LR-Akademi Grunnlag markedsføringsplan LR-Akademi LRs forretningsmodell.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
Advertisements

EN LØNNSOM FORRETNINGSMULIGHET EUROPEISK Kompensasjonsplan 2005.
Så mye taper du på å jobbe 80%
Kapittel 7 Vekst og modellfunksjoner Bård Knudsen.
Automatic Delivery Rewards Hovedtrekk. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards (ADR) er et program hvor en distributør eller kunde kan.
ASKER SKIKLUBB VOLLEYBALL Treningsavgift/dugnad våren 2014
PERSONLIG. SOSIAL. FORRETNING. Sosiale forretningsmodeller er fremtiden.
Vurdering av omfang og kostnader ikke- medisinske tjenester for 3 av sykehusene i Hovedstadprosessen Gjelder Rikshospitalet, Ullevål og Aker.
Kapittel 15 Kostnad –resultat–volumanalyser
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
Du har $ 350,- Hva skal du bruke dem på? Dine valg er i dette tilfellet: Bank til 2 % rente Aksjer til 25 % rente Eller på Banners Broker.
EnergiForvaltning+ •Et produkt for Deg som –ønsker stabile, forutsigbare og lave elpriser –syns spotpris og fastpris er altfor risikabelt –ønsker å bruke.
Stiftelsen Elektronikkbransjen. Program Utviklingen i elektronikkbransjen 2013: Adm. direktør Jan A. Røsholm og kommunikasjonssjef Marte Ottemo, Stiftelsen.
BankID i Vital Forsikring ASA
•MXI, Xocai, sunne sjokoladeprodukter •Eier og grunnlegger. Diabetes 2, før og etter sjokoladen…. •Bivirkning: komme i balanse.
LR Academy Differansebonus. Differansebonus premierer utviklingen av din business på et tidlig stadium i din LR karriere. Bonusen avhenger av månedlig.
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
Sunndalsøra Registertjenester Per Ivar Larsen Sugar
”Culinahuset” Sentrallager og kjedekontor (Enor)
Betaling i alle kanaler: kundecase Elkjøp Nordic
Produktkalkulasjon Læringsmål i kapitlet:
Kundens kundelønnsomhet Espen Ellingsen Espen Ellingsen
Go`Supervisor 2010.
Dyreparken på 300 sekunder.
1 RESULTATRAPPORT 30. april 2010 Kull I-III, alle avsluttede MB utdanninger.
• Ungdom, arbeid, skatt • Svart økonomi
Undervisning i personlig økonomi Ungdomsskole
Prosent og forhold - repetisjon
“Joie de Vivre”* JVi 2014 LANSERINGSPLAN * Få smaken på livet.
Landskonferanse IKVO 2010 Bjørn Holden IMDi Analyse og tilskudd
Tjene penger på XOCAI ? Det forutsetter et unikt produkt !
m arkedsføringshuset HalvBirken 1 Evaluering HalvBirken 2010.
Basert på 50 kundepoeng Dere skaffer kunder som bruker våre tjenester. Sponsor Comunication Sum er månedlig utbetaling. Dere viser noen andre den samme.
Enkel forklaring av hvordan bygge nettverk i euroSMART!
BIT-programmet, EFFEKTMÅLING Statens nærings- og distriktsutviklingsfond Effektmåling i utvalgte bransjer, november 2001.
Tilskudd til private barnehager i 2011 Presentasjon private barnehager 10. februar 2011.
Kostnad - resultat - volumanalyser (KRV)
Bedriftens kostnader Kostnader klassifiseres på en rekke forskjellige måter. En av de viktigste er hvordan de reagerer på aktivitetsnivået Faste kostnader.
Mer grunnleggende matte: Forberedelse til logistisk regresjon
Omlasting og direkteleveranser. LOG530 Distribusjonsplanlegging 2 2 Vi har nå utvidet nettverket med direkteleveranser. Distribusjonen går enten via lagrene.
Rotary Foundation Seminar høsten The Rotary Foundation er Rotarys hjelpeorganisasjon.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Kom, bli med på en annerledes dugnad!. Skedsmo Fotball er med på Norges raskeste idrettsdugnad! Bli med du også – be om et uforpliktende forsikringstilbud.
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
Julemøte i Norsk fjernvarmeforening 2013 Anleggsbidrag i fjernvarmen Fredrik Dahl-Paulsen Markedssjef Akershus Energi Varme Tilknytningsavgift.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
1 Kommunal selskapsstatistikk Kilde Brønnøysund, september 2009 Bedriftsstyret Marianne B. Skou.
Diabetesforbundet – en organisasjon som teller
Markedspuls 2012 Næring Bolig.
6. Hovedlønn desember
Resultat 3. kvartal Høydepunkt fra Q Omsetning MNOK 311,0 (+ 18,4 %) –Direktesalg MNOK 101,4 (+ 23,5 %) –Forhandlersalg MNOK 208,7 (+ 17,6.
Resultat 3. kvartal 2007.
Resultat 2. kvartal Høydepunkt fra Q Omsetning MNOK 250 (+ 7,4 %) –Direktesalg MNOK 92,1 (+ 49,6 %) –Forhandlersalg MNOK 157,2 ( - 8,3 %)
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
AUTOMATIC DELIVERY REWARDS (ADR) (Nytt program – 1. september) LifePak ® (eksempel) - 76,20 PSV 442,11 med 5% rabatt= 420,00 (72,39 PSV) Frakt= 51,30 (102,60)
LEDIGE LOKALER TIL LEIE PÅ VÆRSTE-OMRÅDET
LR-Akademi Lederbonus.
Kapittel 12 – Noen begreper
PRESENTASJON AV SALGSKOMPENSASJONSPLANEN
Tre satsningsområder – Næringslivets potensiale Bygge og selge flere hytter Å få hyttefolket til å bruke hyttene sine mer –
Regional transportplan Agder Agder Kollektivtrafikk AS Siv Wiken
m arkedsføringshuset Birkebeinerrennet 1 Evaluering StafettBirken 2010.
1 HRS Eksempel- betinget tap La oss anta at en kunde fremmer et krav på 100 mill mot selskapet pr Selskapet antar med 60 % sannsynlighet at det.
Presentasjon Sentrumshandelen Per Øyvind Mørk, Daglig leder.
Uføretrygdreformen og dens konsekvenser for bostøtten
Innvandring og migrasjon - Nøkkeltall -
Visit Trondheim (Trondheim Aktivum) Tilreisende –Turister –Forretningsreisende –Weekend-shoppere Idrettsklubber CITY CARD.
Utskrift av presentasjonen:

LR-Akademi Grunnlag markedsføringsplan LR-Akademi LRs forretningsmodell

Hva er / gir LRs forretningsmodell  Velutprøvd betalingssystem i 25 år  For alle  Ingen forhåndsbetingelser  Rettferdig og transparent  Videreutviklet over flere år til fordel for våre partnere  Fortjenestemuligheter over gjennomsnittet  Gunstige produkter (40 % avanse)  Bonusutbetaling ved oppnådd omsetning  Gir anerkjennelse, fleksibilitet, uavhengighet  Attraktive tilleggstjenester LR tilbyr i tillegg:  LR Academy  Invitasjoner til arrangementer  Reiser  Bilprogram

Direkte markedsføring bruker direkte kommunikasjon og/eller direktesalg for å nå målgruppene med personlig kontakt. Definisjon direktesalg Detaljhandel Produsent Markedsføring Engroshandel Detaljhandel Kunder LR-salg LR LR-partner Kunder LRs forretningsmodell

Mens detaljhandelen totalt sett blir stadig svakere, har direktesalget økt med gjennomsnittlig 7 – 10 % i flere år! LRs forretningsmodell Siden selskapet ble grunnlagt i 1985 har LR hatt en enorm omsetningsvekst. LR brøt lydmuren på 200 mill.€ nett omsetning første gang i Dette tilsvarer en omsetning til salgspriser på over 400 mill.€! mill. 41 mill. 87 mill. 157 mill. 180 mill. 206 mill. 229 mill. 0 mill. Utvikling direktesalg / omsetningstall LR

Fordeler som partner I gjennomsnitt 40 % avanse på LR-produkter Frihet til å disponere tiden sin Solid tilleggstjeneste Framtidsrettet marked Utsikter til attraktive inntektsøkninger Fordeler som kunde Høykvalitets produkter Gunstige priser Personlig rådgivning Uavhengig av butikkenes åpningstider LRs forretningsmodell Fordeler som kunde / partner

LR gir deg Anerkjennelse Fleksibilitet Uavhengighet Solid inntekt Kr 56,30 (min.) LR Health & Beauty Systems Kr 43,70 maksimal bonus Kr 100,00 innkjøpspris for LR-partner Kr 40,00 ved avanse 40 % Kr 140,00 Salgspris Differansebonus21,00 % Lederbonus3,00 % Særbonus10,00% Dybdebonus 3,00 % Toppdybdebonus3,00 % Presidentbonus1,20% Årsbonus 2,50 % Samlet utbetaling opp til43,70 % LRs forretningsmodell Bonussystemet

Definisjon PV Poengverdi (PV) er en verdi som er tilordnet hvert produkt (unntatt salgshjelpemidler). På bakgrunn av PV oppnår en partner bestemte kvalifikasjons- og bonusnivå Summen av alle PV-omsetningene (egen og gruppe) utgjør ditt bonustrinn. Definisjon FV Forretningsvolum (FV) er en verdi som er tilordnet hvert produkt (unntatt salgshjelpemidler). Det prosentvise bonustrinnet som er beregnet på bakgrunn av PV-omsetningen, beregnes i forhold til den tilsvarende FV og utbetales i euro til den enkelte partner. Forenklet gjelder følgende beregningseksempler for alle: 1 PV = 5 FV = kr 5,- netto innkjøpspris PoengverdiBonustrinn PV PV PV 500 PV PV PV 21 % 14 % 16 % 6 % 9 % 11 % LRs forretningsmodell Definisjon PV / FV

Deltatt på starterseminar Blitt kjent med produkter Funnet dinn favoritt i sortimentet Eksempel 1 Egenomsetning via salg Du 500 kr innkjøpspris PV FV kr salgspris Kunde A kr Innkjøpspris-verdi kr Kunde E 840 kr Innkjøpspris-verdi 600 kr Kunde B kr Innkjøpspris-verdi kr Kunde D kr Innkjøpspris- verdi 900 kr Kunde C 700 kr Innkjøpspris-verdi 500 kr + 40 % avanse LRs forretningsmodell Bonuseksempel

LRs forretningsmodell Din bonus Kunde A kr innkjøpspris Kunde B kr innkjøpspris Kunde C 500 kr innkjøpspris Kunde D 900 kr innkjøpspris Kunde E 600 kr innkjøpspris = kr innkjøpspris Summen av fortjenestene FV 1000 PV PoengverdiBonustrinn PV PV PV 500 PV PV PV 21 % 14 % 16 % 6 % 9 % 11 % 9% = 450 kr Innkjøp kr Salg7 000 kr Avanse2 000 kr Egenbonus 9 % x 500 FV450 kr Samlet fortjeneste2 450 kr