INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Gamification Innleveringsfrist 31. august.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
INMA Performance Award Konkurranseregler 2013 Prisutdeling 28. august.
Advertisements

IKT ressurser for e-læring NVU-konferansen 2005 Olav Skundberg HiST, AITeL
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Analyse Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: multikanal kampanje Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
SmART oppvekst er - en anerkjennende grunnholdning med fokus på styrker (Appreciative Inquiry - AI) kombinert med systematisk trening på sosial kompetanse.
Et felles løft for alle Gjennomføring av arbeidsmøte.
Bruk av digitale sosiale medier Presentasjon av kvantitativ undersøkelse Frokostmøte Undersøkelsen er gjennomført av Research International.
INMA Performance Award Konkurranseregler 2015 Prisutdeling 10. september Innleveringsfrist 26. august.
Tilbudskonferanse Plasmasalg og kjøp plasmaderiverte legemidler Skype/Telefon kl –
INMA Performance Award Konkurranseregler 2014 Prisutdeling 4. september.
Markedsføring og video Sosiale medier og bruken av disse er viktige – i noen tilfeller alene men også i kombinasjon med tradisjonell markedsføring.
Forsvarsdepartementet Norsk mal: Startside Alternativ 2 Forsvarsdepartementet Etatsstyring i forsvarssektoren: En analyse av mål- og resultatstyringen.
Veileder for gevinstrapportering
Søknad: Årets Leanprosjekt
Prosjektpresentasjon – Før du starter
ROS-analyse.
Whopp WHOPP er en aktivitetskonkurranse mellom videregående skoler og ungdomsskoler i Oppland. Den gjennomføres i koblingen til de olympiske grunnverdiene.
INMA Performance Award
Hundetrening skole Levert av:
Prosjektpresentasjon – Innsikt og idé
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
Digital strategi for «Virksomhetens navn»
Introduksjonskurs i opplevelsesdesign
Periodeplan for Sommerly Uke Høst, Skoguke og brannvern .
Rusarbeid ved Romsdal videregående skole
INMA Performance Awards
Samarbeid Norge.no Brønnøysundregistrene
Samarbeid og medbestemmelse
INMA Performance Awards
Sourcingstrategi for «Virksomhetens navn» innenfor område «xx»
INMA Performance Awards
Utlysning av studentoppgave
INMA Performance Awards
Gruppeprosess Dialog som ramme for gruppeprosessen Lokalt fokus
Prosjekt digitalt læringsmiljø
PRESENTASJONER Minutter Foiler Font 10 –
Prosjektveileder Forklaringer og enkle hjelpemidler
Psykisk helse ”..en tilstand av velbefinnende, hvor den enkelte kan få bruke sine evner, kan håndtere utfordringer i hverdagen, kan arbeide godt og klarer.
Gevinstrealisering – hva og hvorfor? En enkel innføring
Realtime analyse brukt til beslutningsstøtte
Arbeidskultur i Drammen kommune
Prosjektpresentasjon – Før du starter
Velkommen – presentasjon av deg selv
Arbeidsmetodikk Navn Dato.
Velkommen til Academic Day!
INMA Performance Awards
INMA Performance Award
INMA Performance Awards
Transformasjonsledelse: (Om)organisering av medarbeiderskap
Klubbutvikling oppfølging
INMA Performance Awards
Transformasjonsledelse: (Om)organisering av medarbeiderskap
Firmanavn Forretningsplan.
Salgsopplæring Presentert av [Navn].
Tegn røttene til mosene og skriv her: 3 Tegn her:
Relasjoner Beskyttelse og tillit Utvikling og trygghet
Tverrfaglige tema.
LÆREPLAN I FELLES PROGRAMFAG I VG1 BYGG- OG ANLEGGSTEKNIKK
Inspirasjonsbasen – smarte grep
INMA Performance Awards
Quiz gir deg fler kunder!
Fag / tema Samfunnsfag Trinn
Utskrift av presentasjonen:

INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Gamification Innleveringsfrist 31. august

Om kategorien Kategori – Gamification I denne kategorien vurderes det hvordan bidraget bruker av spillmekanismer i en ikke spillkontekst for å skape verdi for målgruppen for så å oppnå ønsket effekt. Spillmekanismer: Kan også være bruk av spillkomponenter og/eller spilldynamikk. Ikke spillkontekst: i markedsføringsøyemed, i den fysiske og digitale verden, utenfor spillet. Å skape verdi: involvere, engasjere, motivere, inspirere Målgruppen: bruker, kunde, mottaker Oppnå ønsket effekt: nå forretningsmessige mål, kunnskap, følelser og handling. Begrunnelse for bruk, og beskrivelse, av de konkrete spillmekanismene er viktige elementer som vil påvirke juryens bedømmelse.

Formalia Navn på bidrag: ….. Firma ansvarlig for innsendelsen – …. – Fakturadresse: …

Beskrivelse av bidraget Kun denne foilen Her skal du forklare bidraget på en enkel måte, med ord. Hva var oppgaven, hva ble løsningen? Du kan lenke videre til andre ressurser, men det bør ikke være avgjørende for vurderingen av bidraget.

Beskrivelse av bidraget Benyttes kun til å lenke opp video med beskrivelse av kampanjen, dersom det finnes.

Målsettinger og Resultater Max 2 foiler, dette er foil 1

Målsettinger og Resultater Max 2 foiler, dette er foil 2 Det oppfordres til å vedlegge ytterligere filer som presiserer datagrunnlaget og resultatene.

Begrunnelse (max 1000 tegn) Hvorfor skal dette bidraget vinne i akkurat denne kategorien?

Ingress (max 250 tegn) Beskrivelse av kampanjen og resultatene, som kan benyttes i presentasjoner og promo av bidraget.

Send inn bidraget ! Bidraget sendes til: –