Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Realtime analyse brukt til beslutningsstøtte
Erik Poppe
2
Hvordan oppnå mest mulig relevans og effekt av markedsføring?
Markedsføringens endringer det siste tiåret: Massekommunikasjon En-til-en Outbound Inbound Data , infrastruktur og systemer gjør nå at outbound og inbound marketing smelter sammen Realtime 01/01/2013
3
«Den tradisjonelle måten» «Realtime»
01/01/2013
4
«Den tradisjonelle måten» «Realtime»
Outbound en-til-en markedsføring Inbound Bestille uttrekk til DM kampanje Identifisere og beslutte seleksjonskriterier Seleksjon av adresselister Trykk av DM Utsendelse per post Mottak og lesing av DM Respons Potensiell kunde tar kontakt Identifisering og tilføring av seleksjonskriterier, evt. scoring Beslutte hva kunden bør eksponeres for Mottak og lesing av budskap Respons Millisekunder 3 uker 01/01/2013
5
RealTime API - Helelektronisk recordlinking, datatilføring og scoring av dine touchpoints på millisekunder Mobil Kundeservice Web WWW Kunden tar kontakt Kunden Betjenes/ eksponeres intelligent Kontaktinfo (Tlf/adresse) BRING Realtime Server Identifisering - Datatilføring - Scoring Komplett kontaktinfo, Scores, Tilleggsdata Kunden identifiseres og nødvendige scores tilføres. På millisekunder vet man hva man skal eksponere kunden for/ si til kunden. Dette er spesielt egnet der kommunikasjonen foregår elektronisk. Gå til demo 01/01/2013 5
6
Autoutfylling på web WWW Ditt telefonnummer 01/01/2013
7
Autoutfylling på web WWW 01/01/2013
8
Autoutfylling på web Bestill 01/01/2013
9
I samme øyeblikk får leverandøren vite mye mer ….
01/01/2013
10
Hva kan dataene brukes til?
Kunden blir korrekt registrert med en gang Kan vite om det er en ny eller eksisterende kunde Tilpassing av websider til den besøkendes livssituasjon Bildebruk Produkter/budskap Skreddersydde scoringer kan hjelpe Kundeservice på telefon til å vite hva «best next offer» er Skreddersydde svar på SMS kan sendes De til enhver tid ferskeste dataene vil kunne hentes fra server Realtime vil si at kunden merker ingen forsinkelse, men mer relevans i kommunikasjonen 01/01/2013
11
= Mer tilfredse kunder og økt lønnsomhet
Realtime analyse forenkler for dine sluttkunder og gir deg verdifull beslutningsstøtte når du trenger det APIer er enkelt å kombinere med nåværende og fremtidige tekniske løsninger IT-avdelingen trenger ikke drifte “nok en løsning” = Mer tilfredse kunder og økt lønnsomhet 01/01/2013
12
Realtime gjør at gamle teknikker får ny anvendelse
og dramatisk mer effekt i en digital verden 01/01/2013
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.