Sendte meldinger blir liggende i status «Sendt, venter på kvittering» Varslingsrutiner ved stopp i PLO meldinger: Sendte meldinger blir liggende i status «Sendt, venter på kvittering» Problemer varsles på Innblikk under feltet: «E-meldinger varsling». Sørg for å følge med på denne meldings-feederen. Varslingsrutiner: Sjekk Driftsmeldinger på Innblikk. Ved tekniske problemer eller planlagt stans i kommune eller sykehus, vil det komme melding om det her. Hvis det ikke ligger melding på Innblikk: Send e-post til hpsm@hemit.no og forklar hva som er problemet. 3. Ring tlf: 03 612 (åpningstid man-fred 07:00-20:00) Ved kritisk/alvorlige situasjoner utenom denne åpningstiden: ring vakttelefon 994 31 118 PLO-meldingen adresseres og sendes som normalt (blir liggende ukvittert) Opplysningene utveksles per telefon. Dokumenter i pasientens journal under G3 Når problemet er løst vil meldingen sendes automatisk. Kontaktoversikt til kommunene finnes under Samhandling på Innblikk
Sendte meldinger blir liggende i status «Sendt, venter på kvittering» Varslingsrutiner ved stopp i PLO meldinger: Sendte meldinger blir liggende i status «Sendt, venter på kvittering» Problemer varsles på Innblikk under feltet: «E-meldinger varsling». Sørg for å følge med på denne meldings-feederen. Varslingsrutiner: Sjekk Driftsmeldinger på Innblikk. Ved tekniske problemer eller planlagt stans i kommune eller sykehus, vil det komme melding om det her. Hvis det ikke ligger melding på Innblikk: Send e-post til hpsm@hemit.no og forklar hva som er problemet. 3. Ring tlf: 03 612 (åpningstid man-fred 07:00-20:00) Ved kritisk/alvorlige situasjoner utenom denne åpningstiden: ring vakttelefon 994 31 118 PLO-meldingen adresseres og sendes som normalt (blir liggende ukvittert) Opplysningene utveksles per telefon. Dokumenter i pasientens journal under G3 Når problemet er løst vil meldingen sendes automatisk. Kontaktoversikt til kommunene finnes under Samhandling på Innblikk