| Samansette tekstar
Samansett tekst består av fleire element enn berre ord kan bestå av ord, bilete, musikk og animasjon som blir brukt saman for å få fram eit uttrykk og ein bodskap
Skjermtekst må fange merksemda raskt vi skannar sida for å sjå om det er noko interessant ein skjermtekst har mange ulike nivå ein skjermtekst kan endre seg og er ikkje ein avslutta tekst ein skjermtekst har ofte ein hypertekst ein skjermtekst kan blant anna bestå av ord, bilete, lyd, animasjon, film ei nettside skal vere tilgjengeleg for alle
Reklame er ein samansett tekst «vi sel og forvaltar draumar» avsendar – verkemiddel – medium – mottakar reklamen på Facebook viser kva spor du set etter deg og kva dei trur du er interessert i «aida» – attention, interest, desire, action
Oppbygninga av ein reklameanalyse Innleiing: avsendar, medium, mottakar Hovuddel: innhald: kva er det reklame for? føremålet? bodskapen? form: kva verkemiddel er brukt? plassering av elementa: bilete, ord, musikk, klipping osv. Kva appellformer dominerer? Avslutning: Eiga vurdering. Er virkemidla tilpassa målgruppa? Kva verdiar blir formidla? Kva synest du om desse verdiane?
Lik oss på Facebook Lansert i 2004. Over ein milliard brukarar. Alle er avsendarar og mottakarar Svært positiv og svært negativ + Når raskt ut med informasjon - Tidstjuv - Mobbekanal
#Instagram Bilettjeneste Lansert i 2010. Kjøpt opp av Facebook. Over 100 millionar brukarar Følgje andre og ha følgjarar # Emneknagg Open tilgang eller lukka konto