23. September 2015
Bør være høsttur slik som det har vært tidligere, f. eks. Døletjønn.
Det er mitt valg Klasseregler som elevene har laget selv. Elevrådet lager konsekvenser. Mål på ukeplan fra Sosial kompetanseplan Se ments/229-bbcf28ff-5a94-4a0c-9eaf b98c466.pdf ments/229-bbcf28ff-5a94-4a0c-9eaf b98c466.pdf Samtaler hver 14. dag, alene med den enkelte, der en hver gang tar opp hvordan eleven trives, om han/hun merker mobbing av noe slag. (§9a) Tar ellers ting underveis etter som de skjer.
Norsk : Hver sitt pensum Rettskriving og grammatikk Læringsstrategier – VØL, nøkkelord, tankekart, BISON, ulike lesemetoder Skrivekurs – håndskrift Lesing – mål og metoder (+kurs)
Hver sitt pensum «Hopp» i mellom trinnene Generell språkinnlæring 4. trinn (ord, forståelse) Grunnleggende grammatikk 5. trinn Gloser Nivådeling i Stairs
Hvert sitt pensum Bøkene De fire regneartene Logaritmer Fokus på ganging senere i høst
4. trinn: Bruke førkunnskaper og erfaringer Veiledet lesing Tankekart VØL-skjema Lesemetoder 5. trinn : Bruke førkunnskaper og erfaringer Veiledet lesing ◦ Tankekart ◦ VØL-skjema ◦ Nøkkelord ◦ BISON
Hvordan inviterer vi til bursdager i klassen vår ? Dusjing, skifting i gymmen? Svømming Turer Prøver/tester iPad
4. trinn: Kristina Bekkeheien 4. trinn, vara: Siri T. Solås 5. trinn: Anita Haaland 5. trinn, vara: Aase-Marie Sandland