMEN - bidra til ei god utvikling gjennom heile løpet - gi kjærleik, skape tryggleik, læring og meistring Svært viktig: Dele kunskap + gjere heimane meir informerte og deltakande. BARNEHAGE OG SKULE - ivareta kvar einskild sine meistrings - og utviklingsbehov til rett tid gjennom heile løpet STØTTEAPPARATA (jordmor, helsesøster, barnevern, PPT, BUP,OT,NAV) - bidra med relevant informasjon, samtalar, verkty, program, opplegg

Meir info her: