Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Endringer Generelt for TQM Enterprise

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Endringer Generelt for TQM Enterprise"— Utskrift av presentasjonen:

1 Endringer Generelt for TQM Enterprise

2 Utvidelse av prosess-strukturen
Utvidelse av prosess-strukturen. Det er nå utviklet mulighet for å ta i bruk et tredje prosessnivå under delprosess. Dette prosessnivået har samme funksjonalitet som hovedprosess og delprosess.

3 Husk: Innstillingene settes i Administrasjonen

4 Nytt nivå mellom foretak og STED, kalt Org. nivå 2.

5 Mulig å ha ansvarsområde / hovedprosess som startbilde i publiseringen
Mulig å ha ansvarsområde / hovedprosess som startbilde i publiseringen. Innstillingene i brukerprofilen (Min profil) benyttes.

6 Brukere som inaktiveres skjules også fra eventuelle e-postgrupper og brukeroversikter. Tidligere måtte disse manuelt fjernes fra gruppene ved inaktivering.

7 Mulighet for å velge HTTPS

8 Søk: Når man gjør et nytt søk i hendelser eller dokumenter så vil søkekriteriene være bevart.

9 Ny godkjenner-funksjon i Publisering:
-Det kan registreres Godkjenner på alle Ansvarsnivåer (ansvarsområde, underområde, prosessnivå 3) -Disse Godkjennere kan godkjenne dokumenter på sitt område og underliggende -Ansvarlig godkjenner er godkjenner på det laveste nivået.

10 Dokumentsøk fra kundens intranett:
Mulighet for å integrere en søkelinje i kundens intranett for søk mot dokumenter i TQM Enterprise Bedriftens eget Intranett Årshjul

11 Endringer Dokumentstyringsmodulen

12 Ved flytting av dokumenter så oppdateres saksgangen på dokumentene som er flyttet

13 «Mouse over» funksjonen:
Ved utlisting av underområder i publisering kommer antall dokumenter opp etter hvert som man holder musen over.

14 Økt ingressfelt på dokumenter fra 1000 til 5000 karakter

15 Utskriftsversjon: Endring i Neste Revisjon
Utskriftsversjon: Endring i Neste Revisjon. Dersom det finnes en Neste Revisjonsdato direkte på dokumentet, så skal denne alltid overstyre overliggende revisjonsdatoer.

16 Statistikk i dokumentmodul Lagt til valg av sted som utplukk på oversiktene: - Ansvarsoversikt - Ansvarsoversikt med dokumenter

17 Under Rapport Ansvarsoversikt med dokumenter: Godkjenner satt direkte på et dokument kommer med i rapporten

18 Publisering av dokumenter fra: - en delprosess til en annen - fra et prosessnivå 3 til et annet
«Nesting» av publisering: Publiserte dokumenter og områder blir nå publisert videre

19 Mulighet for å gruppere dokumenter:
Mulighet for varsle med e-post ved endringer på dokumenter i gruppen:

20 Utvidelse i avansert dokumentsøk:
søke på dokumentgruppe søke på godkjente / ikke-godkjente dokumenter

21 Saksgang på dokumenter:
Endring av godkjentstatus og godkjenner blir nå logget i saksgangen.

22 Endringer Risikovurderingsmodulen

23 Innsyn og tilgang til risikoscenarier er strammet inn, og er nå på linje med slik tilgangen er til hendelser (med tillegg for spesifikke risiko-tilganger). Man har fortsatt mulighet til å generell lesetilgang til risikoscenarier.

24 Alle brukere med ansvar på et prosessområde gis tilgang til Risikovurderingsmodulen

25 Saksgangslogg inneholder nå informasjon vedr opprettelse/sletting av tiltak i en risikovurdering

26 Ansvarlig og vurderer mottar e-postvarsel dersom et dokument som er lagt til som vedlegg på scenario eller risikovurdering blir endret, arkivert eller inaktivert.

27 Endringer Hendelsesmodulen

28 Søk i hendelsesbehandling
Søk i hendelsesbehandling. Det er nå mulig å søke på hendelser registrert siste x-antall dager.

29 SMS/MMS tilrettelagt for bruk i utlandet
SMS/MMS tilrettelagt for bruk i utlandet. - Man kan legge til utenlandske telefonnummer i Min profil - SMS-kvitteringer blir språkstyrt (alle nummer med +47 = norsk, alle andre = engelsk ) Melde hendelse via SMS/MMS: Også assistent for et område mottar nå e-postvarsel ved sms/mms-registrering av hendelser

30 Ved lukking av hendelse registrert via SMS kan teksten i feltet «Grunnlag for verifisering/lukking» tas med i sms-kvitteringen som går til registrator.

31 Det er nå mulig å parameterstyre om relaterte tiltak skal være utført før en hendelse kan lukkes.

32 Det er lagt til et nytt felt for å kunne melde hendelser på vegne av andre brukere. Feltet er parameterstyrt.

33 Setter man begrenset tilgang på underområde så gjelder nå dette også i hendelsesbehandling. For hendelser vil det da kun være registrator, saksbehandler og den ansvarlige for hendelsen som har automatisk tilgang, andre må gis tilgang via egenskaper på underområde.

34 Ny grafisk statistikk i Beslutningsstøtte: 1
Ny grafisk statistikk i Beslutningsstøtte: 1. Viser månedsoversikt med siste 12 mnd + ukesvisning på siste mnd. 2. Åpne hendelser, lukkede hendelser og prosentvis lukkede.

35 Tips Vedlikeholdsmodulen

36 Felt for utfyllende informasjon ( GPS koordinater mot Google Earth) på Lokasjon/Bygg og Utstyr.

37 Aktivitetsplanlegger

38 For å registrere Aktiviteter

39 Årshjul tilgjengelig under Beslutningsstøtte

40 Prosjektdokumenter BETA

41 Nytt ikon

42

43

44

45


Laste ned ppt "Endringer Generelt for TQM Enterprise"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google