Award-konsept.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Slik bruker du vår nettbutikk!
Advertisements

Hva slags spørsmål skal man stille på hvilke nivåer?
VM Fotballen.eu har foran VM i fotball 2010 fått på plass et VM-studio utenom det vanlige. Det du ikke finner om VM her er ikke verdt.
W w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående.
Hjemmeoppgave 1: Å høre etter NAVN: ……………………………….. DATO: ……………………….
Konseptualisering - bakgrunn
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
Sommervikar i Blend.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Hvorfor Øko? •ØKO og Astma&Allergy (A&A) er i ferd med å bli et sterkt kategoribehov innen interiørmalinger (topp 3). Målgruppen er der, og vi er også.
Forretningsdriften – strategi og muligheter
Go`Supervisor 2010.
Dyreparken på 300 sekunder.
NFA Norsk Forening for Automatisering. NFA Prisen 2007 •Kunstplakett signert Atle Kårstad •Pengepremie på ,-
Forretningsidé Vil du være med på den nyeste moten og gjerne før de andre, så er Blend og BlendShe stedet for deg. Her finner du unike og moteriktige.
Tips og råd for praktisk kompetansearbeid
TILDELES : NN FOR FLOTT INNSATS PÅ ART-TRENINGENE I PERIODEN MND-MND 200? Du har vært…… og vist at…… Lykke til!! _______________ Johannes Finne ART-trener.
Vi fikk i oppdrag å lage en opplærnings plan for tre studenter som har takket ja for en slik opplæring for Blend. Problemstilling: Vi skal opplære disse.
Vårt Lokalsamfunn En oppdagelsesferd på samspill mellom mennesker,
Norsk Ledelsesbarometer 2013 Presentasjon Ledernekonferansen Lederne Stein Stugu 14/
Arbeidslivssenteret i Oslo på besøk hos SYE
Naturvernskolen: Tema på foredrag: Legg strategi for å vinne en miljøsak Tid: 30 minutter For mer info om foredraget kontakt: Andre relevante foredrag.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
Presidentens vin Et element av påskjønnelse for positive bidrag til klubbens virksomhet, indre miljø eller omdømme. Månedlig eller etter behov Tildeles.
VÅRT LOKALSAMFUNN En oppdagelsesferd på samspill mellom mennesker, næringsliv og offentlige tjenester i et lokalsamfunn.
Spørsmål og aktiviteter på ulike nivåer
Brukerundersøkelse for Etat for byggesak og private planer
Vedtatt mai Arbeidsgiverpolitisk plattform - AGP.
SINTEF Fiskeri og havbruk AS 1 Hvordan oppnå økt deltakelse på Tromstrygdskolen? Signe Sønvisen og Trine Thorvaldsen SINTEF Fiskeri og havbruk.
HIS august 2003: Telefonen ringer på kontoret til en på vår prioriterte kontaktliste Jaa Er det forsker NN? Ja God dag mitt navn er Ola Barkved, jeg arbeider.
9. Product information Produktinformasjon. Online kjøp Som vi har sett har vi ikke noe produkt å se på, holde i, prøve ut, … Da må vi ta igjen på andre.
Arbeiderpartiet.no HUSBESØK PÅ 1 – Valgkamp ansikt til ansikt.
Case 2 Jordan GO! Det norske selskapet Jordan, som har merkevarer som selger over hele verden, lanserte i Norge en helt ny type tannbørste i mai 2006.
Godt språk gjør lesing lettere. Bli kjent med bokstavene. Å lese og forstå det vi leser. Å skrive seg til lesing. Leksearbeid.
Klikk for å redigere undertittelstil i malen OM – AV – FOR MANGFOLDIGE MUSUMSBRUKERE ved professor Anne-Britt Gran Oppdragsgivere: Kulturhistorisk Museum,
Ute hele dagen 3. mars 2016 Lek, trivsel og fellesskap i uterommet, muligheter og utfordringer Kathrine Bjørgen, høgskolelektor/stipendiat ved DMMH og.
MÅNEDSBREV FOR TYRIHANS september 2015 Velkommen til nytt barnehageår! Dette månedsbrevet kommer seint, men som man sier: Bedre seint enn aldri Først av.
Kapittel 34 Ernesto intervjuer en bussjåfør og en ekspeditrise Ernesto.
Skiskytter-VMs talentpris. Hva «Skiskytter-VMs talentpris» er en talentpris der NSSF og Oslo2016 skal løfte frem og hylle de 32 største skiskyttertalentene.
God service er å innfri over en forventning\ et behov ”gi det lille ekstra”
Merverdiavgift. Hva er merverdiavgift? Merverdiavgift er en avgift (penger) man betaler til staten ved salg av varer og tjenester Beregnes som % av salgspris.
SAMSPILLMETODEN DIALOG Informasjon til foreldre Bergen 2012.
Velkommen til foreldremøte
Avd. møte(r) mai 2014 | Skyss Kundesenter |
Årshjul for kommunikasjon
RETNINGSLINJER FOR TELIA NORGE I SOSIALE MEDIER OPPDATERT JANUAR 2017
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
Sammen får vi ting til å skje
Novembernytt Denne måneden skal vi måle nedbør!
Velkommen til foreldremøte høsten 2017
Detta er en automatisk lønnsforhandling
SAMSPILLMETODEN DIALOG
Kunnskap rett fra kilden
SAMSPILLMETODEN DIALOG
KLUBBKVELD & BURSDAGSFEIRING ASKER CK
Roede-kurslederen på Facebook
Frivillighet Organiser og motiver dine frivillige
Velkommen til Apalløkka
Årshjul for kommunikasjon
Kurs i bruk av karrierevalgverktøyet Work Interest Explorer (WIE)
ScoringsKlubben 2018.
INMA Performance Awards
VERDENS BESTE VERTSKAP
Likeperson Navn:……………
Øvelse: Hvilke ord fungerer best?
Verdier og visjon i nye Stavanger
Quiz gir deg fler kunder!
Verktøykasse for godt vertskap
Utskrift av presentasjonen:

Award-konsept

Kriterier er forankret i kjedens merkeplattform

Merkeoppgave/merkekjerne

Visjon

Kundeløfte

Verdier

Årets butikk Omsetningsutvikling i år mot i fjor Resultatutvikling i år mot i fjor Kundetilfredsindeks – leverer vi kundeløfte og verdier?

Årets leder Omsetningsutvikling i år mot i fjor Resultatutvikling i år mot i fjor Kundetilfredsindeks – leverer vi kundeløfte og verdier? Amfi People servey – leverer vi på verdiene? Rollemodell for sine ansatte Gjøre aktiviteter som inspirerer, samler og engasjerer lokalsamfunnet - merkeoppgaven Leve visjonen - hverdagslykke

4 servicehelter 2015 Omsetningsutvikling i år mot i fjor – alle kan påvirke salget Kundetilfredsindeks – leverer vi kundeløfte og verdier? Amfi People servey – leverer vi på verdiene? En god kollega Leve visjonen – hverdagslykke Ta initiativ og bidra til gjennomføring av aktiviteter som inspirerer, samler og engasjerer lokalsamfunnet - merkeoppgaven Des-mars April-juli August-nov Året totalt 2015

Årets servicehelt Kåres på bakgrunn av «månedens» servicehelt gjennom et helt år En fet premie!! Kan gjerne tildeles to personer Kåring og hedring på julebordet 28. november 2015

Årets servicemedarbeider 2015 Amfi Moss kårer for første gang årets servicehelt🎉 Vi ønsker å gjøre ekstra stas på den eller de som viser utpreget kundeservice og gjør at vårt senter blir foretrukket av kundene basert på en handleopplevelse helt utenom det vanlige.  

Kriterier Genuint interessert i kunden Bli og hyggelig God kompetanse om produktene i egen butikk/kafé God forståelse for salgsprosessen "Går en mil ekstra" for at kunden skal bli fornøyd Aktiv jobbing for å gi butikken/kafeen riktig profil og uttrykk God ambassadør for senteret Gode holdninger En hjelpsom, positiv og god kollega   Når du ikke kan stemme på deg selv hvem vil du skal bli årets servicehelt? Fortell oss hvem og hvorfor du nominerer nettopp den personen du mener fortjener denne utmerkelsen.

Link til kundeundersøkelse på facebook Kjære kunde Vi trenger din hjelp til å kåre årets servicehelt 2014 på vårt senter. En pris med svært høy anerkjennelse og hvor folkets røst er avgjørende for hvem som blir nominert og tilslutt vinner prisen "Årets servicehelt 2014«. Klikk på linken under for svar som vi trenger innen 18. november 2014.   Fortell oss om din positive kundeopplevelse helt ut over det vanlige som du har hatt på vårt senter Hva ga deg den gode følelsen som gjorde at du fikk lyst til å handle og til å komme tilbake ? Hvilken butikk var dette? Hvem var denne personen? Beskriv personen hvis du ikke vet navnet. Takk for ditt engasjement, dette betyr svært mye for senterets utvikling. Vi kommer tilbake med informasjon om vinneren på vår web og facebook i slutten av november. Mvh Jens Olav Jensen Senterleder

Stemming internt   Vi trenger din tilbakemelding innen 18. November på Mail til karianneroisland@gmail.com Navn, butikk og begrunnelse. En god begrunnelse er svært viktig for at vi skal kunne kåre riktig person som årets servicehelt. Vi gleder oss til å få inn mange herlige historier om flotte mennesker og servicehelter som setter våre kunder øverst på pallen.

Jury – 2014

Stemming og hedersbevis Stemming fra folket/kundene gjennom kundeundersøkelse, facebook, kundeklubb, intervjue folk i senteret, lage en pressesak Stemming fra øvrige ansatte – ikke på seg selv eller egen butikk Lage info. plakater som butikkledere kan henge opp på lageret Pressesak – få folket til å stemme på facebook f.eks. Gjøre lokalbefolkningen oppmerksom Årets priser: Lanserer og hedres og årets julebord Bra hovedpremier, den feteste til årets servicehelt – f.eks. en reise/gavekort Innrammede æresbevisninger som kan henge i butikken Legges ut på face Pressesak på hovedvinnere vinnere Månedens pris: Lanseres og hedres på mnd. butikkledermøte og fellesmøte når det er Pin/diplom/??? til mnd. servicehelt til å henge i butikken Bruke tilbakemeldinger fra kunder aktivt i motivasjon til butikkene gjennom året