Insentivperiode 1, 2012 Startet 26. mars Avsluttes 15. juni Krav for å delta: Fra hver bedrift skal 10 brukere samkjøre 4 ganger.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Motivasjonsgruppenes HVEM HVA HVOR
Advertisements

Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Status selvvalg i NorgesGruppens kjeder
Møte for bedriftskontaktene 4. oktober • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Endringer Generelt for TQM Enterprise
Møte for bedriftskontaktene 28. august * Kort status * Besøk fra Team Carma * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Live|work nordic AS Utdanningsetaten 2010 Skoleutviklingsprosjektet på Risløkka KonseptretningerKonseptretninger Anders Kjeseth Valdersnes.
Rekruttering og utvikling av klubben som nettverksarena.
Daglig leder program Samling 2, sept. Hensikt.
Møte for samkjøringsambassadører 5. november 2012.
Go`Supervisor 2010.
Hva er Fretex ?.
Møte for bedriftskontaktene 6. september • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Gardermoen, 24. september 2013 Ståle Tunang-Nybakk Utbredelse av pleie- og omsorgsmeldinger v1.6.
Foreløpige resultater
Utbredelse av pleie- og omsorgsmeldinger v1.6
Prosjektstatus. Fremdrift til nå  Forrige brukerforum la vi frem følgende plan:  15 mars – Fase 1 – alle hovedmoduler  15 april- Fase 2 med Aktiviteter.
AVDELINGENES ÅRSMØTER I Temaer •Region Øst sin tiltaksplan for 2014 •Region Øst planlagte møter i 2014 •Årshjulet.
Av Beate Magerholm, Drammen kommune
IT-konferansen 2013 Mobiltilpassing av UiOs nettsider Even Halvorsen Webseksjonen.
BarentsWatch Lab Mål, funksjoner og oppgaver - Per-Arne Hoel, nov
3 års rullerende verveplan Skøyen Rotaryklubb 2009/ /2012.
Copyright Nord Europas største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,17. desember 2007 Side 1.
Regelmessighet (Repeterende aktivitet) Hvor finner jeg Regelmessighet?
Hvordan går det med fylkesavdelingens- arbeidet med fagkongressen 2013?
Elektronisk meldingsutveksling Hvordan sikre drift og organisere meldingsovervåkningen FUNNKe Sandnessjøen Guri Selnes, rådgiver Helse- og Omsorg.
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
TITLE KLUBBENS MÅL OG PLANER PETS D
FAU Møte 3. september 2013 Velkommen Registrering ved døren.
Velkommen til Nettverkssamling Hurdalsjøen Hotel mai 2012 Informasjon fra landsforeningen.
Endringer i Bydrift Bergen KF Pressekonferanse 12. desember 2007.
Diabeteskonferansen 2010 Vekst og verving. Vekst i alt vi gjør Det er ikke målet som er veien, men veien som går til målet. 2 Vi ønsker en medlemsmasse.
Lions Røde Fjær 2015 Lions Norges største og viktigste oppgave i tiden fremover.
MarinPack - FOU- program for sjømatemelballasje Økonomisk status Mangler fortsatt NOK 150’ i bedrifters egeninnsats Utbetalt fra NFR 1. Og 2. Tertial =
Møte for bedriftskontaktene 6. desember Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 2. november Teknologistatus Ambassadørnettverk Høstkampanje Møter fremover Bergens Tidende Agenda.
Ekstramøte for bedriftskontaktene 4. januar 2013.
Møte for samkjøringsambassadørene 6. desember 2012.
Møte for bedriftskontaktene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Veien videre * Finansiering * Kampanjevirksomhet etter påske Agenda.
Møte for samkjøringsambassadører 12. september 2012.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Avego – ny funksjonalitet og spørsmål Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 17. Januar Kort kampanjestatus Avego Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 30. april * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 12. Juni * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for samkjøringsambassadørene 17. Januar 2013.
Møte for bedriftskontaktene 18. november * Nåværende status * Statistikk * Carma-kampanje * Veien videre: * PUST * Kampanje fra vegvesenet m.fl.
Ung i BKK 19. oktober Om prosjektet Ambassadørnettverk Høstkampanje Demo Idemyldring Agenda.
Møte for samkjørere hos Aker Solutions 19. oktober 2012.
«Vi har lyktes!» Roar Brekken, leder Stjørdal KFU.
Tove Blix Personal- og økonomiadministrativt arbeid ved Det medisinske fakultet Vurdering og organisering Utkast
Handlingsplan for Oslostudentenes idrettsklubb 2013.
Internett Bydel Vestre Aker Media- og informasjonshåndteringsseminar
Foreldrenes og elevenes nettverk i Bergen kulturskole
Inneholder din applikasjon personopplysninger?
1 Kommersialisering av FoU-resultater – FORNY - Informasjon fra programsekretariatet FORNY – Forum, Bergen Ola Børke, Programkoordinator.
22. November 2001 Budsjettseminar. 2 Kort innføring i regnskapsføring Kort innføring i budsjettering Gjennomgang av budsjettapplikasjonen Agenda.
Status webSA 2013 Videreutviklingsrådet ninaelise
Webinar - Prosjektarbeid og samhandling
Nytt Intranett Trøndelag Fylkeskommune
Regionalt system for medikamentell kreftbehandling
Bakteppet - Yrkesfagenes år 2018
Informasjon om FAU (Foreldrerådets arbeidsutvalg) og klassekontakter
Lions Røde Fjær 2015 Lions Norges største og viktigste oppgave i tiden fremover.
Rollen som lederkommune i ASSS barnevern
HELSE OG SOSIAL | Helsefremming og innovasjon.
Utskrift av presentasjonen:

Insentivperiode 1, 2012 Startet 26. mars Avsluttes 15. juni Krav for å delta: Fra hver bedrift skal 10 brukere samkjøre 4 ganger

Overordnede mål frem til 1. juni reelle brukere av spontan samkjøring i Bergen: –I løpet av en uke skal det gjennomføres 5000 turer ved hjelp av spontan samkjøring Utvikling og testing av HentMeg-plattformen: –Plattformen blir aktivt testet av betatestere etter hvert som ulik funksjonalitet er på plass

Detaljerte mål frem til 1. juni reelle brukere av spontan samkjøring i Bergen: –Bedrifter som er med i nettverket skal ivaretas og få hjelp til å rekruttere nye samkjørere –Nye bedrifter skal rekrutteres; 2 for hvert kvartal, totalt 17 innen 1. juni 2013 –«Utenforstående» samkjørere som er registrert i Avegos affiliate eller som vi finner på andre måter, kan eventuelt involveres, gjøres velkomne og bli invitert med på vervekampanjer o.l.

Kommunikasjon Månedlige samlinger for bedriftskontakter og vara Opprettelse av et ambassadørprogram for å ivareta og engasjere ildsjeler: –Oppgaver som standvert, verkstedsvert, verving osv –Samlinger for ambassadører –Andre ting? Nettside som skal gjøre det lett å: –Melde seg på som spontan samkjører –Finne ny og oppdatert informasjon om prosjektet og status –Få svar på spørsmål om spontan samkjøring (FAQ, forum osv) –Finne arrangementer relatert til spontan samkjøring –Andre behov? Jevnlige nyhetsbrev til brukere og kontaktpersoner Intern kommunikasjon i bedriftene; nyhetsbrev, intranett… Annet?

Veien videre Inki vil møte med hver enkelt bedrifts kontaktperson og vara Månedlige møter vil bli satt opp for å formidle status og ny informasjon Dere vil bli informert når nettsiden er oppe og går og etter hvert som nye aktiviteter blir planlagt