Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!. Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hovedprosjekt Gruppe 18E Vår Prosjektoppgave 18 E  Arbeidsgiver  Byåsen Bilverksted AS ved John Myhre  Veileder  Jostein Lund  Gruppemedlemmer.
Advertisements

Trim.no AS Trening Slanking Kosthold Kosttilskudd Belastningsskader
SAVNER du en AVIS som når LOKALT NÆRINGSLIV DIREKTE? Hva med en egen næringslivsavis på rosa papir - med lokalt næringsliv i fokus - med lokalt næringsliv.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
Gjenbruk av offentlig informasjon 16 januar 2009 Vindern, Oslo Michael Borge Daglig leder tellUs.
Slipp oss til - ungdom inn i landbruket - Presentasjon for (din kommune/temamøte)
Markedet: •Tillegg for stasjonsvogn har nådd toppen •Farge/fargekombinasjon betyr fortsatt mye •Diesel fremdeles mindre avskrivn. enn bensin •Kilometer.
Forskning og utvikling Hva bidrar biblioteket med?
BRUKTBILKURS Gjennomføres av CarWEB. Etableres nå i samarbeid med BilNorge.no og Norges bilbransjeforbund. Kursene støttes av Finn.no og Zett.no.
! Bruktbil – merkeforhandlerens viktigste satsningsområde v/Eljar Ness, carWEB / Sentinel Software AS ?
Fotballen.eu Her følger en detaljert oversikt over muligheter for annonsering på fotballen.eu Du får også oversikt over statistikk samt historikk.
Hobølkonferansen 2012 Adm. direktør Tor Backe, NRL-VVS.
Bruktbil - bransjens største utfordring og viktigste satsningsområde
Oslo og Omegn Bilbransjeforening Frokostmøte 19.november 2009 Bruktbil vil være den viktigste bilmodellen for bilforhandlere i 2009, 2010 (og i alle påfølgende.
Norsk Gallup Institutt AS Gallup InterTrack Januar 2000 Skrevet av: Tore Wæthing, Norsk Gallup Institutt AS INTER TRACK  Internett informasjon 
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 Bruktbil - kun et betalingsmiddel eller eget forretningsområde med stort potensiale? Eljar Ness, adm.dir CarWEB.
1 Web og sosiale medier Kvinne på Topp 22. September 2008 Sørmarka.
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2011 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2011 (Journalistdelen)
Dyreparken på 300 sekunder.
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
Varemerkeprogrammet Sikkerhet og forbrukertrygghet
Mediebruk i tid og rom Trender 2006: Seminar for Fagpressen Knut-Arne Futsæter TNS Gallup
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Resultat Q Pressekonferanse Bergen 5. mai 2004.
  Etablert i utspring fra HIST/NTNU   Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler   God soliditet Klikk her for å.
Intranettløsning for små og store organisasjoner.
Forretningsidé Vår forretningsidé er å drive journalistvirksomhet på oppdrag fra lokalavisen, samt opprette en webside for ungdom i Egersund/Dalane.
Tilstandsrapport: Hvem er brukerne og hva trenger de? Bidrar uio.no til å oppnå UiOs strategiske mål?
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
1: Markedsleie for hybler og leiligheter i Oslo tredje kvartal 2006.
1 The Innovation Relay Centre (IRC) Network Et europeisk nettverk for forskning, teknologioverføring og innovasjon.
Per Ragnar Johansen og John Fiskvik
Norsk Nyfødtmedisinsk Norsk Nyfødtmedisinsk
Yara – kunnskap for et bærekraftig landbruk. Date: Page: 2 Yara business struktur Nedstrøms OppstrømsIndustriell.
Julemøte – Fjernvarme i konkurranse med lokale alternative
Regionkonferanse NBF Oslo og Akershus 2014 Bransjegruppe Internett.
Norges Bank 11 Hovedstyremøte 13. mars Norges Bank 22 Kilde: Statistisk sentralbyrå Vektet median KPI-JAE 20 prosent trimmet snitt KPI Ulike indikatorer.
Oppland Arbeiderblad Kjønn i kildebruk - Utviklingstrekk over en to års periode.
Oppdateringsseminar 5. – 6. februar 2011 Nytt luftrom på Østlandet i Oslo og Farris TMA ASAP * Roger Holm * Advanced Sectorization and Automation Project.
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 Bruktbil – merkeforhandlerens viktigste satsningsområde?
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 Bruktbil – merkeforhandlerens viktigste satsningsområde?
! Bruktbil – merkeforhandlerens viktigste satsningsområde v/Eljar Ness, carWEB / Sentinel Software AS ?
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!
MedieTrender og Finanskrisen Årsmøtet i Norsk Journalistlag 28. april 2009 Bjarne Kristiansen, TNS Gallup
«Flystasjon på billigsalg»
Søketjenester mellom børs og katedral Søketjenester, kommersialisering og integritet november 2000.
Espen Udland Adm.direktør/ansvarlig utgiver
REMA Distribusjon Norge AS Distribunal Narvik Hjalmar Larssen Daglig Leder .
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Merkeordningen Fairtrade Max Havelaar
Knut-Arne Futsæter TNS Gallup
CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere.
Etablert i utspring fra HIST/NTNU Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler God soliditet.
Etablert i utspring fra HIST/NTNU Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler God soliditet Klikk her for å kontakte Sentinel.
Presentasjon av TV2s sommersatsing på Fredriksten Festning i Halden Sommeren 2007.
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
Markedsføringsloven - telemarketing.
N O R P R O F F Quality Management SAMARBEIDSPARTNER FOR
Felles sak/arkiv til 9-k 1 v/ kommuneelsker konsulent Lars Fremstad, LarvikIT as.
Medietall 2014 Lesing av blader og magasiner Lesing av papiraviser
1 Alarmer til demente personer Pilotprosjekt Nasjonalt program for leverandørutvikling Dialogkonferanse 11 jan 2011 Bergen Spes rådgiver Per Waardal USHT.
Ut- konferansen 14 oktober 2013 Et blikk til Afrika Eystein Eriksen (adm.dir - Nortroll AS)
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lokalaviser © TNS Oktober 2015 Dokumentasjon om lokalavisas.
Norsk Finansbarometer 2016 © TNS Norsk Finansbarometer 2016.
Om undersøkelsen E-handelsundersøkelsen er gjennomført for andre gang.
Sidene for 1935 fra bestefars første dagbok,
Gruppe 51E Inger Torp, Edvard Andrè Nilsen, & Janne KB Pedersen
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Utskrift av presentasjonen:

Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!

Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon. Er ledende på bilinformasjon i Norge! Blader og Internett-tjenster Bil, Norges største bilblad! ( lesere) YrkesBil, Norges største transportblad ( lesere) MotorBransjen, Norges største blad for bil- og motorbransjen ( lesere) FirmaBil, egne firmabilsider i Bil og på BilNorge.no/firmabil BilNorge.no, Norges mest omfattende bilside, i rask vekst

Side 3 Bilinfo.no etablert med bilstoff, juni 1996 Samarbeidsavtale med B.I.L og OFV, oktober Eksklusiv bruktbildatabase for merkeforhandlere (B.I.L) - Nybildatabase (OFV) carWEB valgt som samarbeidspartner/software, mars 1999 BilNorge.no lansert med bruktbiler/nybiler/bilnyheter, februar 2000 Samarbeidsavtale med NBF, mars Felles bransjestandarder for å oppnå rasjonelle og kostnadseffektive løsninger for administrasjon og markedsføring av brukte biler fra NBF-FORHANDLERE på Internett Historikk og bransjesamarbeid:

Side 4 Plattformen: carWEB-BilNorge.no carWEB-BilNorge.no anbefales av B.I.L og NBF som plattform for salg av bruktbiler på Internett Fra carWEB-BilNorge-plattformen kan forhandlere også annonsere bruktbiler til andre kommersielle internettsider, aviser og salgskanaler, bl.a.: –Finn –Zett –Bilguiden –Autobørsen –TV2 Torget –Regionaviser –Lokalaviser

Side 5 Månedstall: ”Norges raskest voksende Internettside for bilinformasjon”* Månedstall: sidevisninger besøk unike brukere 10. raskest voksende nettside i Norge i fjor * *TNS Gallup

Side 6 Bruktbiler, ca til salgs fra 500 norske merkeforhandlere Priser og tekniske data/spesifikasjoner på alle nye biler på markedet: ca varianter (i samarbeid med OFV) brukte yrkesbiler til salgs Egen PrivatSalg-base tilgjengelig for forbrukerne ”På-ruta-snittpriser” (med 500 forhandlere ( biler i fjor) som grunnlag) Bruktbilguide Oversikt over alle norske merkeforhandlere og link til brukt- og nybil Alt om bil (og bruktbil) på en side:

Side 7 Unik database med over bil/bruktbiltester av bladet Bil (i perioden 1996–2005) 5-10 bilnyheter hver eneste dag Norske og internasjonale Bransjenyheter ”LIVE” fra Bilutstillinger Biløkonomi og firmabilstoff Dekk og Felg Bilsport, bilhistorie, forbrukerinfo...og mye, mye mer! Et mangfold av redaksjonelle artikler!

Side 8 Bruktbiladministrasjon med riktig kodesett (OFV/BilNorge.no) Bruktbilannonsering/publisering – bidrar til valgfrihet og konkurranse Bruktbiler på forhandlernes egne hjemmesider Oppnådde bruktbilpriser i carWEB foredlet av BilNorge.no Dynamisk Bruktbilmegling (utveksle fremmedmerker, etterlysning av ønskede biler) Bruktbiltakst – takstnett (fast standard og database for utførte takster) …bidrar til fornuftig bransjesamarbeid

Side 9