INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvordan lager du en konto (blir en Facebookbruker) ?
Advertisements

Hva slags spørsmål skal man stille på hvilke nivåer?
Medlemsnettet Foreløpig må dere taste inn hele adressen. Direkte link kommer snart.
IK-Bygg på web: Formål IK-Bygg web skal bidra til å avdekke avvik i forhold til helse, miljø og sikkerhet. Det stilles strenge krav til hvilken forfatning.
INMA Performance Award Konkurranseregler 2013 Prisutdeling 28. august.
Stavanger basket ønsker å inviterer alle klubbene i Region Vest (Sør) til årets All-Star kamp. Kampen spilles på ISS (International School in Stavanger)
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Kjære BI-prisen kandidat Vedlagt følger skjema som benyttes ved innlevering av nominasjon til BI- prisen Prosessen er som følger: – Innlevering.
Årets beste forbedringsgruppe
Ekstern skolevurdering Skolens navn •Sett inn bilde av skolen her (Tips: høyreklikk på bildet og sorter det bak teksten)
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
IKT ressurser for e-læring NVU-konferansen 2005 Olav Skundberg HiST, AITeL
Kommunekampen -Et trimtilbud med moderne vri. For folk i form til O-VM
Sosiale medier Digitalt temakurs Innhold: Datasikkerhet og nettvett, generell bruk av PC og sosiale medier.
Velkommen til CarbonPro & Wealth Master
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Analyse Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: multikanal kampanje Innleveringsfrist 15. august.
Salgsteknikker & Sosial media
Sosiale nettverk Hvilke kjennetegn har de?
Begrenset redigering “Klubbjournalister” For web ansvarlig klubb.
Funksjon PLS program uavhengig IO Diagnose/Feilsøking
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.
Løsningsforslag oppgave 10.3 b)
1. ny feltrapport funn dokumentasjon metode tolkning 2. felles feltdiskusjoner Last opp og se på bilder/kommentarer på Åpen arkeologi gruppen.
Hva er verdien av å ha biblioteksressurser representert i sosiale nettverk som f.eks Facebook?
Nye websider for Sørli skole
Hva hadde de med seg i gravene??
Oblig 1 Empirisk studie av metadata for låter fra musikknettsteder.
- Og annet politisk påvirkning.
Studieopplegget Bakgrunn Innhold Gjennomføring av studiegrupper
Presentasjon e2b Basis Profil. Faktura Forum Bakgrunn Arbeidet med e2b-fakturaen var et samarbeid mellom flere aktører fra ulike bransjer i det private.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
eSøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler. Kort presentasjon av endinger i forbindelse med søknad.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
# Rapporten skal kun benyttes av Universitetet i Oslo til de formål den er ment og skal ikke distribueres til andre parter uten vårt skriftlige samtykke.
Spørsmål til diskusjon Hvordan kan vi påvirke holdningene i alle ledd -Se til England? -Den gode samtalen? -Annet.
Prosjektavslutning og sluttrapport
Navn på FIRMa eller produkt HER SNAKKER DERE LITT OM DERE SELV. PKT 1 I LISTEN.
FRIVILLIGHETSREGISTERET En presentasjon fra Frivillighet Norge.
Svensker i Norge - Kampanje.
Ch. 11 IBE250: Strategisk bruk av IT Lærebok: McNurlin & Sprague, Information Systems Management in Practice, 8. edition, Prentice Hall, (ISBN.
INF-1400 Obligatorisk Oppgave 2
FRM 2021 – våren 2007 Prosjektoppgaver i samfunnsfarmasi Veiledere: Helle Håkonsen Rolf Johansen.
- utvikling skaper verdier Digitale rekvisisjoner Standardiseringskonferansen 24. januar 2008.
Sosialkonstruktivisme
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Gamification Innleveringsfrist 31. august.
INMA Performance Award Konkurranseregler 2015 Prisutdeling 10. september Innleveringsfrist 26. august.
INMA Performance Award Konkurranseregler 2014 Prisutdeling 4. september.
Seminarundervisning STV2250 – Internasjonal miljø - og ressurspolitikk.
Veien videre - Dialogkonferanse fossilfrie byggeplasser.
INMA Performance Award
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
Kurs for nye prøvenemndsmedlemmer perioden
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
Kurs i EPiServer for webredaktører
INMA Performance Awards
INMA Performance Award
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
Enkel brukerveiledning
Award-konsept.
Tegn røttene til mosene og skriv her: 3 Tegn her:
INMA Performance Awards
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Utskrift av presentasjonen:

INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august

Om kategorien Kategori – singelkanal Bidragene i denne til denne kategorien skal fokusere utelukkende på en digital kanal av gangen (for eksempel SEO, Facebook, Linkedin, Adwords, Retargeting, Affiliate eller lignende) Bidrag som er levert inn i multikanal-kategorien kan splittes opp og nomineres til denne kategorien for hver av de isolerte kanalene som er blitt benyttet. Dokumentasjon av effekt er svært viktig og det stilles ekstra strenge krav til konkrete resultater.

Formalia Navn på bidrag: ….. Firma ansvarlig for innsendelsen – …. – Fakturadresse: …

Beskrivelse av kampanjen Kun denne foilen Her skal du forklare bidraget på en enkel måte, med ord. Hva var oppgaven, hva ble løsningen? Du kan lenke videre til andre ressurser, men det bør ikke være avgjørende for vurderingen av bidraget.

Beskrivelse av kampanjen Benyttes kun til å lenke opp video med beskrivelse av kampanjen, dersom det finnes.

Målsettinger og Resultater Max 2 foiler, dette er foil 1

Målsettinger og Resultater Max 2 foiler, dette er foil 2 Det oppfordres til å vedlegge ytterligere filer som presiserer datagrunnlaget og resultatene.

Begrunnelse (max 1000 tegn) Hvorfor skal dette bidraget vinne i akkurat denne kategorien?

Ingress (max 250 tegn) Beskrivelse av kampanjen og resultatene, som kan benyttes i presentasjoner og promo av bidraget.

Send inn bidraget ! Bidraget sendes til: –