Svensker i Norge - Kampanje
Hvorfor Svensker? Mange svenske arbeidsinnvandrere i Norge 100 000 Mange svenske arbeidsinnvandrere i Norge Svensker pendler Norges beste tilbud: Ring og motta samtaler uten tillegg i Norden. Målgruppen: 18 – 26 år Unge Forenklet kredittsjekk – lett å bli kunde hos NetCom Best i klassen 2
Bakgrunn for kampanje: - NetCom lanserte 12. mai lik talepris i Norden Benytt de inkluderte minuttene i hele Norden! Gjelder uansett om du ringer fra for eksempel Norge til Sverige, fra Danmark til Norge eller fra Finland til Island. Mottak av samtaler i Norden er gratis Norden: Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Færøyene
Q & A Er det en ekstra kampanjekode for svensker som ønsker å bli kunde? Nei. Man følger normale prisplaner og provisjoner for gitt periode. Om kunden har blitt kontaktet av TM, kommer i butikk og det oppstår en uenighet. Hvem skal forhandler kontakte? Forhandler kontaktet TM ved å sende mail til: tm-leveranse@netcom-gsm.no Må en svensk kunde sende ved lønnslipp og bostedsbekreftelse? Nei. Les rutiner for kredittsjekk av svenske kunder. Prosessen er enkel og kunden skal kunne få svar med engang. Om kunde går innom en ekstern distribusjonskanal og ikke en NetCom shop – er det problematisk? Nei. Kunden kan på lik linje med andre oppsøke den NetCom forhandleren han ønsker. Hvordan kommuniserer vi til målgruppen? Nettbannere på www.aftonbladet.se www.expressen.se Hvordan kan kunden nå oss? 2 alternativer (den første blir håndtert av TM): Via landingside på netcom.no - registreringskjema Besøk NetCom Shops Hva om kunden kontakter 05050 med ønske om abonnement og kjøp av terminal - Har konsulenten tilgang til å kredittsjekke svensker i henhold til rutinen utfører han salgsprosess som normalt. Ellers skal konsulenten notere ned navn og nummer, og sende info til: tm-leveranse@netcom-gsm.no