Svensker i Norge - Kampanje.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Advertisements

Medlemsnettet Foreløpig må dere taste inn hele adressen. Direkte link kommer snart.
Araenus Web & Reklame Postboks: 4441, Hospitalsløkkan Tlf: Fax: A.W.A.C.S. – Araenus Web Admin Control.
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
Keyforce SMS Mobile Link
Fastpris  Forutsigbare kostnader hver måned  Fleksible abonnement tilpasset bruk  Gratis internringing  Ring uten tillegg i Norden  Markedets laveste.
ASKER SKIKLUBB VOLLEYBALL Treningsavgift/dugnad våren 2014
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
Kørselsordninger i Norden
Hvordan bestille fast telefoni. 1. Logg inn på og velg ”Legg til bedriftsordre”
Husk Statoilkoppen med 2011-lokk
Aksjehandel på Internett En introduksjon til aksjemarkedet og aksjehandel på Internett Finansgruppa, Høgskolen i Vestfold 29.september 2005.
Transaksjonskostnader
Media håndtering og kommunikasjon
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Dokumentasjon til telefonmøte fredag 23. april Ny nettløsning En orientering om hva vi lanserer 3. mai Dokumentasjon til telefonmøte fredag 23. april.
Betaling i alle kanaler: kundecase Elkjøp Nordic
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
Salgsteknikker & Sosial media
Elektroniske gavekort
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Kan samarbeidspartnere til Mercur benytte mobile kuponger/bonuskort til å drive trafikk og skape mersalg? 18. november 2009 Preben Idsøe Telenor GBDR,
Presentasjon av tjenesten
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Barnas økonomi 2011 Slik lærer vi barna om økonomi og sparing Christine Warloe, forbrukerøkonom i Nordea.
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.
Samtaler i Den hemmelige hagen
1 Dokumentservice Utfordringer i 2012 Økende operasjonelle kostnader Svak kontroll på informasjon Ineffektiv distribusjon av informasjon.
: Elektronisk post Hva er elektronisk post
Hvordan åpne døren inn til en verden med produserende elever?
1 Phishing og spam. 2 «Phishing»-forsøk mot DnB kunne vi lese Kunder fikk en e-post på norsk. Den kom tilsynelatende fra DnB og der kunder.
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
Innføring i Bergen, 18. oktober Ola Nordmanns Europa.
Digitaliserer papirflyt
De 100 mest brukte ordene i bøker i klasse..
Uni Micro AS Uni Micro AS Etablert i 1986 Hovedkontor i Modalen kommune Avdelingskontor i Haugesund, Bergen og Oslo Over 50 ansatte.
Relansering av eFaktura B2B. Nord Europas ledende meldingsformidler Itella leverer elektroniske informasjons- løsninger og -tjenester i ti nordeuropeiske.
Hva bør brukerne få på nett – Ole P. Pedersen 26. mai 2004 Kommunale nettsider – hva bør brukerne få på nettet?...og hvorfor har utviklingen av kommunale.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
Camping Card Scandinavia
Ernst Kristiansen styremedlem i FFA konserndirektør i SINTEF Kunnskapsdepartementet Hvordan mobilisere flere miljøer til å delta internasjonalt?
FRI BRUK frem til 1. mai Gjelder ved kjøp av all in 1 med 12. mnd avtale før all in 1 inkluderer 500 ringeminutter, 500 SMS og 500 MB for kun.
Prosjektavslutning og sluttrapport
Forretningsmodell 9 deler som beskriver forretningsmodellen
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
[Firmanavn AS] Presentasjon av tjenester. Beskrivelse av selskapet Beskrivelse av tjenester –Regnskap –Lønn –Rådgivning –Inkasso Inkassotjeneste levert.
Sanntids værdata på mobiltelefon
Augustkampanje 2011 (forlengelse av sommerkampanjen)
Med NetCom ringer du til norske ringeprisene i hele Norden
MBB Antichurn aktivitet juli 2012
NetCom kutter surfeprisene i Europa
Reisen starter med et.
Nye porteringstider gjeldende fra 1.mars Nye porteringstider fra 1 mars 2013 Fra og med innføres nye regler for minste porteringstid.
VELKOMMEN TIL MADLAMARK SF
-Hvor går veien videre? ”Alt som gjøres for at idrettslaget utvikler seg fra dagens situasjon til en ønsket bedre situasjon.”
ArrangeIT Webbasert system for å håndtere påmelding og fakturering ved ulike typer arrangementer.
Velkommen til foreldremøte 1. rød. Informasjon om 2. klasse  Klassene fortsetter slik de er nå.  Jeg fortsetter som kontaktlærer.  Anbjørg fortsetter.
Rutine: Godkjenning av dokumenter i ephorte To metoder for godkjenning: 1.Send til godkjenning til 1 person – enkel godkjenning 2. Send til godkjenning.
Fakta om MobilePay   Etablert i Danmark i 2013 Lansert i Finland i 2014 Lansert i Norge i 2015 Nordens ledende mobilbetalingstjeneste med Tilstedeværelse.
En sammenlikning av viktige tall Hvorfor er ting slik de er?
Enkel brukerveiledning
Utskrift av presentasjonen:

Svensker i Norge - Kampanje

Hvorfor Svensker? Mange svenske arbeidsinnvandrere i Norge 100 000 Mange svenske arbeidsinnvandrere i Norge Svensker pendler Norges beste tilbud: Ring og motta samtaler uten tillegg i Norden. Målgruppen: 18 – 26 år Unge Forenklet kredittsjekk – lett å bli kunde hos NetCom  Best i klassen 2

Bakgrunn for kampanje: - NetCom lanserte 12. mai lik talepris i Norden Benytt de inkluderte minuttene i hele Norden! Gjelder uansett om du ringer fra for eksempel Norge til Sverige, fra Danmark til Norge eller fra Finland til Island. Mottak av samtaler i Norden er gratis Norden: Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Færøyene

Q & A Er det en ekstra kampanjekode for svensker som ønsker å bli kunde? Nei. Man følger normale prisplaner og provisjoner for gitt periode. Om kunden har blitt kontaktet av TM, kommer i butikk og det oppstår en uenighet. Hvem skal forhandler kontakte? Forhandler kontaktet TM ved å sende mail til: tm-leveranse@netcom-gsm.no Må en svensk kunde sende ved lønnslipp og bostedsbekreftelse? Nei. Les rutiner for kredittsjekk av svenske kunder. Prosessen er enkel og kunden skal kunne få svar med engang. Om kunde går innom en ekstern distribusjonskanal og ikke en NetCom shop – er det problematisk? Nei. Kunden kan på lik linje med andre oppsøke den NetCom forhandleren han ønsker. Hvordan kommuniserer vi til målgruppen? Nettbannere på www.aftonbladet.se www.expressen.se Hvordan kan kunden nå oss? 2 alternativer (den første blir håndtert av TM): Via landingside på netcom.no - registreringskjema Besøk NetCom Shops Hva om kunden kontakter 05050 med ønske om abonnement og kjøp av terminal - Har konsulenten tilgang til å kredittsjekke svensker i henhold til rutinen utfører han salgsprosess som normalt. Ellers skal konsulenten notere ned navn og nummer, og sende info til: tm-leveranse@netcom-gsm.no