Laste ned presentasjonen
1
Endringer Generelt for TQM Enterprise
2
Utvidelse av prosess-strukturen
Utvidelse av prosess-strukturen. Det er nå utviklet mulighet for å ta i bruk et tredje prosessnivå under delprosess. Dette prosessnivået har samme funksjonalitet som hovedprosess og delprosess.
3
Husk: Innstillingene settes i Administrasjonen
4
Nytt nivå mellom foretak og STED, kalt Org. nivå 2.
5
Mulig å ha ansvarsområde / hovedprosess som startbilde i publiseringen
Mulig å ha ansvarsområde / hovedprosess som startbilde i publiseringen. Innstillingene i brukerprofilen (Min profil) benyttes.
6
Brukere som inaktiveres skjules også fra eventuelle e-postgrupper og brukeroversikter. Tidligere måtte disse manuelt fjernes fra gruppene ved inaktivering.
7
Mulighet for å velge HTTPS
8
Søk: Når man gjør et nytt søk i hendelser eller dokumenter så vil søkekriteriene være bevart.
9
Ny godkjenner-funksjon i Publisering:
-Det kan registreres Godkjenner på alle Ansvarsnivåer (ansvarsområde, underområde, prosessnivå 3) -Disse Godkjennere kan godkjenne dokumenter på sitt område og underliggende -Ansvarlig godkjenner er godkjenner på det laveste nivået.
10
Dokumentsøk fra kundens intranett:
Mulighet for å integrere en søkelinje i kundens intranett for søk mot dokumenter i TQM Enterprise Bedriftens eget Intranett Årshjul
11
Endringer Dokumentstyringsmodulen
12
Ved flytting av dokumenter så oppdateres saksgangen på dokumentene som er flyttet
13
«Mouse over» funksjonen:
Ved utlisting av underområder i publisering kommer antall dokumenter opp etter hvert som man holder musen over.
14
Økt ingressfelt på dokumenter fra 1000 til 5000 karakter
15
Utskriftsversjon: Endring i Neste Revisjon
Utskriftsversjon: Endring i Neste Revisjon. Dersom det finnes en Neste Revisjonsdato direkte på dokumentet, så skal denne alltid overstyre overliggende revisjonsdatoer.
16
Statistikk i dokumentmodul Lagt til valg av sted som utplukk på oversiktene: - Ansvarsoversikt - Ansvarsoversikt med dokumenter
17
Under Rapport Ansvarsoversikt med dokumenter: Godkjenner satt direkte på et dokument kommer med i rapporten
18
Publisering av dokumenter fra: - en delprosess til en annen - fra et prosessnivå 3 til et annet
«Nesting» av publisering: Publiserte dokumenter og områder blir nå publisert videre
19
Mulighet for å gruppere dokumenter:
Mulighet for varsle med e-post ved endringer på dokumenter i gruppen:
20
Utvidelse i avansert dokumentsøk:
søke på dokumentgruppe søke på godkjente / ikke-godkjente dokumenter
21
Saksgang på dokumenter:
Endring av godkjentstatus og godkjenner blir nå logget i saksgangen.
22
Endringer Risikovurderingsmodulen
23
Innsyn og tilgang til risikoscenarier er strammet inn, og er nå på linje med slik tilgangen er til hendelser (med tillegg for spesifikke risiko-tilganger). Man har fortsatt mulighet til å generell lesetilgang til risikoscenarier.
24
Alle brukere med ansvar på et prosessområde gis tilgang til Risikovurderingsmodulen
25
Saksgangslogg inneholder nå informasjon vedr opprettelse/sletting av tiltak i en risikovurdering
26
Ansvarlig og vurderer mottar e-postvarsel dersom et dokument som er lagt til som vedlegg på scenario eller risikovurdering blir endret, arkivert eller inaktivert.
27
Endringer Hendelsesmodulen
28
Søk i hendelsesbehandling
Søk i hendelsesbehandling. Det er nå mulig å søke på hendelser registrert siste x-antall dager.
29
SMS/MMS tilrettelagt for bruk i utlandet
SMS/MMS tilrettelagt for bruk i utlandet. - Man kan legge til utenlandske telefonnummer i Min profil - SMS-kvitteringer blir språkstyrt (alle nummer med +47 = norsk, alle andre = engelsk ) Melde hendelse via SMS/MMS: Også assistent for et område mottar nå e-postvarsel ved sms/mms-registrering av hendelser
30
Ved lukking av hendelse registrert via SMS kan teksten i feltet «Grunnlag for verifisering/lukking» tas med i sms-kvitteringen som går til registrator.
31
Det er nå mulig å parameterstyre om relaterte tiltak skal være utført før en hendelse kan lukkes.
32
Det er lagt til et nytt felt for å kunne melde hendelser på vegne av andre brukere. Feltet er parameterstyrt.
33
Setter man begrenset tilgang på underområde så gjelder nå dette også i hendelsesbehandling. For hendelser vil det da kun være registrator, saksbehandler og den ansvarlige for hendelsen som har automatisk tilgang, andre må gis tilgang via egenskaper på underområde.
34
Ny grafisk statistikk i Beslutningsstøtte: 1
Ny grafisk statistikk i Beslutningsstøtte: 1. Viser månedsoversikt med siste 12 mnd + ukesvisning på siste mnd. 2. Åpne hendelser, lukkede hendelser og prosentvis lukkede.
35
Tips Vedlikeholdsmodulen
36
Felt for utfyllende informasjon ( GPS koordinater mot Google Earth) på Lokasjon/Bygg og Utstyr.
37
Aktivitetsplanlegger
38
For å registrere Aktiviteter
39
Årshjul tilgjengelig under Beslutningsstøtte
40
Prosjektdokumenter BETA
41
Nytt ikon
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.