Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift. 1.Et mottak for alle henvendelser vedrørende IKT fra IT-ansvarlig og/eller direkte fra brukere. 2.Muligheten.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift. 1.Et mottak for alle henvendelser vedrørende IKT fra IT-ansvarlig og/eller direkte fra brukere. 2.Muligheten."— Utskrift av presentasjonen:

1 Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift

2 1.Et mottak for alle henvendelser vedrørende IKT fra IT-ansvarlig og/eller direkte fra brukere. 2.Muligheten for brukere til å selv ta kontakt med Ovf - nett drift 3.Fordele innkommende saker til rett saksbehandler for raskere bearbeiding og løsning. 4.Frigir ressurser internt i Ovf – nett drift. Noe som igjen gir høyere fokus på mer tidkrevende oppgaver. 5.Direkte kontakt med brukere over hele landet vil kunne avdekke mindre/enklere problemstillinger rundt om på de ulike kontorene som ikke fanges opp til daglig. Hvorfor helpdesk?

3 2.Linje support 1.Linje support Helpdesk Brukere MEC E-post: Tlf (15 40) 3.Linje support

4 Saksgang helpdesk Hovedflyt Alle henvendelser går fra bruker\ IT ansvarlig, via helpdesk, til 1., 2., eller 3. linje support avhengig av sakens innhold. Unntak Om man allerede har fått tildelt saksnummer via MEC, kan man unntaksvis kontakte 1., 2. eller 3. linje support direkte.

5 Helpdesk vil bistå med følgende: Besvare og fordele innkommende samtaler pr. tlf. Håndtere og fordele innkommende e-post Håndtere og fordele innkommende saker i MEC Endre passord Opprette og avslutte brukere Videreformidle kontakt til rett saksbehandler

6 Helpdesk kontakter man på følgende måte: Telefon: (15 40) E-post: Registrering i MEC Åpningstid hverdager. 07:30 – 16:30 Velkommen!


Laste ned ppt "Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift. 1.Et mottak for alle henvendelser vedrørende IKT fra IT-ansvarlig og/eller direkte fra brukere. 2.Muligheten."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google