Questback 2012 Questbacken er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord- Trøndelag. Det var ca. 325 som svarte i 2012,

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Undersøkelse om Skolefrukt Gjennomført for høsten 2007 med Questback Kortversjon.
Advertisements

TRIVSEL I HJEMKOMMUNEN OG TANKER OM FRAMTIDIG BOSETNING EN UNDERSØKELSE BLANT ELEVENE PÅ RISØR VIDEREGÅENDE SKOLE HØSTEN 2010.
© Synovate Leserundersøkelse for Museumsnytt •Utarbeidet for: ABM media •Utarbeidet av: Bente Håvimb •April 2011.
Nye internettsider for Høgskolen i Østfold Resultat fra brukerundersøkelse.
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Utviklingsprosjekt Region nord Mål for dette året • Finne et interesseområde/tema ( 3-4 samarbeider) • Planlegge undervisningen med grunnlag.
Vi får Norge til å gro! Fornying av Norges Bondelag – på hugget Uttalelse fra Nordland.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske skadeforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Skadeforsikring.
Prosjekt:Elektronikkbransjen – Julegaver 2013 Prosjektleder: Morten Island Rapport av markedsundersøkelse.
Redigert presentasjon til rådgivernettverksmøte INVEST, vår 2013 F agskoleinfo på karrieresenterets hjemmeside:
Always on, live research Rapport Finans Norge – 2013.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.
Tilfredshetsundersøkelen 2009 Campusstudenter. REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilfredshetsundersøkelsen spørsmål delt inn i fire tema:  Faglige.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer Om Norsk Finansbarometeret 2012 Norsk Finansbarometer er en syndikert undersøkelse gjennomført.
Redigert presentasjon til rådgivernettverksmøter i N-T vår 2013 F agskoleinfo på karrieresenterets hjemmeside:
s. 1 Evaluering av rådgivningstjenesten Foto: Crestock.com.
Klikk for å redigere tittelstil i malen Klikk for å redigere tekststiler i malen –Andre nivå Tredje nivå –Fjerde nivå »Femte nivå 1 Klikk for å redigere.
Timesammedag ved Risvollan legesenter(RLS) Evaluering etter 3 år. Stud.med Olav Aune Thomassen og Aage Bjertnæs Spesialist i allmennmedisin.
Brukerundersøkelse Klikk Helse (antall respondenter: 439) Gjennomført i perioden 17. septmeber til 29. oktober 2008 Av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck.
KLIKK SAMLIV Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
KLIKK FRILUFT Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Januar 2009.
KLIKK REISE Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
Brukerundersøkelse av Trivselsprogrammet Høst 2013 (utdrag)
PROFILUNDERSØKELSE APRIL Datainnsamling: Telefonintervju Utvalg: Tilfeldig, representativt utvalg på 500 personer 15 år+ ble intervjuet i Møre&Romsdal,
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Holdning til aldersgrensesetting © TNS Oktober 2013 Holdning.
Innowalk Brukerundersøkelse 2009.
Brukerundersøkelse gjennomført for Bergen kommune Foresattes tilfredshet med kommunens barnehager © TNS Gallup – Politikk & samfunn Avdelingsleder.
Trivselsundersøkelse 2014 Brukerundersøkelse høst 2014 (utdrag) Skoler som ble kontaktet Alle 882 trivselsskolene som var aktive høsten Besvart av.
Undersøkelse på vegne av Virke og Finans Norge: Unges utdanningsvalg og Arbeidsgiverattraktivitet.
Resultater NNUQ IMDi, 6. september Innledning.
Fagbrev på jobb + Karriereveiledning = sant Spredningssamling 14. oktober 2014 Lisbeth Pedersen.
Hva vet vi? Brukernes erfaringer og ønsker. 26. mai 2008Brukerkonferanse2 Offentlige brukerundersøkelser Legkvinnekonferansen fra 1999 –Arrangert av Helsetilsynet.
Program 08:30 Velkommen 08: :05Gjennomgang av resultater og funn Direktør Hans Christian Holte, Difi 09: :15Innbyggerundersøkelsen – Et viktig.
1 September 2004 Rapport Brukerundersøkelse av gravferdstjenester.
Norsk Finansbarometer 2015 © TNS Norsk Finansbarometer 2015.
Norsk Finansbarometer 2015 © TNS Norsk Finansbarometer 2015.
Prosjekt:Elektronikkbransjen – Julegaver 2015 Prosjektleder: Morten Island Rapport av markedsundersøkelse.
Undersøkelse om bruk av proteinshaker og proteinpulver blant barn og unge Gjennomført november 2015.
Klikk for å redigere undertittelstil i malen OM – AV – FOR MANGFOLDIGE MUSUMSBRUKERE ved professor Anne-Britt Gran Oppdragsgivere: Kulturhistorisk Museum,
Norsk Finansbarometer 2016 © TNS Norsk Finansbarometer 2016.
Resultater fra spørreundersøkelse Norske landskapsarkitekters forening januar 2012 Klikk F5 for en oppsummering på 10 lysbilder (Utdypende lysbilder er.
Kommuneundersøkelsen vår 2015 For NHO juni INNSIKT SOM BRINGER DEG VIDERE Bakgrunn OppdragsgiverNHO KontaktpersonPer Øyvind Langeland HensiktFormålet.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2013 Innbyggerdel Innbyggerundersøkelsen.
STUDENTUNDERSØKELSEN FRA 2005 og Tema: Administrasjon og informasjon (9 påstander) Fasiliteter (14 påstander) Bibliotek ( 6 påstander) Bokhandel.
Forskningsledelse – hvor går skillelinjene? Norges forskningsråd.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Legevakt Legevakt Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Høgskolen i Sør-Trøndelag EVALUERING AV INNTAKSKVALITET Høsten 2008 RAPPORT: AFT Antall studenter: 140.
Personbrukerundersøkelse 2017
Norsk Finansbarometer 2016
Norsk Finansbarometer 2015
Brukerundersøkelsen
Evaluering Regionstinget i SørVest 2010
Kongsvinger - Kommunesammenslåing.
Lokal brukerundersøkelse for NAV-kontorene i Hordaland
Sykehushenvisninger private rehabiliteringsinstitusjoner Presentasjonen viser bruk av private rehabiliteringsinstitusjoner med avtale med Helse Midt-Norge.
Grue - Kommunesammenslåing.
Eidskog - Kommunesammenslåing.
Sør-Odal - Kommunesammenslåing.
Kontrollerte forsøk med brukerrespons – forsøksdesign og resultat
Entreprenørseminar 7. april 2005 Øyvind Lauridsen Petroleumstilsynet
Plan for økten - Hva er Dembra? - Hva er «den ideelle skole»»?
Bruker- og pårørendeundersøkelsen 2018
Rapport Veidekke.
Utskrift av presentasjonen:

Questback 2012 Questbacken er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord- Trøndelag. Det var ca. 325 som svarte i 2012, av totalt ca. 785 brukere. Undersøkelsen måler hvor fornøyd brukerne er, dvs. kvaliteten av veiledningen. Videre i denne presentasjonene vil du finne et utvalg av resultater fra undersøkelsen. Ta kontakt om du ønsker mer detaljert informasjon!

Demografi Kjønn: 62,5 % kvinner Alder:

Hvorfor tok du kontakt med karrieresenteret?

Alt i alt hvor fornøyd er du med veiledningen?

Hvor enig eller uenig er du i disse påstandene om veilederen?

Hvor enig eller uenig er du i disse påstandene om selve veiledningen?

Hvor fornøyd eller misfornøyd er du når det gjelder: