Hvorfor Hvorfor kan ikke jeg hoste - når Morten Harket.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
FRITID.
Advertisements

Laura Cathrine Munch med sine fem barn, 1868
Månedsevaluering Januar 2012 Barna utfolder seg i snøen, er kreative og skaper. (Kunst, kultur og kreativitet) Gjennom dramatisering av Eventyr ute tar.
Ble Mona Lisa malt iterativt? Reidar Sande Smidig 2008, 9. oktober 2008.
Barnehagens rolle i barns utvikling – bare positiv? Oppvekst og utvikling, NTNU Samfunnsforskning Vera Skalicka.
2008 FAGFORBUNDET TRONDHEIM FORHANDLINGSUTVALGET LOKALE FORHANDLINGER 2010 Omfatter ansatte etter HTA kap. 4, pkt. 4.A.1 Føringer Krav og prioriteringer.
Bevegelse I samlingen snaket vi om bevegelse. Hva tenker barna når vi sier ordet bevegelse? De reiser seg og forklarer at når vi gjør sånn og sånn med.
Hvilket ord skal ut? synge tegne malepensel. Hvilket ord skal ut? liten mus raskgrå.
SOLSYSTEMET Samantha Gibby Grade 3 Pleasant Ridge Elementary.
Markedsføring av turOrientering Trond Cato Martinsen, Konnerud IL.
VELKOMMEN TIL MUSIKKTIME. Nå er det musikk. Nå skal vi synge og spille. Og vi kan danse, og du kan si hvem du er Her kommer Han er en.
Bioteknologi Fra yoghurt til Will Smith’s far?. Kompetansemål gi eksempler på hvordan bioteknologi brukes til modifisering av egenskaper hos planter og.
Nervecellene samarbeider
Lykkeforskning Av Knut, Petter og Erik
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE TORSDAG 22. SEPTEMBER 2016.
16. mars Risk in Mega projects Seminar Norwegian Center for Project Management Host: NTNU You can’t step into the same river twice,
Å SKRIVE EN KREATIV TEKST. Match person og omgivelser.
Kick Off bøsseaksjonen
Tverrfaglige og yrkesrettede oppgaver
Rapport: Å ville utvikle skolen
SEKUNDÆRNÆRINGANE: Oljeindustri og oljeinntektene:
Velkommen til Sandefjord!
Marsnytt Vi tar farvel med vinteren og ønsker våren velkommen!
-Læring, trivsel og trygghet for alle-
Arbeidsgiverstrategi
Praktisk bridge Spill 2.
Mellomoppgjøret i Spekter 2011
NLM startet arbeidet i Tanzania i 1950 og Kenya i 1971.
Praktisk bridge Spill 13.
Praktisk bridge Spill 23.
En stjerne skinner.
Trening og testing av hjertepasienter
Medarbeiderundersøkelse Universitetet i Stavanger 2009
Medarbeiderundersøkelse 2009 Universitetet i Stavanger
Praktisk bridge Spill 5.
Praktisk bridge Spill 17.
Tjenester fra AEI (ASF) skal være selvfinansierende
Endring i opplæringslova § 3-1
Fagmøte Oppal Rogaland
Medarbeiderundersøkelse Universitetet i Stavanger
Dyreskolen Hei! Og velkommen til Dyreskolen :) Det fins mange forskjellige dyr. Noen dyr lever under vann, noen på land og noen dyr flyr i lufta. Noen.
Støyskolen: Minikurs III
En reise jorda rundt Områder på vår planet der mennesker ikke kan bo
Kapittel 25 Othilie i barnehagen
Kapittel 46 Utviklingssamtale.
Diva and the Doctor Ta en sjanse.
Velkommen til foreldremøte
Partsammensatt samarbeidsutvalg 09. mars 2015
yr.no statistikk (for det meste)
Forelesning nr. 5 Kapittel 4: Statistisk metode
Høstmøtet Helsfyr.
Oppgave 22 Side 142 – 143 Utdrag fra en roman av Hanne Ørstadvik: Like sant som jeg er virkelig (1999). Kanskje du vil forsøke å lese romanen?
Profesjonsfaglig digital kompetanse​ - et kommuneeksempel
Medarbeiderundersøkelsen UiS 2009 Rapport for Fellesressurssenter
Gruppearbeid FS-Seminar v/Myriam
Introduksjon til bridge
Praktisk bridge Spill 19.
Rekruttere elever til å lage innhold
Oppgave 34.
Møte med administrerende direktør og HALD-kommunene
Tegn røttene til mosene og skriv her: 3 Tegn her:
DET Å VÆRE PROFESJONELL YRKESUTØVER
En kort innføring til foreldre
Lynguide - mobilapplikasjon
Fiske Legge lavt eller høyt Lektion 6.
Fag / tema Samfunnsfag Trinn
Kommersialisering ved UiT
Å skrive både nynorsk og bokmål
Språkhistorie Norsk.
JO MERE VI ER SAMMEN Jo mere vi er sammen, ja sammen, ja sammen, jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir! For mine venner er dine venner, og dine venner.
Utskrift av presentasjonen:

Hvorfor

Hvorfor kan ikke jeg hoste - når Morten Harket

Hvorfor kan jeg ikke synge – når julepresang Hvorfor kan jeg ikke ringe - når klokka klang Hvorfor må jeg stå - når kommuneansatt Hvorfor kan jeg ikke drite - når de andre har dratt

Hvorfor kan jeg ikke være - når putevar Hvorfor kan jeg ikke bære - når rompa bar Hvorfor kan’ke jeg ta - når blærekatar Hvorfor e’kke dette hu-mor – når det er han far

Hvorfor kan’ke a være b når nrk Hvorfor kan jeg ikke gå - når syltelabber Hvorfor kan jeg ikke jogge - når yoghurt (spiser youghurt – slafser sånn at en ikke hører det «hmdmfdmfm dfaffa?)

Hvorfor kan jeg ikke si - når Mona Lisa Hvorfor kan jeg ikke tisse - når det skjeve tårn i Pissa Hvorfor kan jeg ikke renne - når deodorant Hvorfor kan jeg ikke finne, når elefant

Hvorfor, hvorfor, hvorfor? hvorfor, hvorfor, hvorfooor? Hvorfor, hvorfor, hvorfor?

Hvorfor kan jeg ikke kysse når hele Norge har kyst?

Bridge Hvorfor kan jeg ikke lekke – når neglelakk Hvorfor kan jeg ikke rekke – når anorakk Hvorfor kan jeg ikke stikke – når høysta-akk Hvorfor kan jeg ikke tikke – når tusen takk

Modulering Aaaahh, aaahh, aaaa….eg tek det på nynorsk

… Kvifor kan eg ikkje ta – når apotek Kvifor kan’kje eg verte nonne – når Edvard Munch Kvifor kan eg ikkje fise – når Wenche Foss Kvifor kan eg ikkje nekte – når tropisk nektar?

Kvifor, kvifor, kvifor? kvifor, kvifor, kvifor? kvifooor! Kvifor, kvifor? Kvifor kan eg ikkje kysse når heile Noreg har kyst?

Hvorfor kan jeg ikke mase når pysjamaser