Kvalitets- og miljøpolitikk, Elcom Signatur daglig leder:

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
TUNGT OG ENSFORMIG ARBEID
Advertisements

>> Finding the job - choosing the people
Fra merkantilist til tekniker. - mitt karrierevalg.
Fagforeningens arbeid for mangfold
Kvalitetssikring av byggeprosjekt – del 1
NYTEK – Næringas forventninger til leverandørene
Tema 6 VURDERING OG DOKUMENTASJON
Kan det lages et felles internkontrollsystem i kommunen. Åre
Geir Riise Generalsekretær Den norske legeforening
Kvalitetssystemet ISO 9001:2000
Kvalitetsbegrepet, grunnleggende kvalitetsteori
Om å få det til!.
Kundebehandling Hvordan gjøre kunden ekstra fornøyd?
SAMMEN OM Å UTVIKLE KIRKEN Samling 1 Stabsutvikling.
BU 2000.
Levanger og Verdal som kvalitetskommuner
MEDARBEIDERSAMTALEN Planleggings-samtalen Oppfølgings-samtalen
eksempler på HMS-faktorer:
Pasientsikkerhet i et brukerperspektiv
«Sammen om Kvalitet» Informasjon om kvalitet, kvalitetssystem og avvikssystem Kurs tillitsvalgte Utdanningsforbundet 23.mai 2013 Kjell Meen, kvalitetssjef.
Grunnkurs Arbeidsmiljø Våren 2014
Medarbeiderskap HMS grunnkurs Lise Reierskog
Geir Riise Generalsekretær Den norske legeforening
Hva innebærer det å være lærebedrift? Være godkjent av fylkeskommunen Kunne gi opplæring slik den er fastsatt i læreplanen for faget Ha en kvalifisert.
SFTs syn på kompetanse, moral og standard hos aktørene i farlig avfallsbransjen. Harald Sørby seksjonssjef.
Human Factors (HF) i kontrollrom - en revisjonsmetode 2003.
Human Factors (HF) i kontrollrom - En revisjonsmetode 2003
HMS i de lokale og regionale energibedriftene Hvordan ivaretar bedriftene helse, miljø og sikkerhet? KS Bedriftenes Møteplass 2011, 17.februar.
Kvalitetssikring av byggeprosjekt – del 2
1. Vår høyeste prioritet er å tilfredsstille kunden gjennom å levere et verdifullt, kjørende system tidlig og kontinuerlig.
Vannprøver og kvalitet. Cecilie Kildahl Cand. Scient. Limnologi.
INVESTOR IN PEOPLE 16. august 2004 Veronica I. Unnerud.
Studielederkonferanse Oscarsborg Konferansesenter 27. og 28. juni 2006.
Hva kjennetegner en god byggesaksbehandling?
Omdømme Grete Wilsgaard Daglig leder og partner i Jobzone Tromsø
Hverdagsrehabilitering Del 1 Hverdagsrehabilitering – hva er det?
Kjøreregler Visjoner Strategier Verdier STYRET 2012.
Om å jobbe aktivt med sitt lederskap
Vi ønsker at Drammen Taxi skal kjennetegnes med: Service i alle ledd Smil og humør Tilgjengelighet/ Tilstedeværelse Løsnings- orientering Nyskapning og.
Lederstil og Motivasjon.
Vedtatt mai Arbeidsgiverpolitisk plattform - AGP.
De ansatte opplever å bli hørt og anerkjent, og føler dermed trygghet og lojalitet. Bedriften får utnyttet unik kompetanse. Økt bevissthet til HMS-arbeidet.
Kvalitetssikring av byggeprosjekt – del 1
Velkommen til foreldremøte Ål vidaregåande skole
SKOLETINGET Olav Ulleren, administrerende direktør Kunnskap for kommende generasjoner.
Verdiskaping gjennom mangfold Statssekretær Oluf Ulseth (H) Oslo, 6. november 2002.
Birger Førre, Førre Trevarefabrikk Hvordan sikre god kvalitet på opplæring i bedrift?
OPPGAVER MÅL TEKNOLOGI.
Kvalitetssikring. er alle tiltak som er nødvendig for å sikre at et produkt vil tilfredsstille angitte krav til kvalitet og trygghet Kvalitetsarbeid krever.
IHR – Studier EVU -ISP Bakgrunn for IHR Strategisk plan: “Universitetet i Oslo skal forvalte sine samlede ressurser offensivt, slik at de bidrar.
Krav til sikring av personopplysninger Prof. Dag Wiese Schartum, AFIN.
1 Ansatt i Arendal kommune -hva betyr det?. 2 Bystyret er sjefen Flertallsvedtak i bystyret er pr.definisjon riktig  Mangelfull sakstillrettelegging.
DET NASJONALE MILJØ- OG KLIMAPROSJEKTET Steinar Marthinsen, viseadministrerende direktør Helse Sør-Øst RHF.
(0) Sammen redder vi liv.
Kvalitetskultur ”Litt bedre i dag enn i går” Kvalitetsstrategi for Helse Midt-Norge
Fagforbundets kvalitetsbegrep  Alle innbyggere skal gjennom det offentlige ha tilgang på tilpassede velferdstjenester av god.
1. Bruk konserten! - en praktisk inspirasjonsbok om: 2 Samspillet mellom opplevelse og læring Samspillet mellom kunst og pedagogikk Samspillet mellom.
Åsmund Nyhus Daglig leder
Oslo, 2016.
Kvalitet, risiko og avvik
Krav til sikring av personopplysninger
Myndiggjorte medarbeidere i pleie- og omsorg – hvorfor og hvordan?
Kapittel 3: Psykologiske effekter av merkeverdi på kundene
MinJobbCV.no PRESENTASJON FOR FIA.
PRESENTASJON FOR ARRANGØRER
Asker - mulighetenes kommune
>> Finding the job
Strategisk kart 2018–2021 Bruker Kvalitets-utvikling Kompetanse-
Umoe Mandal AS Fartøy Olje & Gass Fartøy Olje & Gass
Utskrift av presentasjonen:

Kvalitets- og miljøpolitikk, Elcom Signatur daglig leder: Våre medarbeidere er vår viktigste ressurs. Vi skal ha et trygt og godt arbeidsmiljø med null skader som overordnet målsetning. Ved å rette fokus på arbeidsmiljøforbedringer og sikkerhet, vil også bedriftens produktivitet, kvalitet, konkurransefortrinn og lønnsomhet øke. Vi skal ha stor takhøyde for å stille spørsmål og dele kompetanse. Ved å «spille hverandre gode» utvikler vi kompetansen til hver enkelt medarbeider. Vi skal kjennetegnes av høy kompetanse og alle medarbeider skal ha fokus på forbedringer. Vi skal lære av våre feil og bruke avvikssystemet aktivt til læring og forbedring. Alle våre samarbeidspartnere skal oppleve bedriften som ansvarlig og til å stole på. Vi skal være en tjenesteleverandør som det er inspirerende og hyggelig å samarbeide med og som de ønsker å kontakte ved neste anledning. Vi skal arbeide med å bli bedre til å forebygge forurensing og negativ miljøpåvirkning. Vi skal redusere mengden avfall og optimalisere vår ressursbruk. Elcom skal tilfredsstille kravene i NS EN-ISO 9001:2015 og 14001:2015 samt alle gjeldene lover og forskrifter, standarder og spesifikasjoner, på en miljøbevisst og konkurransedyktig måte som imøtekommer våre ansatte og kunders behov, krav og forventninger. Kvalitets- og miljøpolitikk, Elcom Signatur daglig leder: