Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertStig Hjelle Endret for 9 år siden
2
Vi ønsker at Drammen Taxi skal kjennetegnes med: Service i alle ledd Smil og humør Tilgjengelighet/ Tilstedeværelse Løsnings- orientering Nyskapning og integrering
3
Vi ønsker at service skal være en bærende verdi i alt vi gjør fordi: – Fornøyde kunder gir økt lønnsomhet gjennom høy kundelojalitet – Kundeopplevd service bidrar til økt konkurransekraft – Service gir positive opplevelser og skaper positiv energi Service i alle ledd
4
Vi ønsker at smil og humør skal prege vår hverdag da vi tror at det: – Utløser positiv energi og fjerner barrierer – Smitter til omgivelsene – Synliggjør et positivt og inkluderende arbeidsmiljø Smil og humør
5
Vi ønsker at tilgjengelighet/tilstede- værelse skal være en bærende verdi i alt vi gjør fordi: – Tilgjengelighet er et av viktigste verdiene våre kunder er villig til å betale for – Kvaliteten i våre interne og eksterne leveranser forutsetter samhandling og samspill der og da – Ny teknologi muliggjør tilgjengelighet på nye måter Tilgjengelighet/tilstedeværelse
6
Vi ønsker at vår positive holdning til å løse problemer skal være en av våre bærende verdier fordi: Mange av hverdagens oppgaver er knyttet til problemer som skal løses for våre kunder, sjåfører eller andre interessenter – Løsningsorientering skaper minimum to vinnere – Løsningsorientering skaper nytenkning og utvikling Løsningsorientering
7
Vi ønsker at nyskapning og integrering skal være bærende verdier i alt vi gjør fordi: – Kundene forventer nye løsninger på gamle problemer – Vår virksomhet bidrar til positiv integrasjon av mange nasjonaliteter foran og bak rattet – Nyskapning skal bidra til positive verdier til vårt varemerke – Nyskapning skal bidra til konkurransekraft og skal bidra til kostnadseffektivitet og lønnsomhet Nyskapning og integrering
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.