Tove Blix 23.06 Personal- og økonomiadministrativt arbeid ved Det medisinske fakultet Vurdering og organisering Utkast 23.06.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
Advertisements

Høgskolen i Buskerud Konkretisering av prosjekt organisering av administrasjonsfunksjonen 29. november 2006.
OPPFØLGING AV ARBEIDSMILJØUNDERSØKELSEN PÅ STUDIEAVDELINGEN.
Nesodden Tennisklubb Mandat/ramme for halldriftskomitè (arbeidsgruppe) Mandat, ramme og retningslinjer vil kunne endres og utvides frem til hallen står.
Hva er Fretex ?.
Bakgrunn og rammer for revisjon av rammeplan for ingeniørutdanning Seniorrådgiver Ole Bernt Thorvaldsen.
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
s. 1 Møte Nordlandsløftet Narvik, den
Kommuneavtalene - nok en gang Oppfølging av samarbeidsavtale om formidling av høreapparat og høretekniske hjelpemidler.
Den ideelle kommunesammenslåing
Innherred samkommune 1 KOMMUNEPLANENS SAMFUNNSDEL Berit Hakkebo 26. juni 2008.
Mål med talentutvikling (dommer) i Oslo Fotballkrets 2009
Allmøte 25. oktober 2013 Ny organisering av Sentraladministrasjonen Universitetsdirektør Gunn-Elin Aa. Bjørneboe.
Innherred Vekst AS v/Randi Mona Utkast til Partnerskapsavtale for byutvikling i Levanger sentrum Levanger Gjennomføring.
IVARETAKELSE AV LEDERMEDLEMMER Lokallagsleder- og Htv-samling.
Personalforum Delprosess III: Økt samarbeid på tvers av nivåene Oppsummering Vi bidrar.
Arbeid med bistand Rapportering.
Hapros vei mot eQuass godkjenning? eQuass. OVERORDNET ORGANISASJON Oppdatert: Godkjent: EL 1) Medlem i ledergruppa 2) Stedfortreder for adm.
Organisasjonsgjennomgang i NFF Landsmøte 2010 Landsmøtet 2010 vedtar at det foretas en total gjennomgang av NFFs organisering i kommende landsmøteperiode.
Sikkerhetsforum 01/ Knut Thorvaldsen Dennis L. Dickhausen
Sikkerhetsforum 02/ Møtereferat 1/05 – Status oppfølging SUT seminar
Landsmøte i Medisinsk teknisk forening april 2006 Stavanger Rådgiver Bård Skage Informasjon fra Nasjonal kompetansegruppe for behandlingshjelpemidler.
Alternative ledelsesformer ved HIN Per J. Nicklasson.
BEDRIFTSHELSETJENESTEN (1)
Hva skjer i Troms etter avsluttet prosjekt Sjumilssteget i linjeorganisasjonen.
USIT 2.0 Status og framdrift Allmøte 28. april 2011 Hallgerd Benan
Ledelse og Struktur Problemstilling: Det er åpenbart at med institutter av den størrelsen som i dag er på MNF, vil instituttleder ha behov for å delegere.
Situasjonsrapport fra Bankenes sikringsfond og Sparebankforeningen. Høstkonferansen 2008 Bankenes sikringsfond Rica Maritim Hotel Arne Hyttnes.
Stillinger: a)INSTITUTTLEDER: Det er tre søkere til stillingen. En intern, to eksterne (en av disse er II-er hos oss) Reglement for tilsetting og valg.
Innherred samkommune 1 Mulig organisering av arbeidet med felles kommuneplan Dialogseminar Åre 13. mars 2007.
# Rapporten skal kun benyttes av Universitetet i Oslo til de formål den er ment og skal ikke distribueres til andre parter uten vårt skriftlige samtykke.
Velkommen til foreldremøte på Ra ungdomsskole
Internt handlingsrom (IHR) Allmøte for Sentraladministrasjonen 26. oktober 2012 Universitetsdirektør Gunn-Elin Aa. Bjørneboe.
Prosjektavslutning og sluttrapport
Revidering av lokal lønnspolitikk 2014 status arbeid
”Deltid – et steg videre” KS-Sør-Trøndelag 25.februar 2009 VIKNA –MODELLEN ” 3+3”
Tillitsvalgtes medvirkning i budsjettarbeidet
Status prosjektøkonomistyring (1) Prosjektet har levert –Endring i regnskapsføringen av prosjekter ved UiO –Ny rapportpakke –Felles praksis minimumsstandard.
SINTEF Raufoss Manufacturing AS
Forskningsadministrativ avdeling Prosess faglig prioritering Plan for fase 3 (Aktiviteter på UiO-nivå) Oppdatert
K10 samarbeid IKT Møte med programkomiteen for ASSS 10. juni 2010.
Oppdatert kontrollprogram??. 1.Gjennomgang av tidligere kontrollprogram (2011) og oppdatering ifht. Status Risiki Ressurspersoner for videreutvikling.
Styremøte IHR – Forslag til vedtak. Roller og ansvar Forslag til vedtak Med bakgrunn i saksutredningen anbefaler universitetsdirektøren følgende.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Allmøte USIT 19. juni Nr 96! Abel på kartet!
11 Nettverksmøte for LP – Agenda – 10.10: Informasjon om EU-tjenesten ved NTNU v/ Per Inge Andresen og Øyvind Throndsen – 10.25:
Overordnet tidsplan, bemanning og innplassering 1 AugustDesemberNovemberOktoberSeptember Bemanning og innplassering Avklare grensesnitt Funksjons-
Det samfunnsvitenskapelige fakultet Tendens til utflating? ekstra midler til rådighet som enhetene.
Forslag til ny organisering av fakultetsdministrasjonen (resultatet etter ledermøtet ) Dekanus Strategisk rådgivning Strategisk rådgivning NK fakultetsdir.
Dialogmøte vedrørende utredning skolestruktur Skarnsundet Redigert
Forventningene fra Fylkesmann « Fylkesmannen forventer at det er gjort en vurdering av hvorvidt kommunen, gjennom ny kommune eller på egen hånd, er i stand.
Oppfølgingsmøte Veilederutdanning Hensikt Oppfølging av startmøtet. Presentere resultater og erfaringer med gjennomført plan, samt vurdere om det.
Fusjonen NTNU og status fakultetet
Forventningene fra Fylkesmann
Oppfølging av regionale planer PH og TSB
Hva skjer i programmet nye Kristiansand
HMS Charteret – referat fra arbeidsmøte
«Et NAV med muligheter»
Kommunikasjonslinjer for webarbeidet
Organisasjonsjustering hos USIT Allmøte 01. juni 2017
Internt handlingsrom (IHR)
Organisasjonskart for webarbeid Oppdatert 1/8 2008
Organisasjonskart for webarbeid Oppdatert 6/8 2008
Lindesnes 2020 Vi bygger den nye kommunen sammen.
Organisasjonskart for webarbeid Oppdatert 11/8 2008
Administrativ organisering -
Delprosjekt arbeidsgiverpolitikk
Utskrift av presentasjonen:

Tove Blix Personal- og økonomiadministrativt arbeid ved Det medisinske fakultet Vurdering og organisering Utkast 23.06

Tove Blix Prosess og fremdriftsplan –23.06 Lederforum. Sp om intervjuer; i-leder, kontorsjef ev. begge. Dato for intervjuer: 29. og 30.juni, 6, 7, 8, 9. eller 10. juli, 27. juli og videre fremover. Alle intervjuene bør være avholdt innen –24.06 Administrativt ledermøte, info om prosessen samt om intervjuene.

Tove Blix Prosess og fremdriftsplan –Representanter fra evalueringsutvalget, OPA og ØPA vil bli intervjuet så snart som mulig –26. eller 29. juni Informasjonsmøte med fagforeningene og ledende verneombud m.fl. om prosessen. –26. eller 29. juni. Møte med seksjonssjefene for økonomi- og personalseksjonen –01.07 Prosessen bør være ferdig ”designet” –20.08 Kartleggingen bør være avsluttet og vi har en konkret behovsanalyse –01.09 Status i forhold til hva kartleggingen har resultert i bør kommuniseres til alle involverte

Tove Blix Prosess og fremdriftsplan –10.09 Innen denne dato avholdes en workshop (ev. over to dager) med aktuelle personer for å få frem forslag til konkrete tiltak. –20.09 Forslag til tiltak bør kommuniseres til alle involverte innen denne dato –01.10 Det må arbeides videre med detaljerte planer i forhold til de grep som skal tas, hvem dette involverer etc. –30.10 Rapporten må være ferdig –15.11 Møte med fagforeningene (info ev. drøftingsmøte avh. av behov) –15.12 Siste styremøte

Tove Blix Involvering i prosessen u-ledelsen holdes løpende orientert dekanat involveres i de ukentlige møtene ev. ved behov i-lederne involveres gjennom lederforum kontorsjefene og seksjonssjefene involveres gjennom administrativt ledermøte seksjonssjefene for økonomi og personal involveres spesielt gjennom avtalte møter de ansatte på seksjonene involveres etter nærmere avtale med seksjonssjefene og fagfor. fagforeningsrepr. og vernelinjen involveres i hht. hva vi blir enige med

Tove Blix Informasjon om prosessen vi oppretter en egen nettside med informasjon om prosessen, aktuelle dokumenter etc. Bjørn informerer universitetsledelsen, og Tove har ansvaret for all annen informasjon

Tove Blix Andre oppgaver i henhold til mandatet: operasjonell støtte til seksjonssjefene i de aktuelle seksjonene i form av strategiske innspill. Oppfølging av dette punktet avtales med de aktuelle seksjonssjefene opprydding i prosjektporteføljen innen nyttår. Oppfølging av dette avtales med seksjonssjefen for økonomi