14.07.2014 s. 1 Evaluering av rådgivningstjenesten 22.03.2012 Foto: Crestock.com.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
Advertisements

1 Oppstartsundersøkelse 2008 Høgskolen i Bergen 586 besvarelser (30 % svarprosent)
RAFT Prosjekt hørsel Leif Foss, NAV Lerkendal Marianne Simensen, NAV Sør-Trøndelag.
Nytt fra IF Innhold • Justeringer på • Messer • Aftenposten-bilag • Studentum • Studiestart • Folkehøgskolekatalogen.
Foreldremøte om videregående skole
s. 1 Aktuelt - rådgivertjenesten Inger Lise Pettersen Foto: Crestock.com.
Elevenes verdifulle bidrag
Spøken som gir deg lykke!
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Hendelser og nøtter Dommerseminaret 2012.
Evaluering Kurs i utdanningsprogram våren 2013 Karriereenhetene i Oslo 4-5. juni 2013.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie Bydel Vestre.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Bydel Grorud.
1 Eiendom og drift Arbeidsmiljøundersøkelsen ved NTNU 2009 Drift og Eiendom Et verktøy for utvikling av arbeidsmiljø ved NTNU Utviklet internt i NTNU for.
HELSESØSTERKONGRESSEN 2014 Balansekunst i hverdagen
Tildeling av snødeponeringssted. LOG530 Distribusjonsplanlegging 2 2 Kommunen skal kommende vinter frakte snø fra 10 soner til 5 deponeringssteder. Snøen.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Kunnskapsminister Kristin Halvorsen Hamar, 22. mai 2012.
Hapros vei mot eQuass godkjenning? eQuass. OVERORDNET ORGANISASJON Oppdatert: Godkjent: EL 1) Medlem i ledergruppa 2) Stedfortreder for adm.
Fysioterapiårsverksutvikling
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
©TNS Norsk Finansbarometer 2014 Norsk Finansbarometer 2014 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Daglig leder nettverk Samling 1, 2014.
Questback 2012 Questbacken er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord- Trøndelag. Det var ca. 325 som svarte i 2012,
Fylkesnettverk for karriereveiledning i Nord-Trøndelag Namsos, april 2013.
Kapittel 2 oppgave e) Sett inn preposisjoner eller adverb
s. 1 Gjennomføring i vgo i Nordland Rådgiversamling Foto: Crestock.com.
Aktuelt om rådgivertjenesten
PROSJEKT FAGOPPLÆRING Prosjektleder Kurt Henriksen Dato Mosjøen Foto: Crestock.
I Sykepleien nummer 11, 2012, bestemte vi å ta opp sosiale medier som tema.
1. Guro Rundbråten Født: Posisjon: Målvakt Høyde:
Evaluering inntak 2012 Vedleggsskjema «Rett skjema til rett elev» Skjema A: Det var inntaksåret 2012 et ønske om å få riktige søkere til særskilt.
1 Emil Jungman Født: Posisjon: Målvakt Høyde: 198 cm.
1. Emil Jungman Født: Posisjon: Målvakt.
1. Emil Jungman Født: Posisjon: Målvakt.
1 Denne undersøkelsen Har økonomiske innstramninger på din arbeidsplass, påvirket pasientene/brukerne?
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Behov Figur 4 Behov.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Larvik – der det gode liv lever!
Omstilling i kommunen - når er det nødvendig? - Ivar Vigdenes
Åpne en luke hver dag og få en gave
Kristin Granne Avdeling for opplæring og tjenester
Hvilke familietilbud trenger de yngste
DLG – Horten vgs 5. September Skoleåret – 2012 KursEndringerAvbruddProsent EndringerAvbruddProsentEndringer Avbrudd Prosent.
Konkurrenceevne og globalisering 10. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Kapittel 36 Reza forteller om sin arbeidserfaring.
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Monika S. Luktvasslimo 12. desember 2013
Kapittel 2 oppgave c Preteritum eller perfektum?
Trivselsundersøkelse 2014 Brukerundersøkelse høst 2014 (utdrag) Skoler som ble kontaktet Alle 882 trivselsskolene som var aktive høsten Besvart av.
Arbeidsmiljø- og klimaundersøkelser (ARK)
Oslo universitetssykehus består av de tidligere helseforetakene Aker universitetssykehus, Rikshospitalet (inkl. Radiumhospitalet)
Arbeidsmiljø- og klimaundersøkelser (ARK)
Inntak Inntakskalender 2015
Nytte og efterspørgsel 3. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
1 SKAL DU HJELPE KFUK-KFUM NÅR VI SLUTTER?. 2 VI FIKK SÅ MYE GLEDE I KFUK-KFUM I Y’S MEN FORTSATTE DET.
Samlinger november 2014 Før inntaket 2015/16 Søknadsfrist 1.februar Meldingsskjema 1.mars Spesialundervisning.
Rentedannelse og finansiel stabilitet 6. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Sykefravær PSU 3.februar kvartal
29. juli 2014 Silje Winther Seksjon for studentinformasjon og opptak
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Produktion og udbud 4. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Utskrift av presentasjonen:

s. 1 Evaluering av rådgivningstjenesten Foto: Crestock.com

Questback s. 2

Questback s. 3

Vises kun hvis det ble svart ungdomsskole på forrige spørsmål s. 4 Questback

s. 5 Vises kun hvis det ble svart vg 1, vg 2 eller vg 3 på spørsmål 2 Questback

s. 6 Questback

s. 7 Questback

s. 8 Vises kun hvis det ble svart at en hadde fått informasjon Questback

s. 9 Questback

s. 10 Vises kun hvis det ble svart at en har hatt kontakt Questback

s. 11 Questback

s. 12 Vises kun hvis det ble svart at en har hatt kontakt Questback

s. 13 Questback

s. 14 Questback

s. 15 Questback

s. 16 Vises kun hvis det ble svart at en har hatt kontakt Questback

s. 17 Questback